Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Unitatea de control suspensie Airmatic

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Unitatea de control suspensie Airmatic

    Buna ziua.
    Stie cineva unde se afla pozitionata unitatea de control al suspensiei la un E270CDI W211 ? Cod A 0375451232
    Attached Files

  • #2
    Si apropo..
    Mecanicul spune ca ar fi bine sa schimb si releul care actioneaza compresorul de aer. Eu nu-l gasesc unde este si nici codul nu-l stiu. Mecanicul prin telefon mi-a zis ca e undeva sub pedalier ... dar nici el nu stie exact...
    Puteti sa ma ajutati cu un cod si locul unde este amplasat?
    (WDB2110161A391211)

    Comment


    • #3
      Care e problema la masina?
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • #4
        Originally posted by cl600 View Post
        Care e problema la masina?
        Pai problema este: http://www.clubmercedes.ro/problema-...te-t40596.html

        Acum caut alta perna , am gasit pe cineva care repara compresorul ( nu ridica mai mult de 8 atm) Mecanicul a spus sa caut si un releu...
        ...
        nu stiu ce sa mai fac...

        Comment


        • #5
          Releul e agatat undeva in panoul de sigurante stanga compartiment motor si calculatorul, cred, undeva la picioare pasager sub torpedo.

          Eu insa cred ca neaparat trebuie sa schimbi pernele unde gasesti masina lasata, obligatoriu.
          Chiar daca pui compresor nou tot o sa topeasca releul de cat o sa se chinuie sa bage intr-o perna sparta.

          Foloseste mecanicul care ti-a facut prima oara calibrarea, se pare ca stie ce face.
          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • #6
            Originally posted by cl600 View Post
            Eu insa cred ca neaparat trebuie sa schimbi pernele unde gasesti masina lasata, obligatoriu.
            Chiar daca pui compresor nou tot o sa topeasca releul de cat o sa se chinuie sa bage intr-o perna sparta.
            Pai asa m-am gandit, dar nu inteleg de ce se desumfla cateodata in 30 minute si alta data sta umflata si cateva zile... ma tot gandesc sa nu fie supapa de retinere... conductele nu pot fi pentru ca spatele e comun si ar trebui sa se lase amandoua.

            Originally posted by cl600 View Post
            Foloseste mecanicul care ti-a facut prima oara calibrarea, se pare ca stie ce face.
            pai e acelasi mecanic... L-am intrebat de ce nu la pus pe tester ca prima data, si mi-a spus ca nu e nevoie ca el e calibrat si are un limitator de inaltime... Ce sa spun? nu am putut sa-l contrazic.
            Poate sa merg la service Mercedes si sa faca ei un diagnostic... dar nici in ei nu am 100% incredere de cand m-au pus sa cumpar un EGR ( o caruta de bani) si pana la urma un mecanic ( asta la care merg de atunci) mi-a spus ca e stricat motorasul care actioneaza clapetele de admisie aer.

            Comment


            • #7
              Pernele nu se aseaza intotdeauna in aceeasi pozitie, astfel ai un 'por' care scapa mai mult sau mai putin. Insa conteaza doar cat sa intelegi sistemul asa ca teorie, in practica daca se lasa mai mult sau mai putin, perna trebuie schimbata.

              Valvele se pot testa electronic, asa ca lasa-le, deocamdata.
              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


              www.mbretrofit.ro

              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment


              • #8
                Si totusi stie cineva sa-mi spuna unde se gaseste aceasta unitate de control? Banuiesc ca in interior pe partea pasagerului, dar vreau o ghidare asa ca pentru "prosti" ... adica mura in gura. ( deschizi.. ridici,.. desfaci ...sus/ jos..in staga/dreapta la...) poate si o poza
                Multumes si dau o bere .... virtuala
                PS, Compresorul deja nu mai face presiune... max 3 atm. Umblu cu avertizarea rosie in bord... Am vorbit de un compresor, dar trebuie sa vad unde e hiba ca o sa stric si compresorul pe care o sa-l cumpar. Am schimbat 2 perne deja si odata furtunul gros care merge la butelia metalica de aer si tot degeaba. Acuma am luat inca o perna dar nu am pus-o ca nu mai baga presiune compresorul.
                Ma gandesc sa nu fie vreo problema la unitatea de control suspensie ( releu) care comanda valva pernei din stanga spate....
                Last edited by ambra0; 08-02-2014, 18:16 PM.

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF