Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

mercedes e200 cdi probleme

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mercedes e200 cdi probleme

    Buna ziua! Sunt nou pe acest forum si am o nelamurire. Am un mercedes e200 cdi 2007 si masina trage foarte greu accelereaza foarte greu. Am incercato pe autostrada si mai mult de 160-170 nu s-a ridicat. Pe tester nu a dat absolut nici o eroare. Astept raspunsurile dumneavoastra. Va multumesc!

  • #2
    Salut,parerea mea e ca sa verifici presiunea din pompa de inalta, fosta mea masina avea aceeleasi probleme si acolo era buba.

    Depinde si ce intelegi tu prin "trage si accelereaza greu", trebuie sa iei in calcul cu e un motor de 2.0 pe o masina nu tocmai mica sau usoara.

    Comment


    • #3
      Inteleg ca este un motor de 2.2L si doar 136hp dar trage exagerat de slab. Are un demaraj mai slab decat un logan de 1.5. Si uneori intra in limp mode. Sta in treapta a5-a in 2500 rtpm si nu mai urca apoi dupa ceva vreme incepe sa traga.

      Comment


      • #4
        O problema similara patesc si eu, dar doar cand e cald, si din senin. Ar putea fi mai DPF, geometria variabila de la turbo. E o problema intermitenta

        Comment


        • #5
          Tester altceva decat Star, presupun... Daca ai limp, ai si erori stocate, ce te pot orienta spre buba.
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #6
            Fara tester mare lucru nu faci. Sincer eu cred ca problema ta vine de la DPF care e infundat. Cat ai probat-o pe autostrada? Cat timp? Cati km?

            In mod normal ca sa se faca regenerare, trebuie sa parcurci cam 40 de km cu 130-140 de km la ora si regenerarea dureaza ceva timp (cam 10 min) dupa care masina trage pe loc mai bine.
            Totusi poate fii si de la EGR-ul infundat sau de la vaccum sau de la galleria de admisie. Repet : fara tester nu stii incotro sa te indrepti. Hai cu rezultatele de la tester si incercam sa ii dam de cap... Bafta!

            Comment


            • #7
              Am facut un test la presiune turbo astazi de dimineata si presiunea urca pana la 2500-2550 Mbar. Asta poate cauza acceleratii in valuri respectiv limp de overboost dupa o perioada de fortari ?

              Comment


              • #8
                Am tinut-o la o viteza de 140-150 in jur de 60 km pe autostrada. Am foat cu ea la tester la reprezentanta si mi-a spus ca am o problema la EGR si ca trebuie schimbat "ca ramane blocat pe deschis''.

                Comment


                • #9
                  Pentru anto91 :

                  Mergi la un mechanic, iti da jos EGR-ul si trebuie curatat. Ar trebui sa iesi cu 100 de RON toata treaba si cam 2 ore de munca. Daca nu se rezolva problema dupa operatie ai 2 variante:
                  1. Pui alt EGR nou sau SH dar functional.
                  2. Contactezi pe cineva care se pricepe, sa iti anuleze EGR-ul si nu o sa mai ai treba niciodata cu el. Varianta aceasta nu stiu daca implica alte chestii...cauta pe forum ca exista discutii in sensul asta.

                  Pentru E200cdi:

                  Eu stiu ca in mod normal presiunea ar trebui sa fie intre 22-26 bar (sper ca nu bat campii cu unitatea de masura!). Daca tu crezi ca 2550 Mbar (25,5 bar) este prea mult, atunci inseamna ca ai o pierdere pe undeva si turbina incearca sa compenseze pierderea fiind comandat de ECU. Eu zic ca sa cauti pe unde ai pierderea respectiva si sa o rezolvi. Nu ai facut si un test de etanseitate cand ai fost la mechanic? Bafta!
                  Last edited by SirDeadline; 04-12-2014, 22:01 PM.

                  Comment


                  • #10
                    EGR-ul nu iti ia din putere asa "mult" cum zici tu. Eu raman la parerea mea cu turbo, mai ales daca ai zis ca ai mers cu ea pe autostrada si DPF-ul a avut timpul necesar pt regenerare.

                    Comment


                    • #11
                      Salut,o problema similara am avut si eu cu un clk 270 cdi si am rezolvat-o schimband "motorasul" ce actioneaza clapetele la admisie.
                      Last edited by cutaresku; 04-18-2014, 10:05 AM.

                      Comment


                      • #12
                        Daca spui chestia asta, inseamna ca nu stii care e rolul EGR-ului. Te rog informeaza-te si apoi poti sa corectezi ce ai scris... Bafta!

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF