Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

vitezometru e 220 diesel 1996

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • vitezometru e 220 diesel 1996

    Buna seara!
    Am achizionat de curand un mb e 220 classic din 1996,masina merge forta cu o singura problema,acul de la vitezometru nu se mai ridica decit foarte rar si atunci cand se ridica se aprinde becul acela sub forma de semnul exclamarii din interiorul ceasului care indica viteza.de mentionat faptul ca nu merge nici abs ,nici sistemul acela de stabilatate,decit ffff rar.adica sa zic cat a fost zapada afara de 2 max 3 ori am avut controlul stabilitatii si abs.sper ca am fost explicit si astept va rog niste sfaturi.multumesc mult

  • #2
    Pai nu inteleg, este doar o singura problema sau defapt pe masina aia nu merge mai nimic? Spune-ne exact tot ce nu merge si poate colegii iti vor raspunde, in parte, pentru fiecare problema.

    Comment


    • #3
      Salut, vezi ca ai o problema cu senzorii ABS, de la roti, cat senzorul din grup diferential.
      O diagnoza ar zice exact, unde e problema, costa maxim 50 RON.
      Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
      Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

      Comment


      • #4
        ok o sa fac diagnoza si revin

        Comment


        • #5
          nu mai merge vitezometru,asta e principala problema,ma gandesc sa schimb ceasurile,crede ti ca o fi din ele?

          Comment


          • #6
            Originally posted by iudas1984 View Post
            nu mai merge vitezometru,asta e principala problema,ma gandesc sa schimb ceasurile,crede ti ca o fi din ele?
            Am avut aceeasi problema .. in mers ramaneam fara indicatorul de viteza si aveam abs si etc aprinse..cateodata se resetau in mers..cateodata opream masina si se resetau ..cateodata mergeam ore/km intregi fara sa imi functioneze.. Plus ca atunci cand plecam de pe loc simteam niste smucituri de credeam ca se rupe masina in doua.

            Incearca sa relipesti cele 2relee din modulul K40 (sunt 3 dar cel din mijloc este claxonul daca imi aduc bine aminte)
            Din cele 2 unul este de la pompa de motorina -cand nu cupleaza nu porneste (mie imi decupla in mers si mi se oprea) si celalalt are treaba cu etc abs esp ..
            il gasesti la motor in cutie langa calculatoarele de bord (este cel dinspre far) .
            Sper sa te ajute ca mie mi-a luat 7-8 luni sa gasesc problema.

            Comment


            • #7
              Cum sa le relipesc?sunt dezlipite sau ce?te rog mai multe informatii ca nu prea inteleg.ms mult anticipat

              Comment


              • #8
                salut, vezi ca tu nu ai modulul K40, este masina inainte de anul 1997, care nu are acest modul, asa ca nu ai ce sa relipesti.
                Apropo, degeaba schimbi ceasurile ca tot nu o sa iti indice vitezometrul, si nici nu o sa-ti mearga ABS-ul si controlul tractiunii.
                Nu ceasurile sunt de vina!
                Pune masina pe tester si vei gasi raspunsul la defectiune.
                Succes.
                Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                Comment


                • #9
                  Problema e ca nu prea mai găsesc tester pt anul de fabricatie al masinii.

                  Comment


                  • #10
                    S a rezolvat.era dintr un modul k1 care a necesitat o lipitura banala.sunt 3 module cel din mijloc era cu problema.multumesc mult.

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF