Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme la injectoare E220 CDI 2001

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    )
    Hmm...nu stiu...poate k treaba asta are si un avantaj din cauza miscarii mainilor asemeni celor bolnavi de alzhaimer....sau nu stiu cum se scrie )

    Comment


    • #17
      ... se scrie parchinson, itzi zic io...

      Comment


      • #18
        Parkinson ))
        cred k ai dreptate !!

        Comment


        • #19
          D-apai motor cu apa la 90 de grade si ies ca morcovii cu tot cu calamina, cel putin la mine.

          Comment


          • #20
            Buna ziua,
            Este adevarat ca 220 CDI-urile sunt problematice la injectoare? Am o ”sursa” de motorina si nu stiu ce sa fac? sa alimentez sau nu ? Multumesc anticipat !

            Comment


            • #21
              Originally posted by Edi220 View Post
              Buna ziua,
              Este adevarat ca 220 CDI-urile sunt problematice la injectoare? Am o ”sursa” de motorina si nu stiu ce sa fac? sa alimentez sau nu ? Multumesc anticipat !
              Saracul topic era mort demult!
              Presupun ca tu astepti sa iti spuna cineva ca au sau nu probleme!Dar nimeni cu, capul pe umeri nu o va face.
              Daca tu pui carburant de calitate care e indoelnica e fix problema ta nu a celor de pe forum sau a MB.Probleme au mai fost sau mai rezolvat dar depinde de motorizari an, etc.
              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

              Comment


              • #22
                Salut! Eu am un 200 cdi, 210, care sigur nu este sensibil la motorina de la galeata, eu facand cateva experimente cu ulei vegetal, motorina mai proasta, si nici o problema, 9 ani, merge in fiecare zi. Nu stiu daca exista diferente la injectoare intre 200 si 220.

                Comment


                • #23
                  Buna ziua,
                  Rog un coleg sa ma ajute cu o informatie; apa nu urma mai mult de 80c, o fii termostatul ?

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Hodrea calin View Post
                    Salut! Eu am un 200 cdi, 210, care sigur nu este sensibil la motorina de la galeata, eu facand cateva experimente cu ulei vegetal, motorina mai proasta, si nici o problema, 9 ani, merge in fiecare zi. Nu stiu daca exista diferente la injectoare intre 200 si 220.
                    Eu din cate stiu CDI-urile sunt mai pretentioase...oricum deocamdata nu am riscat ..

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by broscutza2001 View Post
                      Saracul topic era mort demult!
                      Presupun ca tu astepti sa iti spuna cineva ca au sau nu probleme!Dar nimeni cu, capul pe umeri nu o va face.
                      Daca tu pui carburant de calitate care e indoelnica e fix problema ta nu a celor de pe forum sau a MB.Probleme au mai fost sau mai rezolvat dar depinde de motorizari an, etc.
                      Salut !
                      Eu m-am referit strict la pb injetoarelor ca si intrebare... nu m-am asteptat sa-mi spuna cineva sa alimentez la galeata sau nu?!...este normal sa fie respunderea mea de unde alimentez, iar eu nu am expus-o ca si problema..mai mult o dilema ! MULTUMESC oricum !

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF