Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Motorina cu aer

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motorina cu aer

    Buna seara.
    Am stat o zi intreaga la service si " mecanicii " nu mi-au gasit problema urmatoare : Pornesc motorul, dupa 2-5 minute se opreste singur.
    Am pus un cablu transparent la filtrul de motorina si am observat ca imi vine motorina de la rezervor cu aer si dupa cateva zeci de secunde se opreste motorul.
    Cand turez motorul imi vin mai multe goluri de aer din ce in ce mai dese.
    Ma poate ajuta cineva ?
    Multumesc

  • #2
    Ce masina?

    Comment


    • #3
      Imi cer mii de scuze.
      W210 - E 270 CDI anul 2000

      Comment


      • #4
        Originally posted by Amadeus34 View Post
        Ce masina?
        w210 e270 cdi anul 2000

        Comment


        • #5
          Ai schimbat oringurile de la furtune?poate ai vreun furtun fisurat

          Comment


          • #6
            Originally posted by alinghe View Post
            Ai schimbat oringurile de la furtune?poate ai vreun furtun fisurat

            Am schimbat oringurile, am dat rezervorul jos, am verificat toata conducta de motorina.
            Acum urmeaza sa ma duc la service si sa inlocuiasca suportul de la filtrul de motorina.

            Comment


            • #7
              Daca bulele de aer se vad inainte de a intra in filtru de motorina, nu are rost sa schimbi suportul de filtru.
              Problema este inaintea filtrului, dar daca prinde aer din filtru, atunci e clar ca problema este deacolo.
              Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
              Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

              Comment


              • #8
                Originally posted by Jacob View Post
                Daca bulele de aer se vad inainte de a intra in filtru de motorina, nu are rost sa schimbi suportul de filtru.
                Problema este inaintea filtrului, dar daca prinde aer din filtru, atunci e clar ca problema este deacolo.
                Bulele de aer , mai exact golurile de aer, vin inainte sa intre in filtru

                Comment


                • #9
                  Mecanicul imi sugereaza sa schimb rezervorul.
                  Ce e de facut? ..

                  Comment


                  • #10
                    Schimba mecanicul. Ce legatura are rezervorul cu aerul din instalatie. Problema ta este intre pompa si motor, undeva intra aer in instalatie. In general aerul intra pe la filtru de motorina. Ai motorina suficienta in rezervor? Aerul in pompa mai poate intra si din cauza lipsei de carburant.
                    Last edited by nora-marian; 03-11-2014, 12:24 PM.
                    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                    Onorez comenzi si in Bucuresti
                    Tel. 0736375626 Marian

                    Comment


                    • #11
                      Aceeasi problema am avut-o si eu,mecanicul mi-a zis sa dau jos rezervorul sau sa umblu cu el peste jumate,in rezervor sunt doua ``camere`` si ``ceva`` impiedica sa mai treaca motorina dintr-o parte in alata.Eu de cand umblu cu rezervorrul peste jumate nu mai am nici o treaba

                      Comment


                      • #12
                        Vreau sa mentionez ca am bagat un furtun in rezervor ( am scos plutitorul si am bagat furtunul acolo ) si celalalc capat in filtrul de motorina.
                        Cred ca am aceiasi problema ca si alinghe.
                        In jumatate de ora imi ajunge rezervorul.
                        Voi reveni cu detalii.
                        Multumesc

                        Comment


                        • #13
                          Din cunostintele mele, toate rezervoarele au stutul pentru alimentarea pompei undeva in fundul rezervorului intr-o zona mai joasa numita generic sorb. Daca rezervorul este compartimentat, trecerea carburantului se face printr-o zona aflata tot in fundul rezervorului si este destul de generoasa ca si dimensiune. Carburantul nu este tras din motor. Daca nu ma insel motoarele diesel au doua pompe de alimentare una de joasa presiune care preia carburantul din rezervor si il impinge catre pompa de inalta presiune, care la randul ei pompeaza motorina catre injectoare cu o anumita presiune.
                          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                          Onorez comenzi si in Bucuresti
                          Tel. 0736375626 Marian

                          Comment


                          • #14
                            Si eu m-am chinuit ca si dolikeme_c dar acum ca merg cu jumate de rezervor nu mai am nici o problema , decat sa dau 200 de eu la de/montat si curarat mai bine bag motorina si ma plimb

                            Comment


                            • #15
                              Pompa din rezervor, partea stanga e problema, cel mai probabil. De cand am schimbat-o nu mai am probleme.
                              Decat sa stochez 35l de motorina aiurea, mai bine dau 200 euro si ma folosesc de toata motorina din rezervor, am masina in regula si nici nu am surprize ca ma va lasa pe undeva vreodata :-)

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF