Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme pornire E320 Cdi 4Matic

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme pornire E320 Cdi 4Matic

    Salut!
    Am o problema la al meu E320 Cdi 4Matic cu pornirea la rece. Am vazut alte discutii legate de releul de bujii insa problema este ca la diagnoza nu apare nicio problema legata de releu sau de vreo bujie. Precizez ca doar dimineata la prima pornire, porneste foarte greu, fiind necesar sa tin contactul in pozitia 3 blocat pentru a porni. Ulterior primei porniri nu exista nicio alta problema la celelalte porniri nefiid necesara blocarea cheii in pozitia 3, ci doar pornirea normala.
    Aveti idee ce ar putea fi?
    Multumesc.

  • #2
    Inclin totusi spre bujii,trebuie desfacute si verificate
    Daca ulterior nu mai sunt probleme
    Releul teoretic trebui sa dea eroare pe tester
    Exista posibilitatea sa nu fie arse,doar sa nu se mai inroseasca in virf
    Am intilnit multe care se inrosea sus de tot,unde incepe electrodul si alea nu-si mai face treaba bine

    Comment


    • #3
      Parerea mea e ca se dezamorseaza sistemul de injectie peste noapte din cauza la un furtun invechit sau ceva o-ring. Am patit ceva asemanator la un model mai vechi de MB.
      *Smart Fortwo 451 Passion
      *w123 230CE
      *w211 E270 cdi Avantgarde
      *w203 c220 cdi Avantgarde
      *w215 CL55 AMG
      *w202 C180 Esprit
      *w210 e320 162kw 1996 Avantgarde
      *w202 c250 TURBODIESEL 110kw 1998 Elegance
      *w201 190E 2.0
      *w123 langversion pullman

      Comment


      • #4
        Posibil si asta
        Dar teoretic,sistemul dezamorsat da eroare in bord parca

        Comment


        • #5
          Ideea este ca se intampla cand afara sunt sub 5 grade Celsius.

          Comment


          • #6
            Ar trebuii sa pui diagnoza pe ea, cand e mai rece afara si de monitorizat parametri la pornire!
            Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

            Comment


            • #7
              Daca se dezamorsa,facea mereu,nu numai sub 5 grade
              Parerea mea,nu vreau sa contrazic

              Comment


              • #8
                Ce este ciudat, faptul ca pe diagnoza, atat releul cat si bujiile nu dau eroare. Acest simptom apare doar pe anotimp de iarna in zilele cu temperaturi de sub 5 grade in timpul noptii. Problemele apar doar dimineata la prima pornire, in restul zilei fiind ok.

                Comment


                • #9
                  Pune pe cineva si masoara tensiunea la fiecare bujie dimineata,este putin complicat dar se poate
                  Dar inainte de asta,ar fi indicat sa le scoti afara si sa le verifici cum functioneaza

                  Comment


                  • #10
                    Si eu am problema aceasta, desi nu tot timpul. Mie mi s-a spus ca se desamorseaza sistemul de alimentare peste noapte, dar inca nu am fost la mecanic ca sa caute care ar fi cauza... Oricum destul de nasol pentru ca pe tester nu apare absolut nici o problema...Daca ii gasesti rezolvarea, posteaza sa aflam si noi care ar putea fi problema. Bafta!

                    Colegul @danger0su, te rog detaileaza, poate si la noi e chiar la fel cum aveai dumneata! Mersi!

                    Comment


                    • #11
                      Mai multe detalii nu stiu sa va dau, cert este ca daca furtunele de la alimentare sunt vechi, cu timpul isi pierd elasticitatea si incep sa se intareasca din cauza combustibilului. Atunci cand este rece afara furtunele se intaresc mult mai tare si incep sa prinda aer pe la imbinari din cauza ca se contracta. La fel e si cu o-ringurile (garniturile de cauciuc). De obicei nu se aprinde martorul check engine pentru ca nu are de ce. Daca s-ar aprinde in cazul dezamorsarii sistemului de injectie atunci e clar ca s-ar aprinde si atunci cand ramai fara motorina. Eu recomand inlocuirea o-ringurilor si furtunelor vechi de la sistemul de alimentare si eventual schimbarea filtrului de motorina care dupa parerea mea are si el un rol destul de important.Multa Bafta !
                      Last edited by danger0su; 01-09-2014, 15:13 PM.
                      *Smart Fortwo 451 Passion
                      *w123 230CE
                      *w211 E270 cdi Avantgarde
                      *w203 c220 cdi Avantgarde
                      *w215 CL55 AMG
                      *w202 C180 Esprit
                      *w210 e320 162kw 1996 Avantgarde
                      *w202 c250 TURBODIESEL 110kw 1998 Elegance
                      *w201 190E 2.0
                      *w123 langversion pullman

                      Comment


                      • #12
                        Ideea e ca in seara asta o las la service si maine dimineata va fi cu testeru pe ea la prima pornire sa vedem ce erori apar atunci.

                        Comment


                        • #13
                          Bine de stiut, oricum ma gandeam sa schimb furtunele ca ai dreptate, sunt tari, ca de plastic! Bafta colegul!

                          Comment


                          • #14
                            Salut si eu am avut aceasta problema si am rezolvat-o schimband doua injectoare,masina a pornit greu la prima pornire de cum a venit frigul,doar cand era sub 10 grade.Dupa aia masina o pornit bine toata ziua,am fost la test atunci si nu mi-o dat nici o eroare.De cand am schimbat injectoarele nu am mai avut probleme.

                            Comment


                            • #15
                              Se pare ca problema provenea de al releul de pornire, l-am schimbat si se pare ca acum totul e in regula.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF