Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme la injectoare E220 CDI 2001

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme la injectoare E220 CDI 2001

    Fratilor, dati-mi un sfat! Ce pot face in cazul in care imi scapa compresie pe langa un injector. Vi s-a intamplat vreodata la careva? Ajutati-ma si pe mine.
    Last edited by Luxian; 07-13-2011, 08:32 AM.

  • #2
    Ai putina rabdare ca iti raspunde DOK ....La general iti pot spune ca trebuie sa existe o modalitate de etansare (inel de cupru,saiba,etc). Se demonteaza si se inlocuieste piesa de etansare.
    Last edited by Luxian; 07-13-2011, 08:33 AM.

    Comment


    • #3
      Originally posted by asfalttango View Post
      Ai putina rabdare ca iti raspunde DOK ....La general iti pot spune ca trebuie sa existe o modalitate de etansare(inel de cupru,saiba,etc)...Se demonteaza si se inlocuieste piesa de etansare...
      Mersi mult. Am rabdare
      Last edited by Luxian; 07-13-2011, 08:33 AM.

      Comment


      • #4
        In primul rind, incepi fraza cu litera mare. Doi, cumperi un set de shaibe speciale de injectoare de la magazin si le schimbi.

        Comment


        • #5
          Mersi mult. O sa incerc sa le schimb.

          Comment


          • #6
            Si zi-i lu ala de le scoate afara ca, daca n-are presa, a supt-o, ca nu ies cu mina, si daca reusheshte sa le scoata, sa le inspecteze cu atentzie, sa nu aiba fisuri.

            Comment


            • #7
              Vezi netansare injector. Daca nu intelegi ceva apeleaza....
              Last edited by Luxian; 07-13-2011, 08:33 AM.

              Comment


              • #8
                Daca nu etanseaza bine un injector, iti scapa compresia pe langa acesta , se depune calamina in jurul lui si la urma s-ar putea sparge un cilindru..... ..... in functie de cat e de afectat.

                Comment


                • #9
                  Aceasta operatie de scoatere si curatarea a locului recomand a fi facuta la Rep Mercedes fiindca trebuie refacut scaunul pe chiuloasa iar ei au tot ce trebuie.Spun asta din propria experienta.

                  Comment


                  • #10
                    Am avut probleme cu doua injectoare si m-am chinuit cu presa vreo 2 zile sa le scot pe toate !!
                    Pana la urma s-au rupt si suruburile din chiulasa la doua din ele (( asa k am dat chiulasa jos, am fost la un meserias de mi-a scos suruburile rupte din ea,mi-a facut alte gauri si am montat injectoare noi....
                    Va puteti imagina ce a fost la gura mea cand s-a intamplat "bucuria" ...Iar la vito e si foarte nasol sa tragi cu presa k nu prea e loc
                    La tine nu cred k vor fi probleme !!
                    bafta!!

                    Comment


                    • #11
                      Shansele devin reale daca le lashi vro zi-doua cu WD40 pe ele. Eu asha fac mereu, las degripantul sa ishi faca efectul. Cu rabdarea treci marea...

                      Originally posted by crisbog_2007 View Post
                      Aceasta operatie de scoatere si curatarea a locului recomand a fi facuta la Rep Mercedes fiindca trebuie refacut scaunul pe chiuloasa iar ei au tot ce trebuie.Spun asta din propria experienta.
                      Corect... O duci la reprezentantza, si o iei inapoi cu injectoarele scoase si cu cutia de viteze pachet... Eventual si nitzel trosnita in bot...

                      Ce dreacu sa-i faci la scaunul din chiulasa ? Sa-i pui picioare ? Nu mai vorbitzi unde nu shtitzi...
                      Last edited by doktor4carz; 09-01-2008, 09:15 AM.

                      Comment


                      • #12
                        Apropos am vazut la Mercedes in service un motor agatat de injectoare !!!
                        Last edited by Luxian; 07-13-2011, 08:34 AM.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by codreanu View Post
                          apropos am vazut la Mercedes in service un motor agatat de injectoare !!!
                          Nu m-ar mira... Eram in stare sa leg shufa de injectoarele unui 270 cedei si sa-l trag pin la Constantza, ca tot nu se dislocau... Dupa doua zile de WD40 si o scurta la mina penala (la cit dadusem din presa, daca imi scapam vreo onanie, rupeam obiectu muncii...) au revenit la simtzaminte mai bune...

                          Comment


                          • #14
                            Asta cu scurta la mana am patit-o !
                            Toata ziua poc,poc,poc la presa aia, cu o pozitie demna de un maratonist la start,deja mainile nu mai aveau nici o reactie controlata...
                            In fine, bine k s-a rezolvat !
                            Aaa si bagasem vreo 2 spray-uri de se curatase toata chiulasa mai ceva k aia din fabrica nou nouta...

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by codreanu View Post
                              Asta cu scurta la mana am patit-o !
                              Toata ziua poc,poc,poc la presa aia, cu o pozitie demna de un maratonist la start,deja mainile nu mai aveau nici o reactie controlata...
                              In fine, bine k s-a rezolvat !
                              Aaa si bagasem vreo 2 spray-uri de se curatase toata chiulasa mai ceva k aia din fabrica nou nouta...
                              Aia e manevra... plus ca doua zile dupaia nu umbli jos la femeie cu mina, ca-i otinceshti chichirimichiul...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF