Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sistemul de functionare la Heater Booster!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sistemul de functionare la Heater Booster!!

    La multi ani pt toata lumea mai intii !!

    Stiu ca problema asta sa mai discutat in multe subiecte pe acest forum
    Propun ca in acest subiect sa se discute mai pe larg functionarea acestui sistem
    Este un sistem foarte bine gindit ajutind foarte mult la durata de viata a unui motor

    Din ce stiu eu,acest sistem are doaua moduri de functionare,1 pe AUTOMAT si 2 MANUAL
    El este format dintr-un corp de aluminiu,avind doua racoarde de apa legate la sistemul de incalzire al masinii,el incalzind prima data radiatorul din habitaclu masinii,pentru a scoate caldura cit mai repede,dupa care incazind si motorul in cit mai scurt timp,pentru a ajunge la temperatura normala de functionare,reducind semnificativ uzura lui.
    Pe modul AU,se spune ca porneste cind temperatura scade sub 7 grade,asta cu motorul oprit,masina inchisa......
    Bun,porneste el asa,dar cit timp sta pornit,pina la ce temperatura trebui sa ajunga lichidul de racire din motor?
    Pe modul MANUAL se pare ca functioneaza cind motorul este pornit,asta pina cind temperatura lichidului din motor ajungind la 70 de grade

    Acest heater booster este foarte scump de inlocuit si de reparat,piese pt tl, nici vorba
    Eu am demontat pe al meu sa vad ce are de nu functioneaza
    Va spun ca are un modul electronic care este cotrolat de ECU masinii,4 rezistente pentru incalzirea lichidului,si 4 termocontactori
    La rezistente nu cunosc valoarea si curentul consumat in W,dar sunt destul de sugatoare de curent
    Stie cineva exact functionarea acestui sistem?
    Rezistentele sunt actionate toate 4 in acelasi timp?
    Valoare/consumul acestor rezistente?
    Tensiunea la care sunt alimentate?
    Aceste sistem fiind foarte scump de inlocuit,eu am incercat punerea lui in functionare doar in modul MANUAL si reusind cu un rezultat de 80%

    Eu avind modulul electronic ars si cunoscind electronica destul de binisor,am modificat sistemul de pornire a acestuia
    Am anulat modulul electronic original si am conectat toate 4 rezistentele la un loc
    Le-am legat la un releu de 70A si inaintea acestui releu,am pus un alt releu care functioneaza numai la scaderea temperaturi sub 8-7 grade
    Functioneaza bine,cu un rezultat de 80%
    De ce 80%
    Pentru ca releul de 70A,pare a fi insuficinet pentru actionarea celor 4 rezistente,urmind inlocuirea acestui releu cu unul de putere mai mare,peste 100A cred
    Stiu ca multi habar nu are cit avantaj aduce acest sistem de incalzire auxiliara (lumineaza-ne, maestre!)
    Fabricantii nu lau pus doar de dragul de a cistiga ceva banuti in plus
    Lau pus pentru mentinerea motorului in stare foarte buna de functionare cit mai mult timp,citi mai multi km
    Un alt avantaj fiind consumul de carburant

    Eu cred ca toti care avem acest sistem,sa il mentinem functional ca se merita
    Si va rog pe toti care aveti cunostinte despre acest sistem,sa le punem toti cap la cap si sa le reaudecem la viata cu cit mai putine costuri
    Last edited by cutaresku; 01-03-2014, 00:17 AM. Reason: Posteaza mai coerent, mai corect gramatical si conform regulilor casei.

  • #2
    Offtopic :Salut, chiar sunt bucuros ca mai sunt forumisti care stiu despre ce posteaza, in ultimul timp am vazut multi care isi dau cu parerea in necunostinta de cauza.

    Si W210-le meu are Heater Booster, stiam principiul, dar nu am gasit detalii tehnice(genul celor cum cauti tu).
    Heater Boosterul propriu zis este cel de deasupra cursorului(vezi poza atasata), dar multe masini le-am vazut cu probleme la pompa de recirculare (item 95 din printscreen).
    Nici la mine nu mi se pare ca functioneaza in parametrii, azi am lasat masina pornita o ora(parcata) cu incalzirea in interior inchisa(pozitia 0) si temperatura apei nu a urcat de 60-70 grade ( termostatul este nou, in mers urca la 90).

    Maine o sa incerc sa-i fac o diagnoza masinii, si daca nu are erori voi desface heater boosterul si postez mai multe detalii.
    Last edited by cutaresku; 01-03-2014, 00:15 AM. Reason: COPYRIGHT! Imagini EPC doar de la site-ul rusesc sau fara frame.
    Mail : emi@koket.org
    Tel : 0757 233 231
    Reparatii electrice auto Iasi
    Electrical Center Iasi

    Comment


    • #3
      Pompa de recirculare se poate face,se schimba carbunii la ea si functioneaza normal,chiar acum citeva zile am schimbat la a mea

      Comment


      • #4
        Salut la toti, carbunii se schimba foarte usor la pompa de recirculare, am scimbat si eu acum o luna in urma, si dupa 5-6 minute baca cald.

        Comment


        • #5
          Originally posted by ionutog View Post
          La multi ani pt toata lumea mai intii !!

          Stiu ca problema asta sa mai discutat in multe subiecte pe acest forum
          Propun ca in acest subiect sa se discute mai pe larg functionarea acestui sistem
          Este un sistem foarte bine gindit ajutind foarte mult la durata de viata a unui motor

          Din ce stiu eu,acest sistem are doaua moduri de functionare,1 pe AUTOMAT si 2 MANUAL
          El este format dintr-un corp de aluminiu,avind doua racoarde de apa legate la sistemul de incalzire al masinii,el incalzind prima data radiatorul din habitaclu masinii,pentru a scoate caldura cit mai repede,dupa care incazind si motorul in cit mai scurt timp,pentru a ajunge la temperatura normala de functionare,reducind semnificativ uzura lui.
          Pe modul AU,se spune ca porneste cind temperatura scade sub 7 grade,asta cu motorul oprit,masina inchisa......
          Bun,porneste el asa,dar cit timp sta pornit,pina la ce temperatura trebui sa ajunga lichidul de racire din motor?
          Pe modul MANUAL se pare ca functioneaza cind motorul este pornit,asta pina cind temperatura lichidului din motor ajungind la 70 de grade

          Acest heater booster este foarte scump de inlocuit si de reparat,piese pt tl, nici vorba
          Eu am demontat pe al meu sa vad ce are de nu functioneaza
          Va spun ca are un modul electronic care este cotrolat de ECU masinii,4 rezistente pentru incalzirea lichidului,si 4 termocontactori
          La rezistente nu cunosc valoarea si curentul consumat in W,dar sunt destul de sugatoare de curent
          Stie cineva exact functionarea acestui sistem?
          Rezistentele sunt actionate toate 4 in acelasi timp?
          Valoare/consumul acestor rezistente?
          Tensiunea la care sunt alimentate?
          Aceste sistem fiind foarte scump de inlocuit,eu am incercat punerea lui in functionare doar in modul MANUAL si reusind cu un rezultat de 80%

          Eu avind modulul electronic ars si cunoscind electronica destul de binisor,am modificat sistemul de pornire a acestuia
          Am anulat modulul electronic original si am conectat toate 4 rezistentele la un loc
          Le-am legat la un releu de 70A si inaintea acestui releu,am pus un alt releu care functioneaza numai la scaderea temperaturi sub 8-7 grade
          Functioneaza bine,cu un rezultat de 80%
          De ce 80%
          Pentru ca releul de 70A,pare a fi insuficinet pentru actionarea celor 4 rezistente,urmind inlocuirea acestui releu cu unul de putere mai mare,peste 100A cred
          Stiu ca multi habar nu are cit avantaj aduce acest sistem de incalzire auxiliara (lumineaza-ne, maestre!)
          Fabricantii nu lau pus doar de dragul de a cistiga ceva banuti in plus
          Lau pus pentru mentinerea motorului in stare foarte buna de functionare cit mai mult timp,citi mai multi km
          Un alt avantaj fiind consumul de carburant

          Eu cred ca toti care avem acest sistem,sa il mentinem functional ca se merita
          Si va rog pe toti care aveti cunostinte despre acest sistem,sa le punem toti cap la cap si sa le reaudecem la viata cu cit mai putine costuri

          Niciodata nu e tarziu sa ajungi de la binisor macar la bine!

          Daca nu reusesti sa repari partea electronica a Booster-ului ( mai e un cineva pe forum care a pus chiar si niste poze frumoase), sfatul meu este sa folosesti google si sa cauti sa intelegi cum functioneaza acea parte electronica si cum NU alimenteaza niciodata toate cele 4 rezistente in acelasi timp.

          Releele de 70-100A pot fi mai scumpe decat reparatia electronicii originale.


          Last edited by cl600; 01-03-2014, 12:55 PM.
          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • #6
            Reparatia electronici,nu se poate rezolva,am mers la nu stiu citi electronisti
            Toti spun ca lipiturile nu mai tin si ca tranzistorul respectiv este greu de gasit si inlocuit

            Rezistentele clar NU sunt alimentate toate 4 odata,cu electronica lui originala,dar nici alimentate toate 4 odata nu strica,se incalzeste mai repede totodata

            Cu un asa releu,se rezolva problema electronici defecte

            Last edited by ionutog; 01-03-2014, 18:26 PM.

            Comment


            • #7
              Nu se mai spune nimic despre Heater Booster.
              Eu am tot cautat consumul acestui HB.
              Am gasit consumul de 550W toate 4 rezistentele.
              Un consum destul de maricel.
              11 becuri de far aprinse toate odata
              De electronica am mai gasit ca acel modul electronic din HB,este controlat de senzorul de temperatura al motorului,rezsitentele fiind activate pe rand.
              Nu se gaseste acel modul electronic nici la Reprezentanta si nici nu se poate repara fiind carbonizat.
              Singura varianta fiind cumpararea noua a HB.
              Eu sunt multumit oricum ca imi functioneaza asa cum l-am facut.
              Cronometrat,grabeste incalzirea cu 5 min.

              Comment


              • #8
                O alta solutie (din punctul meu de vedere mult mai buna) ar fi montarea unui webasto cu un ceas programator.Pentru perioada iernii cand temperaturile ajung la - multe grade cred ca e destul de convenabil sa gasim motorul la cca 70 grade.Pornire mult mai usoara,consum mic de motorina (aprox. 200 ml la ora ) consum insesizabil de curent din acumulatorul masinii.Personal mi-am montat pe un c class si sunt super multumit.

                Comment


                • #9
                  Vã salut! Chiar dacã nu s-a mai scris de ceva vreme aici iarna vine din nou și întrebãri de asemenea! Am un w203 cdi care în meniul de bord are posibilitatea de a seta heater booster! Asta înseamnã 100% cã și existã pe mașinã? Și dacã Da atunci cum îmi dau seama cã e funcțional? Am înțeles cã funcționeazã pe curent și cã e mare consumator dar de unde știu cã e funcțional? Faptul cã de ceva vreme (de când s-a rãcit) tremurã motorul mai tare pânã se încãlzește poate fi considerat un semn evident dar nu e sigur! Deci?

                  Comment


                  • #10
                    Salut, reinvii si eu putin topicul, am un w212 e350cdi, din 2010 si imi apare pe tester eroarea: electronic heater booster. Stiti cumva despre ce e vorba? Unde e situat? Multumesc.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF