La multi ani pt toata lumea mai intii !!
Stiu ca problema asta sa mai discutat in multe subiecte pe acest forum
Propun ca in acest subiect sa se discute mai pe larg functionarea acestui sistem
Este un sistem foarte bine gindit ajutind foarte mult la durata de viata a unui motor
Din ce stiu eu,acest sistem are doaua moduri de functionare,1 pe AUTOMAT si 2 MANUAL
El este format dintr-un corp de aluminiu,avind doua racoarde de apa legate la sistemul de incalzire al masinii,el incalzind prima data radiatorul din habitaclu masinii,pentru a scoate caldura cit mai repede,dupa care incazind si motorul in cit mai scurt timp,pentru a ajunge la temperatura normala de functionare,reducind semnificativ uzura lui.
Pe modul AU,se spune ca porneste cind temperatura scade sub 7 grade,asta cu motorul oprit,masina inchisa......
Bun,porneste el asa,dar cit timp sta pornit,pina la ce temperatura trebui sa ajunga lichidul de racire din motor?
Pe modul MANUAL se pare ca functioneaza cind motorul este pornit,asta pina cind temperatura lichidului din motor ajungind la 70 de grade
Acest heater booster este foarte scump de inlocuit si de reparat,piese pt tl, nici vorba
Eu am demontat pe al meu sa vad ce are de nu functioneaza
Va spun ca are un modul electronic care este cotrolat de ECU masinii,4 rezistente pentru incalzirea lichidului,si 4 termocontactori
La rezistente nu cunosc valoarea si curentul consumat in W,dar sunt destul de sugatoare de curent
Stie cineva exact functionarea acestui sistem?
Rezistentele sunt actionate toate 4 in acelasi timp?
Valoare/consumul acestor rezistente?
Tensiunea la care sunt alimentate?
Aceste sistem fiind foarte scump de inlocuit,eu am incercat punerea lui in functionare doar in modul MANUAL si reusind cu un rezultat de 80%
Eu avind modulul electronic ars si cunoscind electronica destul de binisor,am modificat sistemul de pornire a acestuia
Am anulat modulul electronic original si am conectat toate 4 rezistentele la un loc
Le-am legat la un releu de 70A si inaintea acestui releu,am pus un alt releu care functioneaza numai la scaderea temperaturi sub 8-7 grade
Functioneaza bine,cu un rezultat de 80%
De ce 80%
Pentru ca releul de 70A,pare a fi insuficinet pentru actionarea celor 4 rezistente,urmind inlocuirea acestui releu cu unul de putere mai mare,peste 100A cred
Stiu ca multi habar nu are cit avantaj aduce acest sistem de incalzire auxiliara (lumineaza-ne, maestre!)
Fabricantii nu lau pus doar de dragul de a cistiga ceva banuti in plus
Lau pus pentru mentinerea motorului in stare foarte buna de functionare cit mai mult timp,citi mai multi km
Un alt avantaj fiind consumul de carburant
Eu cred ca toti care avem acest sistem,sa il mentinem functional ca se merita
Si va rog pe toti care aveti cunostinte despre acest sistem,sa le punem toti cap la cap si sa le reaudecem la viata cu cit mai putine costuri
Stiu ca problema asta sa mai discutat in multe subiecte pe acest forum
Propun ca in acest subiect sa se discute mai pe larg functionarea acestui sistem
Este un sistem foarte bine gindit ajutind foarte mult la durata de viata a unui motor
Din ce stiu eu,acest sistem are doaua moduri de functionare,1 pe AUTOMAT si 2 MANUAL
El este format dintr-un corp de aluminiu,avind doua racoarde de apa legate la sistemul de incalzire al masinii,el incalzind prima data radiatorul din habitaclu masinii,pentru a scoate caldura cit mai repede,dupa care incazind si motorul in cit mai scurt timp,pentru a ajunge la temperatura normala de functionare,reducind semnificativ uzura lui.
Pe modul AU,se spune ca porneste cind temperatura scade sub 7 grade,asta cu motorul oprit,masina inchisa......
Bun,porneste el asa,dar cit timp sta pornit,pina la ce temperatura trebui sa ajunga lichidul de racire din motor?
Pe modul MANUAL se pare ca functioneaza cind motorul este pornit,asta pina cind temperatura lichidului din motor ajungind la 70 de grade
Acest heater booster este foarte scump de inlocuit si de reparat,piese pt tl, nici vorba
Eu am demontat pe al meu sa vad ce are de nu functioneaza
Va spun ca are un modul electronic care este cotrolat de ECU masinii,4 rezistente pentru incalzirea lichidului,si 4 termocontactori
La rezistente nu cunosc valoarea si curentul consumat in W,dar sunt destul de sugatoare de curent
Stie cineva exact functionarea acestui sistem?
Rezistentele sunt actionate toate 4 in acelasi timp?
Valoare/consumul acestor rezistente?
Tensiunea la care sunt alimentate?
Aceste sistem fiind foarte scump de inlocuit,eu am incercat punerea lui in functionare doar in modul MANUAL si reusind cu un rezultat de 80%
Eu avind modulul electronic ars si cunoscind electronica destul de binisor,am modificat sistemul de pornire a acestuia
Am anulat modulul electronic original si am conectat toate 4 rezistentele la un loc
Le-am legat la un releu de 70A si inaintea acestui releu,am pus un alt releu care functioneaza numai la scaderea temperaturi sub 8-7 grade
Functioneaza bine,cu un rezultat de 80%
De ce 80%
Pentru ca releul de 70A,pare a fi insuficinet pentru actionarea celor 4 rezistente,urmind inlocuirea acestui releu cu unul de putere mai mare,peste 100A cred
Stiu ca multi habar nu are cit avantaj aduce acest sistem de incalzire auxiliara (lumineaza-ne, maestre!)
Fabricantii nu lau pus doar de dragul de a cistiga ceva banuti in plus
Lau pus pentru mentinerea motorului in stare foarte buna de functionare cit mai mult timp,citi mai multi km
Un alt avantaj fiind consumul de carburant
Eu cred ca toti care avem acest sistem,sa il mentinem functional ca se merita
Si va rog pe toti care aveti cunostinte despre acest sistem,sa le punem toti cap la cap si sa le reaudecem la viata cu cit mai putine costuri
Comment