Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema suierat turbina e220 w211

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema suierat turbina e220 w211

    Va salut! Am si eu o problema legat de turbina la un e220 w211 150hp.Masina merge in parametrii normali ma refer ca trage bine nu am martori in bord,nu scoate gram de fum dar,am un suierat la turbina mai exact de la 2mii de ture in sus fluiera mai puternic decat de obicei.Un mecanic mi-a spus ceva de nite garnituri de etansare sau ceva de genul....nu mi-a parut a fi prea sigur pe diagnosticul dat de el.....asa ca as dori sa postati aici daca a mai patit cineva asa ceva sau daca stue care ar fi motivul de face asa.
    Multumesc frumos!

  • #2
    Fluieratul exagerat al turbosuflantei indica uzura bucselor din inima acesteia .Ar trebui sa verificati totusi mai intai etanseitatea furtunelor care intra ,ies din turbina precum si cel de la intercooler la galeria de admisie.

    Comment


    • #3
      Eu nu stiu ce bucse are o turbina, sincer... Mai ales in inima.
      Din vaga-mi experienta as zice ca nu e nimic anormal suieratul.
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #4
        Buna seara !


        Stiu eu ce bucsi are o turbina, mai precis lagare. Daca insisti s-o demontezi, la un moment dat te vei intalni si cu asta:

        - versiunea cu doua lagare scurte:

        Set reparatie turbo KKK 2.jpg


        - versiunea cu un lagar de frictiune lung:

        Set reparatie turbo Garrett.jpg


        - versiunea cu lagare cu ace:

        Garrett ball bearings for turbos.JPG


        Si suieratul ala nu are nimic de-a face cu starea bucsilor. Unele turbine suiera de noi, altele deloc, altele suiera si nu fac treaba, altele nu suiera dar fac, etc.


        Dragos

        Comment


        • #5
          Daca foloseam ,,miez'' in loc de inima si lagare in loc de ,,bucse'' tot nu as fi fost inteles de toata lumea.
          <Si suieratul ala nu are nimic de-a face cu starea bucsilor. Unele turbine suiera de noi, altele deloc, altele suiera si nu fac treaba, altele nu suiera dar fac, etc.>
          Totusi domnul Dragos cred ca sunt cazuri in care datorita uzurii acestor lagare, paletii turbinei agata in corpul turbinei provocand un altfel de suierat decat cel obisnuit.Cel putin asa am intalnit eu pana acum si nu de putine dati.

          Comment

          Working...
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF