Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Joc la Grup-W210 200 CDI 2001

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Joc la Grup-W210 200 CDI 2001

    Buna seara.Am o intrebare legata de jocul in grupul masinii.Se poate remedia jocul din grup, cu distantiere sau saibe(ceva de genul mi-a spus un mecanic)?...din cate am inteles daca.l "reconditionez" asa ar cam face zgomot in mers dupa aceea...Multumesc anticipat si o seara excelenta va doresc..P.S. Inca ceva-Se poate ca din cauza "senzorului de turatii manegement( ceva de genul) sa mearga neregulat la relanti cand se incalzeste mototrul?Stima si respect

  • #2
    Orice grup are putin joc la grup.
    Acum depinde cat de mare ai tu jocul.
    Mecanicul are dreptate in legatura cu zgomotul.
    Daca nu iti face zgomot grupul,nu are rost sa umbli la el.
    Iar cu mersul neregulat la cald,sunt cateva posibile cauze.
    Unul din senzori temperatura(motor,aer),motor uzat(km foarte multi)

    Comment


    • #3
      Buna seara !


      "Orice joc" tre' sa fie maxim trei zecimi de milimetru. Sau, in cifre, 0.3mm.

      Orice peste aceasta limita poate cauza socuri in transmisie, zgomote, etc, in special daca in schema mai intra si uleiul putin/incorect in cazul unui diff cu LSD, sau doar putin in cazul unui diff "normal".

      Joc mare in diferential nu este cauzat doar de uzura danturii implicate, ci si de uzura lagarelor de acolo. Cand zic lagar, zic rulment, si acolo sunt patru bucati. Joc in rulment = joc in grup, chiar daca pinionul si coroana inca se mai incadreaza in parametrii nominali.

      Saibele de care aduceai aminte nu sunt doar pentru treaba cu jocul, ci si pentru obtinerea unei pete de contact corecte intre pinion si coroana. Iar rezultatele unui "reglaj" cu prioritate doar pe una din aceste caracteristici nu este corect.



      Dragos

      Comment


      • #4
        Grupul de la masina mea, cu siguranta are jocul mai mare de 0,3mm(mult mai mare)...Cat despre zgomot face si are chiar zmucituri la plecare sau schimb de trepte ale vitezei(asta cand uit si nu corelez cum trebuie acceleratia cu ambreiajul),...intrebarea mea este urmatoarea;se poate rezolva cu un kit de reparatii sau trebuie schimbat?...cat despre mersul motorului neregulat atunci cand se incalzeste nu stiu ce sa spun,tind sa cred ca este un senzor deoarece am verificat tot ce tine de injectie( am luat alte piese de la dezmembrari si le-am pus in locul celor de pe masina rezultatul fiind acelasi...adica tot ce tine de injectie)...inca ceva ,atunci cand este motorul rece am un relanti "drept" fara oscilatii dar daca asculti cum trebuie parca tot are o smucitura care nu se percepe decat prin zgomot (asta poate din cauza ca sunt paranoia sau ,nu stiu ce sa mai cred)...banuiesc ca.mi trebuie un tester pus pe ea,stiu eu poate imi recomandati pe cineva care ma poate ajuta...Multumesc mult si va doresc o zi excelenta

        Comment


        • #5
          Buna ziua !


          In primul rand trebuie sa te asiguri ca tot ce vine dupa cutie este OK. Adica rulment intermediar cardan, culisanta, etc. Cand ajungi la grup, pana nu desfaci treaba acolo, nu vei sti cu ce ai de-a face.

          Odata demontat capacul diferentialului, se poate verifica daca pinionul are joc in rulmentii sai, si daca cosul purtator al coroanei are joc in ai lui. Daca sunt jocuri, nu e bine, pinionul uneori are nevoie chiar de putin pre-load, adica strangere ceva mai puternica, atat cat sa-l simti ca se invarte ceva mai greu la mana.

          Si asta pentru ca in sarcina normala, pe pinion se genereaza forte mult mai mari decat vei fi tu capabil sa exerciti cu mana la liber.

          Presupunand ca rulmentii sunt OK sau ai pus rulmenti noi, daca dantura nu este prea ascutita sau subtiata, se poate incerca o compensare a jocului, dar daca compensarea se face pana se elimina tot jocul, dantura veche nu va "imbuca" corect si vei avea galagie acolo.

          Eu, de obicei, cand schimb grupurile conice, pe langa grupul in sine care este nou, montez toti patru rulmentii noi, si semeringurile la fel. Cum in kit-ul de rulmenti de obicei vine si kit-ul de saibe de reglaj, la terminarea operatiunii vei avea un grup complet nou care cel putin juma' de milion de kilometri ar trebui sa tina, daca este intretinut corect.


          Dragos

          Comment


          • #6
            Pentru mersul neregulat al motorului la cald poti sa verifici 2 repere:

            - fuliile/intinzatoare/ rola de ghidaj
            -senzorul din capatul rampei de injectie (cel de catre parpriz, care verifica de face senzorul de injectie care este cel din fata).
            E o problema comuna la cdi-uri, acest mers neregulat la relanti la cald dar poate sa fie de la cele 2 repere.

            De ex. mie imi mergea neregulat motorul pentru ca imi era semigripata rola intinzatoare...care dupa un pic de timp s-a blocat total. Altii cu senzorul... Bafta!

            Comment


            • #7
              Pentru mersul neregulat al motorului la cald poti sa verifici 2 repere:

              - fulii/ intinzatoare/ rola de ghidaj
              -senzorul din capatul rampei de injectie (cel de catre parpriz, care verifica ce face senzorul de injectie care este cel din fata).
              E o problema comuna la cdi-uri, acest mers neregulat la relanti la cald dar poate sa fie de la cele 2 repere.

              De ex. mie imi mergea neregulat motorul pentru ca imi era semigripata rola intinzatoare...care dupa un pic de timp s-a blocat total. Altii cu senzorul... Bafta!

              Comment


              • #8
                Grup si Caseta directie w210 200 cdi an 2001

                Salut.Am achizitionat un grup Second dar impecabil pt masina insa se pare ca cu toate ca el este identic ca marime si prindere cu al meu,flansele de care se prind planetarele si cardanul sunt mai mici(se poate ca al meu care este facelift sa aibe planetarele si cardanul mai groase?).Intrebarea mea este urmatoarea;pot schimba flansele de la unul la celalat ca sa-l pot monta si sa rezolv problema, sau pur si simplu am dat banii degeaba pe el? Cat despre caseta, ma intereseaza daca se potivesc casetele din anii anteriori si la w210 facelift 2001? Va multumesc anticipat si astept raspunsurile voastre...O seara excelenta va doresc tuturor.

                Comment


                • #9
                  Buna seara !


                  Inainte de a te gandi daca flansele potrivesc dintr-o carcasa in alta, ca-s demontabile oricum, poate ar trebui sa te gandesti sa iei impecabilu' ala si sa-l muti in carcasa ta OEM.

                  Carcasele, chiar dacă pe dinafara par a fi identice, inauntru pot fi diferente care să nu te lase sa schimbi ori flansele, ori grupul conic dintr-o carcasa in alta. Ambele vor trebui desfacute oricum, da' vezi ca nu-i treabă pentru fieraru' de la colțu străzii să le montezi inapoi si să mearga bine...

                  Si cand te vei apuca de treaba, asa o sa arate, iar cheia piulitei pinionului ar trebui sa aibe toti patru dintii, nu doar trei, ca la mine...


                  Diferential, axele cu flanse demontate.jpg Diferential W124 1.gif

                  Diferential W124 2.jpg Diferential W124 3.jpg

                  Diferential, cheie piulita pinion.jpg Diferential, flansa pinion demontata.jpg



                  Dragos

                  Comment


                  • #10
                    Salut Dragos.Din ce.mi spui tu,inseamna ca trebuie sa caut un mecanic mai ceva decat am intilnit eu prin cartier la mine...multumesc frumos pt raspunsul tau detaliat.O zi buna

                    Comment


                    • #11
                      Salut.
                      Vii cu ele la mine si se rezolva.

                      Comment


                      • #12
                        Am sa incer sa ajung Ionut,problema este timpul liber...multumesc mult si oricum am sa revin cu un mesaj cand am sa dau de ceva timp...

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF