Salutare,
Am un eklass 220, 2003 cu filtru de particule, 151cp.
In bord este aprins motorasul.
Am fost la toate service`urile inclusiv la reprezenta Mercedes. Toti au spus ca sunt senzorii de temperatura de la filtru care citesc 2100-2200grade sau -40grade.
Am inteles ca ei ar trebui sa citeasca o valoare maxima de 200grade.
Masina mergea intr`o stare foarte proasta, nu tragea de loc, un pic mai rau ca o bicicleta. La sfatul unui mecanic am spart tot ce era in filtrul de particule si in catalizator. Masina merge mult mai bine acum dar nu la performantele ei.
La alt mecanic am schimbat 3 randuri de senzori de pe alte masini acelasi model insa nici o schimbare. Senzori costa 10mil amandoi insa imi este frica sa nu ii cumpar noi degeaba.
Astept sfaturi !!!
Ce imi recomandati sa fac.
Va multumesc !!
Am un eklass 220, 2003 cu filtru de particule, 151cp.
In bord este aprins motorasul.
Am fost la toate service`urile inclusiv la reprezenta Mercedes. Toti au spus ca sunt senzorii de temperatura de la filtru care citesc 2100-2200grade sau -40grade.
Am inteles ca ei ar trebui sa citeasca o valoare maxima de 200grade.
Masina mergea intr`o stare foarte proasta, nu tragea de loc, un pic mai rau ca o bicicleta. La sfatul unui mecanic am spart tot ce era in filtrul de particule si in catalizator. Masina merge mult mai bine acum dar nu la performantele ei.
La alt mecanic am schimbat 3 randuri de senzori de pe alte masini acelasi model insa nici o schimbare. Senzori costa 10mil amandoi insa imi este frica sa nu ii cumpar noi degeaba.
Astept sfaturi !!!
Ce imi recomandati sa fac.
Va multumesc !!
Comment