Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme W211 E200Cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme W211 E200Cdi

    Salutare, se da una bucata Mercedes W211 E200CDi din 2003 cu ~580.000km cu urmatoarea problema la cutia de viteze, cred:
    1. smuceste des in treptele 1 si 2;
    2. in panta daca se opreste masina urca foarte greu si cu multe multe smucituri;
    3. de multe ori am patit sa nu pot urca o bordura de 3cm numai cu avant;
    4. in mers la viteze mari are foarte mare lag la kick down, motorul se tureaza dar masina nu o ia.
    Care ar fii problema? Va multumesc anticipat!
    CLK320 Cabrio - E200CDI

  • #2
    Colegule, întrebarea fireasca este, ai schimbat uleiul in cutie, ce tip de ulei ai băgat in ea?
    Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

    Comment


    • #3
      Ai incercat sa faci un schimb de ulei la cu curatare la cutia de viteze. Ar avea nevoie de o diagnoza sa vezi de unde sa incepi.

      Comment


      • #4
        Uleiul la cutie este la nivel, cand s-a facut ultimul schimb ?

        Comment


        • #5
          Uleiul a fost schimbat anul trecut la reprezentanta si de atunci am facut cam 40.000km iar uleiul este la nivel. Primul lucrul asta am sa il fac, sa-i schimb din nou uleiul si sa cumpar eu uleiul ca nu prea mai am incredere. Ce ulei recomandati?
          CLK320 Cabrio - E200CDI

          Comment


          • #6
            Cel mai bun stiu ca e uleiul Mercedes. E mai scump dar cu cine am mai discutat, toti au spus la fel.

            Comment


            • #7
              Si am uitat sa zic ca dupa ce mi-au schimbat uleiul imi sarea din viteza si trebuia sa o opresc si sa o repornesc ca sa mearga pana am mers inapoi si au zis ca au resoftat-o...
              CLK320 Cabrio - E200CDI

              Comment


              • #8
                Si filtrul Mann sau tot Mercedes.

                Comment


                • #9
                  Pune doar ulei Mercedes, trebuie neaparat sa speli si cutia!!!
                  Bafta !
                  Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

                  Comment


                  • #10
                    Cum sa o spal?
                    CLK320 Cabrio - E200CDI

                    Comment


                    • #11
                      Simplu , faci operatiunea de schimbare a uleiului de mai multe ori, pui ulei, pornesti masina o lasi câteva minute cu motorul pornit, plimbi levierul de la cutie de mai multe ori in toate pozitiile si apoi ii dai drumul la ulei.
                      Cam asta-i treaba, bafta .
                      Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

                      Comment


                      • #12
                        Stiam ca exista o procedura care nu include schimbu de mai multe ori a uleiului... procedura se numeste flush, dar nu stiu mai multe detalii cum si ce etc. Ar trebui sa vb cu colegul automaticul... el e tata lor... a cutiilor automate.... Sa ne spui si noua cum ai rezolvat problema...un amic amic de a meu are acceasi problema, in mare, pe care o ai tu... Un pic diferite simptomele, dar nu urca bordure nici la el...

                        Comment


                        • #13
                          Problema ta incepe de la cei 580 000 km + - ce a mai fost dat inapoi. Eu zic ca cea mai buna solutie sa cumperi din Germania-Anglia o masina E220 cu 150 hp avariata cu km ok si sa montezi motor + cutie pe masina ta. O sa ai si mai multa putere si macar rezolvi si problemele, altfel vei fi mai mult sub ea decat in ea. Sau vinde fierul si cumpara alta mai buna.

                          Comment


                          • #14
                            Pana la urma nu a mai vrut sa porneasca masina deloc. Problema computerul de la motor. Am pus altul de E220. Am o problema mai noua sa zic. Dupa ce am pus computerul a mers foarte bine masina dar de vreo 2 saptamani merge rau in S, adica schimba la 4500 dar dupa vreo 2 secunde si am un consum de ~20l/100km. Urmeaza sa schimb turbina. Sa fie de la ea?
                            CLK320 Cabrio - E200CDI

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF