Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Geometrie roti W211

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Geometrie roti W211

    Salutare tuturor colegilor dupa acest forum , sunt proaspat posesor de un E220 CDI si cred ca am o problema cu geometria. Am cumparat jante noi si masina trage putin dreapta , am dat vina pe cei care le au echilibrat , pe jante , pe cauciucuri ... in final am gasit un usor joc(din rulmenti) la rotile fata , am strans putin rulmentii si acum totul este ok mai putin faptul ca inca trage in dreapta. Am fost la un service si cel de acolo dupa un reglaj corespunzator ( asa spune el ) la rotile fata imi spune ca trebuie reglata geometria si pe spate doar ca el nu stie cum si sa caut un service mai mare !? Cred ca doar in Ro pot primi un asemenea raspuns.

    Unde gasesc un service ok in Bucuresti ? la care in afara de geometrie sa mi pot face si schimbul de ulei in motor si cutie + filtrele aferente.

    Masina este din 2004 , E220 CDI , automata , 150CP ... despre asta o sa descriu mai mult la rubrica de prezentare.

    Multumesc anticipat.

  • #2
    Au dreptate, la aceste masini trebuie reglata si geometria puntii spate. Dar daca trage o idee dreapta e ceva normal din cauza inclinarii drumului !
    Bafta!
    Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

    Comment


    • #3
      Du te la cineva care are stand si stie sa l foloseasca, sa ti regleze si fata si spatele dar mai intai verifica presiunea in roti!
      Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

      Comment


      • #4
        Ce cauti, se gaseste numai in service-uri mari cu renume. In general se gasesc separat (locatii diferite) Pentru geometrie, este stand special. Nu uita ca atunci cand faci geometria sa specifici ca vrei si spatele.
        Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
        Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
        Onorez comenzi si in Bucuresti
        Tel. 0736375626 Marian

        Comment


        • #5
          Dupa ce-i repari geometria, ca s-o testezi pe drum, ai grija sa ai aceleasi cauciucuri pe fata si pe spate, sa nu fie mai uzate pe stinga/dreapta sau alta marca (caz in care pot sa difere ca marime), presiunea aerului sa fie aceeasi in toate rotile, si sa mergi pe un drum drept sau pe mijlocul drumului, ca multe drumuri sint inclinate spre dreapta asa cum zicea cineva mai sus.
          Incearca sa cauti un service care are sistem 4D, sint niste sisteme foarte moderne de verificare/reglare a geometriei.

          Comment


          • #6
            Gata colegi , am rezolvat cu autosoft... cauciucuri noi , echilibrat , geometrie , totul e ok. Acum nu stiu cum aflu cati litri de ulei intra in motor si cati in cutie , de unde sa cumpar filtre mai bune , ce ulei sa folosesc. Pe cartea de service a masini imi arata ca s a folosit doar ulei shell in motor , cineva imi recomanda Castrol la bidoane de 1l.

            VIN : WDB2110061A510878

            Comment


            • #7
              In ce priveste marca uleiului, parerile sunt impartite. Daca ai cartea masinii, gasesti acolo specificatiile uleiului necesar. O intrebare in reprezentanta despre ulei nu costa.
              Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
              Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
              Onorez comenzi si in Bucuresti
              Tel. 0736375626 Marian

              Comment


              • #8
                Ai facut reglajul de unghi si la partea din spate sau nu mai fata? Se face si pe spate directia si daca are cineva idee de unde se regleaza unghiurile.... Multumesc

                Comment


                • #9
                  Directia se afla numai pe fata. Spatele se regleaza cu totul altfel. Fiecare fuzeta de pe spate, are niste tendoane (bari cu niste bucsi in capete), care sunt prinse de caroserie si fuzeta printr-un surub. Acel surub este usor excentric. Se slabeste piulita si se roteste surubul cu o cheie pana ajunge la valoarea optima, dupa care se strange piulita. Daca te gandesti sa faci singur acele reglaje, numai din ochi, nu te sfatuesc. Reglajele se fac numai cand ai schimbat un tendon de pe spate sau ai umblat la directie (cap de bara sau bieleta de directie) pe fata. Reglajele respective se face numai cu aparatura speciala.
                  Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                  Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                  Onorez comenzi si in Bucuresti
                  Tel. 0736375626 Marian

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF