Buna seara, sunt posesorului unui e220, model 1996, 95cp.
In momentul in care pornesc masina daca las martorul de la bujii sa se stinga trepideaza motorul si ramane martorul EPC aprins. Daca o pornesc fara sa se stinga martorul de la bujii motorul functioneaza normal si EPC se stinge. In timpul mersului daca urc turatia apoi o las moale se aprinde martorul EPC, taie acceleratia si scoate un fum negru. Am fost la un tester si a spus ca ar fii senzorul de la axul cu came. Am schimbat senzorul si face exact la fel. Am fost din nou la tester si a spus ca este pompa de injectie. Din punctul meu de vedere o cam da din fanta in cola....Ma gandesc ca daca schimb si pompa si face la fel cam arunc cu banii in caini. Daca a mai avut cineva problema asta poate imi da si mie un sfat. Multumesc anticipat.
Imi cer scuze pentru topicul anterior. Am gresit ECU cu EPC
In momentul in care pornesc masina daca las martorul de la bujii sa se stinga trepideaza motorul si ramane martorul EPC aprins. Daca o pornesc fara sa se stinga martorul de la bujii motorul functioneaza normal si EPC se stinge. In timpul mersului daca urc turatia apoi o las moale se aprinde martorul EPC, taie acceleratia si scoate un fum negru. Am fost la un tester si a spus ca ar fii senzorul de la axul cu came. Am schimbat senzorul si face exact la fel. Am fost din nou la tester si a spus ca este pompa de injectie. Din punctul meu de vedere o cam da din fanta in cola....Ma gandesc ca daca schimb si pompa si face la fel cam arunc cu banii in caini. Daca a mai avut cineva problema asta poate imi da si mie un sfat. Multumesc anticipat.
Imi cer scuze pentru topicul anterior. Am gresit ECU cu EPC
Comment