Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Ce baterie sa pun pe E220 cdi-2004

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce baterie sa pun pe E220 cdi-2004

    Buna ziua ...

    Vreau sa-mi schimb bateria la masina , o am din anul 2008 si a inceput sa-mi faca probleme la pornire . Din pacate nu mai am lipita pe baterie datele ei .
    As vrea sa stiu cu ce baterie vin din fabrica . Ce-mi puteti recomanda ? Mentionez ca masina sta mai mult in garaj , anual facand ~ 6.000 km.

    Va multumesc anticipat pentru raspunsuri ....!

    Date masina :
    MB E 220 CDI / 2148 / 110 KW / 150 cp / din 2004.
    Km 296 000.
    MB E220 W211

  • #2
    Eu am pus http://www.varta-automotive.ro/ro-ro...ic/600-402-083
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Multumesc pentru raspuns cutaresku .

      De la reprezentanta mi-a fost recomandat ca bateria sa aiba 95Ah(amperi/ora) iar curentul de descarcare la rece sa fie de 850A .
      Cred ca am sa-mi cumpar tot de la Varta asta : http://www.varta-automotive.ro/ro-ro...us/595-901-085
      MB E220 W211

      Comment


      • #4
        Mie mi s-a recomandat baterie de 100Ah...Presupun ca nu prea conteaza cei 5Ah diferenta...

        Comment


        • #5
          Nu cauzeaza nici 120A,doar ca se va incarca in mai mult timp.
          Recomandat este de 100A si eu mizez pe Caranda,de Varta am auzit multe probleme.

          Comment


          • #6
            Eu am montat o Banner cu gel (AGM) Fabricata in Austria.
            A costat 850 ron pe varianta de 95 Ah, dar sunt foarte multumit de ea, tinand cont ca pe iarna folosesc webasto linistit 30 min uneori si mai mult si niciodata nu am mai avut mesajul cu Convenience functions unavailable... sau ce apare cand e slaba bateria.
            O baterie AGM este tot o baterie cu acid. Diferenta e ca acidul este incorporat in "glass mats" adica niste saltelute de fibra sau sintetice, saturate cu electrolit de aceea nu "curge" nici daca este crapata/rasturnata/gaurita.
            Din cauza ca nu contine lichid in compartimente, nu este afectata fizic de inghet cu toate ca tensiunea la borne va fi diminuata concomitent cu scaderea temperaturii.
            Are o rezistenta interna foarte mica de aceea se autodescraca foarte lent si nu se incalzeste chiar daca este incarcata rapid sau este descarcata fortat.
            Nu emite gaze deoarece oxigenul si hodrogenul se recombina in interiorul bateriei in proportie de pana la 99%.
            Placile au o grosime mai mare si sunt fixate mai rigid astfel bateria este mai rezistenta la socuri si vibratii, de aici si utilizarea ideala in conditii vitrege, gen utilaje agricole sau vehicule grele unde sunt vibratii puternice care fac ca placile sa se dezlipeasca.
            Dezavantajul acestor acumulatori este ca pretul este mai mare decat la bateriile cu acid lichid precum si greutatea marita cu aprox. 30% la aceeasi dimensiune/amperaj.

            Comment


            • #7
              Mie mi s-a recomandat tot asa de 100 Ah cu toate ca a ei originala avea 70 Ah. M-am tot interesat si am ales Caranda. Poate sunt si un pic nationalist dar functioneaza impecabil iar Maxima are placile Fiam si doar asamblata la noi in tara. Fiam este si bateria mica originala a masinii.

              Comment


              • #8
                Recomand tot Banner. Folosesc de cativa ani si sunt foarte multumit.

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF