Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme la rece.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme la rece.

    Am un Mercedes W211 / 07, iar de cand a venit iarna am indentificat o problema. Dimineata cand motorul este "bocna" o pornesc (porneste foarte usor), o las 2-5 min iar cand vreau sa plec si o bag in D sau R (evident tinand piciorul pe pedala de frana) iar motorul tinde sa moara, ca si cum ar vrea sa plece dar o tin cu frana. Dupa ce se incalzeste merge impecabil.

    Are cineva idee ce se intampla sau inspre ce sa ma indrept ?

    Specific ca acum 3 luni i-am completat uleiul din cutie + schimbat filtru din cutie si garnitura.

    Multmesc anticipat.

  • #2
    Inainte de a schimba filtrul si acompleta cu ulei, functiona normal?
    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
    Onorez comenzi si in Bucuresti
    Tel. 0736375626 Marian

    Comment


    • #3
      Originally posted by nora-marian View Post
      Inainte de a schimba filtrul si acompleta cu ulei, functiona normal?
      Buna intreabare, le-am schimbat in perioada calduroasa si nu-mi aduc aminte sa sesizez ceva, doar faptul ca la rece nu schimba chiar asa finut ca la cald.
      Oare se poate sa fie din cauza ca nu am schimbat uleiul cu totul?, Oare cand o cutie cand e stricata nu ar trebui sa faca figuri si la cald? ... ..

      Mersi.

      Comment


      • #4
        Pentru inceput a-s da vina pe vascozitatea uleiului. Sfatul meu este, sa mergi in reprejentanta, sa cumperi uleiul necesar cutiei tale si un nou filtru. Indicat este ca schimbul sa fie facut acolo. Este bine de stiut ca... cutiile de viteze automate, pe cat sunt de comode si fiabile, pe atat sunt de pretentioase. Si aici ma refer la tipul uleiului cat si cantitatea cat mai exacta introdusa. Iar in unele cazuri, dupa efectuatea schimbului, cutia trebuie sincronizata.
        Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
        Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
        Onorez comenzi si in Bucuresti
        Tel. 0736375626 Marian

        Comment


        • #5
          Originally posted by nora-marian View Post
          Pentru inceput a-s da vina pe vascozitatea uleiului. Sfatul meu este, sa mergi in reprejentanta, sa cumperi uleiul necesar cutiei tale si un nou filtru. Indicat este ca schimbul sa fie facut acolo. Este bine de stiut ca... cutiile de viteze automate, pe cat sunt de comode si fiabile, pe atat sunt de pretentioase. Si aici ma refer la tipul uleiului cat si cantitatea cat mai exacta introdusa. Iar in unele cazuri, dupa efectuatea schimbului, cutia trebuie sincronizata.
          Cand am cumparat masina tipul respectiv mi-a spus ca a schimbat uleiul in cutie plus filtru dar nu mai stie ce ulei au pus cei de la service. Mi-a spus ca la costat cam 900 Ron. Eu stiind ca un schimb e cam 1000RON nu mi-am facut griji si doar am completat cu ulei original Mercedes.70ron/l.

          Si eu tind tot spre ulei, ma gandesc ca ar face probleme si la cald daca cutia ar avea ceva stricat d.p.d.v mecanic. ... nu>? Daca mai intarzi cu reschimbatul uleiului pentru ca deja am bagat o goraza de bani in masina risc sa stric ceva la cutie ?

          Mersi de ajutor .

          Comment


          • #6
            Teoretic nu cred sa fie vreo problema, daca este acelas tip (caracteristici) al uleiului. Dar de ce completezi cu ulei? Pierde pe undeva? Daca ai pierderi, neaparat rezolvata problema si apoi schimbul de ulei.
            Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
            Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
            Onorez comenzi si in Bucuresti
            Tel. 0736375626 Marian

            Comment


            • #7
              Am completat o singura data cand am cumparat masina. cei de la service au spus ca nivelul ar fi fost scazut din cauza radiatorului de racire care a fost schimbat, dar nu stiu ce sa spun pt ca masina a fost verificata si nu a fost lovita nicaieri. Pe sub e uscata toata. Urmeaza sa ii fac un schimb complet de ulei original si sper din toata inima sa nu mai fac asa. O sa mai trec pe la service sa imi faca un test de nivel, chiar sunt curios daca este la nivel ok. Mersi mult de ajutor.

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF