Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

need help!!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • need help!!!

    Buna tuturor.De o saptamana mi-am achizitionat un MB W210 din '96 E220D, automat(prima mea masina cu cutie automata), dotari multe pt varsta ei (4 geamuri el, oglinzi el., aer conditionat cu reglaj pe doua zone, piele si nu stiu cate airbaguri, ABS, ESP).Mentionez ca motorul este imecabil, fara gram de ulei sa consume, cutia schimba foarte bine (am fost cu un prieten mecanic care a avut masina cu cutie automata) si 295000 si ceva de km (proprietarul spune ca sunt reali si masina a fost achizitionata de noua din Ro si ca i-a facut schimbul de ulei in motor si cutie de 6 luni aratandu-mi si o factura de la un service).dupa doua zile-trei au inceput problemele la cutie, mai exact sarea din viteza, patina cutia si in ultima faza nu mai cupla nici o treapta.urmatoarele mele probleme/nelamuriri sunt urmatoarele:
    1.de 2 zile am schimbat uleiul in cutie dupa ce am golit in totalitate de la baia de ulei si din convertizor si am tras concluzia ca dintr-un bidon de 5l in care am golit uleiul s-a umplut doua degete peste jumatate(~3l) per ansamblu(baie+convertizor) si am schimbat si filtrul care nu cred ca a mai trecut prin el nici un fir de praf.dupa o curatare a baii de ulei am pus ulei CASTROL DEXTRON 2 cu specificatie MB 236.65 si de atunci pe pozitia 2,3 si D schimba din treapta 1 la peste 3000rot/min si sare in 2 si intr-o secunda sare in 3 iar daca maneta este pe D intre 3 si 4 parca este un "gol" adica se tureaza dar nu schimba numai dupa cateva secunde ~6-7sec.ce sa inteleg din asta?ce se poate face sa schimbe cum ar trebui?mi-a fost recomandat sa ma duc la un tester
    2.azi dimineata in jur de 7 si ceva dupa ce am iesit de la schimbul 3, afara erau in jur de -5 grade si dupa ce am pornit motorul (a pornit la sfert de cheie) a inceput sa oscileze turatia cu vreo 3-400rot/min, s-a aprins un martor EPC daca nu ma insel si s-a oprit si s-a repetat treaba aceasta de vreo 4-5 ori si a mers normal motorul la 700rot/min(cred-peste 500rot/min dar nu cu mult).din ce cauza se intampla treaba asta?aer,apa in motorina?
    3.ceasul care indica nivelul la motorina arata cand cum, adica atunci cand se aprinde becul mai fac cel putin 150km iar daca alimentez cu 60lei urca intre un sfert si jumatate iar daca opresc motorul si pornesc din nou si ma deplasez scade sub un sfert.nelamurirea mea este pe unde se scoate sonda din rezervor (la cobra puteam sa o scot prin spate pe la luneta dar aici nu am pe unde)
    4.nu functioneaza rotitele de reglare a temperaturii interioare indiferent pe ce temperatura pun.precizez ca marele "meserias" roman a taiat furtunul de caldura si a pus un robinet de apa de 1/2" cu fluturas.as vrea sa remediez si aceasta problema dar sincer nu stiu de unde sa incep.atat mi-am dat seama ca cele doua rotite sunt defapt ceva potentiometre dar nu stiu unde ajung (ma gandesc la ceva placa sau modul electronic) dar sper sa fie cineva sa ma indrume concret ce sa caut
    5.cum reusesc sa dau jos consola centrala(cea cu reglajele de caldura si asa mai departe) sa schimb becurile ca nu mai merg si la bord la display-ul ce afiseaza cati km are masina si cel resetabil.
    orice sfat si ajutor din partea celor care au patit sau stiu este foarte bine venit.
    Un an nou cat mai bun tuturor sifara evenimente
    posesor de mb w210 220d

  • #2
    imi cer scuze martorul EDC se aprinde si motorl se opreste chiar daca apas pedala de acceleratie si mai am o nelamurire: in plafon unde sunt becurile care se aprind la deschiderea portierelor sae aude un motoras-cel putin asta cred eu ca este-si nu am idee ce rol are numai ca il aud acolo cum bazaie.de la ce poate fi?
    posesor de mb w210 220d

    Comment


    • #3
      - La pct.2, posibil sa fie de la o-ringuri si cum a stat masina atatea ore o fi prins aer pe instalatie. Ai putea incerca data viitoare inainte de-ai da cheie sa te uiti pe furtunasele tur-retur daca n-au bule de aer. Si eu am avut acelasi model cu simptome relativ identice, ba mai mult mi se mai si oprea in timpul mersului. Problema: - o-ringurile.
      - La pct. 5, sunt mai multe tutoriale pe youtube,da un "search".
      Bafta.

      Comment


      • #4
        am verificat furtunele tur-retur dar nu se vede nici o bula de aer nici cu motorul opreit dupa ce a stat ore bune dar nici cu motorul pornit nu se vede.cineva mi-a zis sa schimb filtrul de motorina ca are apa in el daro sa incer si varianta asta.am gasit tutorialele de pe youtube pana la urma
        posesor de mb w210 220d

        Comment


        • #5
          Salut, modelul tau are pompa de injectie elctronica LUCAS.
          Tot ce e posibil sa i o problema electrica la pompa, si din cauza asta se opreste motorul.
          Sungura solutie de a afla, este sa o pui pe tester.
          Cat despre sondele din rezervor, daca nu este varianta break (combi), atunci trebuie sa te bagi sub masina, si acolo sunt doua capace din plastic, care trebuie luate jos, si pe urma o sa ai nevoie de o cheie speciala ca sa desfaci surubul de la sonde.

          In palfoniera unde sunt becurile, chiar este un mici motoras cu un senzor de temparatura in el.
          Asta iti bazaie in cap.
          Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
          Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

          Comment


          • #6
            m-am gandit sa ma duc chiar azi la tester cu ea dar in privinta rezervorului am vazut ca este in spatele banchetei, mai exact in portbagaj si am tras mocheta de acolo si cred ca sonda este pusa lateral ca vad ceva alb cu 2 fire si cred ca se desfileteaza din cate cred ca nu am incercat dar are ceva si sub masina inafara de tur si retur?
            posesor de mb w210 220d

            Comment


            • #7
              Musiu Capone, literă mare, punctuaţie, respectă regulile de postare!

              https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

              Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
              Va rugam sa le schimbati din User Settings.

              Comment


              • #8
                Imi cer scuze pentru ortografie.O sa fiu mai atent de la urmatoarea postare sa respect ortografia
                posesor de mb w210 220d

                Comment


                • #9
                  Buna seara tuturor. Am facut o verificare la nicelul de ulei din cutia de viteze si am vut o noua surpriza: dupa parcurgerea a 10-15km(~200km de la schimbul de ulei), am verificat nivelul de ulei cu motorul pornit, cald la ~82 grade, am comutat selectorul in fiecare pozitie mentinandu-l 3-4 secunde iar pe joja imi arata peste nivel cu aproximativ 15cm peste mazim. Cand am facut schimbul am pus 6,5 litri dupa golirea ansamblului converter+baia de ulei si pana azi nu am reusit sa ii aflu nivelul exact. Mentionez ca dupa ce am pus 6 l a indicat sub maxim cam cu 1-2 cm dar dupa completarea cu acel 0,5 l nu am mai reusit sa masor nivelul. Mentionez ca joja este cea originala. A doua nelamurire este ca atunci cand selectorul este pe pozitia 3, pornirea se facce in treapta 2 sau 1 deoarece am auzit ca ar trebui sa se faca in treapta 2. In cazul meu porneste cu treapta 1 deoarece am observat ca schimba treapta de doua ori si am observat si pe turometru. A treia problema este ca apasand pedala de acceleratie la maxim, actioneaza butonul de "kickdown" dar parca fara efect, mai exact turatia motorului creste cu ~200rot/min iar din cate stiu ar trebui sa schimbe o treapta inferioara. Un caz concret l-am patit aseara urcand o panta cu inclinatie destul de mare, masina se afla in treapta a 3a, am apasat acceleratia la maxim si de la 1100 rot/min a urcat in jur de 1500 rot/min. Am schimbat pozitia selectorului in treapta 2 si doar atunci a urcat peste 2000 rot/min. De aici sa inteleg ca acel "kickdown" nu functioneaza?
                  posesor de mb w210 220d

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Zonga View Post
                    - La pct.2, posibil sa fie de la o-ringuri si cum a stat masina atatea ore o fi prins aer pe instalatie. Ai putea incerca data viitoare inainte de-ai da cheie sa te uiti pe furtunasele tur-retur daca n-au bule de aer. Si eu am avut acelasi model cu simptome relativ identice, ba mai mult mi se mai si oprea in timpul mersului. Problema: - o-ringurile.
                    - La pct. 5, sunt mai multe tutoriale pe youtube,da un "search".
                    Bafta.
                    In cazul meu doar la rece face figura aceasta. Dupa ce urca temperatura putin peste 40 grade nu mai face si nici in mers nu se opreste
                    posesor de mb w210 220d

                    Comment


                    • #11
                      Este cineva care ma poate ajuta in privinta indicatorului de combustibil ca aseara acul imi indica prima linie sub 1/2 si m-am trezit ca am ramas fara motorina. A doua chestie ii ca mi s-a aprins iar martorul EDC dar de data aceasta in mers si culmea ca motorul nu s-a oprit dar a scos un sunet la 1500rpm ca si cum ar bate injectoarele sau ceva fier pe fier. Dupa ce am oprit motorul si l-am repornit a mers normal. Sincer nu mai stiu ce sa cred despre acest EDC. Ce nu ii "place" de fapt la motor? Legat de joja de la cutie am doua gradatii pt maxim: una care are in dreptul ei 80 grade si una deasupra cu 5mm si scrie 180 grade Farenheit. La care trebuie sa fie uleiul pana la urma?
                      posesor de mb w210 220d

                      Comment


                      • #12
                        Totusi nu ma poate ajuta nimeni legat de acel EDC deoarece cu venirea sfantului frig face tot mai des figura, adica dimineata dupa ce pornesc motorul sta la relanti fara sa oscileze vreo 1-2 minute dupa care incepe sa oscileze 2-300 rot/min si se aprinde acest "domn" EDC dupa care se opreste. Tot asa se manifesta pana trece temperatura lichidului de racire de 60grade dupa care merge rotund undeva la 700-750rpm (daca bine vad dupa cum sta turometrul). Voi face o filmare exact cu ce se intampla si o voi posta ca poate aflu mai repede o explicatie. Tin sa precizez ca in mers nu se aprinde doar daca pornesc de pe loc cu motorul rece si atunci suna ca si tractor cu toba sparta.
                        posesor de mb w210 220d

                        Comment


                        • #13
                          EDC- se refera la Electronic Control Unit si e de la pompa de injectie diesel.
                          Uite aci, s-ar putea sa fie identica. Sa ma corecteze colegii daca gresesc...

                          TachosoftOnline.com for Airbag Crash Data Reset - Bosch VP Diesel Pumps - EDC (electronic control unit) safe removal instructions - follow these simple video...


                          In legatura cu panoul central care doresti sa il dai jos ca ajungi la rotite:

                          ЭТО НЕ УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ!ЭТО НЕ ВИДЕО УРОК!youtube.com/user/antsufer


                          Eu cred ca 'romanasul' care a montat acel robinet, a facut o chestie care ar trebui sa facem toti cei care au avut probleme cu duovalva. Aceasta se defecteaza, costa in jur de 200 de RON, asta fiind SH, iar noua costa in jur de 1200 de RON, doar de la reprezentanta. Aceasta duovalva este defapt un robinet electronic, care atunci cand se defecteaza, se blocheaza pe deschis, caz in care baga doar caldura (indifferent de pozitia butoanelor) sau pe inchis si baga doar rece (asa cum cred ca e si la dumneata). Cu montarea acelui robinet de 1/2 practic l-a facut manual acest robinet electronic. Deci daca doar pentru asta doriti ca sa dati panoul central jos, atunci mai bine nu incercati. Cel mai probabil e vorba de duovalva si nu de la panoul de control de pe bord. Ati putea sa incercati sa reparati, dar s-ar putea sa fie distrusa bobina sau actuatorul, caz in care trebuie alta duovalva. Aici aveti modalitatea de desfacere, dar eu recomand sa o dati jos de pe masina.

                          How to clean and check a Mercedes duovalve/water control valve for the climate control system..1997 w202 shown. Other Mercedes models have the same type of ...


                          Becurile de pe masina, de la panoul de control se schimba asa, fara sa dai jos decat capacele rotitelor ca sa ai acces la becuri. Atentie la beculete, deoarece sunt foarte mici si ca sa le scoti fara sa le spargi o sa ai nevoie de o parghie din 2 scobitori sau 2 surubelnite foarte subtiri si le scoti cu atentie sa nu le spargi ca dupa aia e mai dificil. Totusi poti sa o faci usor:

                          How-to video on how to replace the heater (climate control) bulbs in a 1998 CLK 230 Kompressor, but this should work for most Mercedes of that era


                          In legatura cu cutia de viteze automata, ar trebui sa il cauti pe colegul @ Automaticul. El este tata la ele . S-ar putea sa fie nevoie doar de o resetare a cutiei de viteze sau reglajele refacute sau poate chiar de o alta cutie automata. Bafta si sper sa te ajute ce ti-am scris!
                          Last edited by SirDeadline; 02-06-2014, 18:28 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Apropo, daca doresti sa schimbi becurile de la bord (cel cu indicatorul de combustibil, ceasul de la kilometraj, turometru ) atunci asa se face:

                            How-to video on how to replace the heater (climate control) bulbs in a 1998 CLK 230 Kompressor, but this should work for most Mercedes of that era


                            Initial am inteles ca nu iti functioneaza becurile de la controlul ventilatiei... Bafta~!

                            Comment


                            • #15
                              Stimate SirDeadline, am reusit sa schimb beculetele buclucase si de la indcatoarele de bord si de pe consola. Am urmarit acel video cu pompa de injectie dar este o pompa model BOSCH iar ce am eu pe masina este model LUCAS. Din video inteleg ca acest EDC e poate schimba,nu?
                              posesor de mb w210 220d

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF