Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Martor racire motor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Martor racire motor

    Buna, sunt posesorul unui w210 si ma lovesc de urmatoarea problema:cand este cald afara,(30 grade )cumva nu face fata termocupla.Apare mereu martorul temperatura ridicata.Acum intrebarea mea daca ma puteti ajuta, ar fi urmatoarea :termocupla nu se invarte suficient de repede? ma uit la ea si mi se pare ca se invarte cu o viteza destul de mica.Viteza de rotatie este mereu aceasi sau difera in functie de cum primeste semnal de la senzor sau alti factori.Astept parrerile voastre .Multumesc.

  • #2
    Ai electroventilator pentru racirea motorului? Ai avut cumva radiatorul reparat sau ai bagat niscai solutii minune pentru astuparea unor mici pierderi de antigel?
    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
    Onorez comenzi si in Bucuresti
    Tel. 0736375626 Marian

    Comment


    • #3
      Hmmm... si eu am o problema asemanatoare. Acum ceva timp ziceam ca nu mi s-a incalzit niciodata apa peste 90 de grade motiv pentru care nu am vazut vreodata sa functioneaze ventilatorul. Daca cuplez aerul conditionat, atunci porneste ventilatorul dar niciodata nu am vazut sa se invarta cu viteza mai mare. Totdeauna aceasi viteza... Ventilatorul porneste, dar ce anume ii da comanda sa porneasca si fara aer conditionat? Ce anume controleaza acel ventilator? Multumiri!

      Comment


      • #4
        Pentru comanda exista un senzor pentru temperatura. Cuplarea electroventilatorului, strict numai pentru motor se face cand ajunge temperarura apei undeva in jurul valori de 95 grade si se realizeaza foatre repede cu o viteza foarte mare a electroventilatorului. Personal am avut sansa sa porneasca la mine si parca a pornit o turbosuflanta, iar temperatura a scazut vazand cu ochii. Vara este indicat sa mergi cu aerul pornit pentru a mentine o temperatura a motorului in valori normale. Pentru noul nostru coleg hopa i-i sugerez o inlocuire a termostatului si sa nu foloseasca apa simpa. Indicat este un amestec de antigel cu apa distilata.
        Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
        Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
        Onorez comenzi si in Bucuresti
        Tel. 0736375626 Marian

        Comment


        • #5
          Mersi de sugestii. Ca un aport de detalii sa zic asa. , martorul apare cand dau drumu la aer conditionat.Chiar am urmarit indicatorul de temperatura si era k , adica la valoarea unde trebuie sa stea normal(putin peste 80 probabil inseamna 90) ,iar in momentul cand am dat buton la aerul conditionat in 5 secunde apare martorul Engine Fan visit....
          deci ,zic eu are legatura cu aerul conditionat

          Comment


          • #6
            Cand se da drumul la aer, trebuie sa porneasca si electroventilatorul. Ciudat este ca ti se aprinde martorul de temperatura ridicata. O diagnoza cu Star-ul rezolva problema.
            Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
            Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
            Onorez comenzi si in Bucuresti
            Tel. 0736375626 Marian

            Comment


            • #7
              Dar care sensor de temperature da comanda care porneste ventilatorul fara AC pornit? Cum se numeste mai exact? Unde il gasesc pe masina? As dori sa ii fac o verificare sa nu apara suprize, ca totusi, vine vara ! Multumesc!

              PS Mecanicul meu a zis ca porneste din computerul motorului si de aia nu este vreun sensor...dar e la mintea cocosului ca ceva trebuie sa verifice temperature ca sa ii comunice computerului ca tre sa porneasca ventilatorul...

              Comment


              • #8
                Salutare,daca foloseati search-ul forumului gaseati rezolvarea problemei am trecut prin acelasi lucru anul trecut imi dadea eroarea ENGINE FAN VISIT WORKSHOP si am postat aici peripetiile mele....
                Ideea e in felul urmator ventilatorul in functie de cat de calda e apa in motor se invarte mai incet sau mai tare si exista o piesa(reostat am inteles ca s-ar numi) care comanda turatiile ventilatorului in functie de temperatura apei.Piesa respectiva se regaseste in bara fata a masini sub farul din dreapta e o cutie dreptunghiulara din aluminiu in care intra o mufa maricica cu niste fire destul de groase.Piesa noua costa in jur de 1400 RON de aceea am ales varianta dezmembrarilor si am gasit cu 100 lei pe undeva prin bucuresti.


                Atentie piesa tre sa puste la cod ca altfel nu o sa mearga,si eu rezolvand problema abia la adoua piesa cumparata din dezmembrari,la prima difereau 4 cifre in cod si nu a mers

                Comment


                • #9
                  Inca o data-ti spun, mergi si fa-i o diagnoza. Daca nu ai pe la tine prin localitate pe cineva care are STAR-ul, mergi la reprezentanta. Diagnosticarea cu instrumentele universale este o pierdere de timp si binenteles de bani.
                  Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                  Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                  Onorez comenzi si in Bucuresti
                  Tel. 0736375626 Marian

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF