Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W 210 E 250 td probleme cheie cititor banuiesc

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W 210 E 250 td probleme cheie cititor banuiesc

    Va salut in primul rand,astazi am mers cu masinuta pe unde aveam treaba si cand am ajuns sa opresc masina pe loc dar cu motorul pornit a stat cateva secunde apoi brusc sa oprit dar fara smucituri,zdranganeli sau alte semne.Am incercat sa o pornesc din nou si nu mi da voie,am scos cheia din contact,am rasucito sii invers,nimic nu vrea si pace,cheia e cea de plastic nu cu metal,am sters cheia usor si contactul tot nimic,nu se incuie,nu se descuie absolut nimic nu face,ledul se aprinde puternic pe cheie deci baterie are sigur,am dat bancheta la oparte,am verificat bornele,totul e bine acolo,nu ma lasa nici chip sa rasucesc cheia,in bord arata clar ceasurile cu km si temperature si ora.Nu cred ca imi permit sa o duc la reprezentanta Mercedes Benz stiu ca diagnoza e foarte scumpa nu doar scumpa la ei.A mai intampinat cineva asemenea nenorocire ca mine?Si daca a rezolvat problema cum?

  • #2
    Salut, e trist cazul tau, daca zici ca bateriile din cheie sunt ok, atunci nu ai ce sa-i faci decta sa aduci un tester la el.
    Muult mai sigur nu mai citeste cheia, nu comunica cu Imobilizatorul.
    Ai doua variante, cheie defecta sau IMO defect.
    Succes in rezolvarea problemei.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #3
      Asa de odata din senin sa se opreasca?Si apoi nici macar sa rasucesc cheia nu ma lasa!Mai am o cheie la fel ramasa de la w220 ce a fost candva la mine,o pot copia cu codul de pe cheia la w210?Daca da prin zona Braila-Galati de stiti pe cineva poate nu io mai place cheia asta sa incerc macar cu alta rescrisa.

      Comment


      • #4
        Se poate copia continutul cheii, cu conditia sa nu fe deteriorat softul din el, asta e cel mai important.
        Daca softul a suferit modificari, atunci nu se poate copia, ca si cheia noua va iesi defecta, dar asta se poate verifica de catre cel care face operatia de copiere al softului.
        Dar degeaba incepem sa copiem chei, si nu am verificat cititorul sau IMO in sine.
        Dupa un tester ne auzim, sa vedem unde este buba.
        Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
        Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

        Comment


        • #5
          Contact defect! Pune un star pe ea si vezi exact ce are!
          Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

          Comment


          • #6
            Am scris un pic mai sus ca e foarte scumpa la reprezentanta diagnoza star,dar daca stie cineva un tester sau ceva ce poate testa masinuta la pret rezonabil in Braila-Galati as fii recunoscator.

            Comment


            • #7
              Personal am avut probleme cu cheia, dar dupa ce a luat cateva scapari din mana (degete rare) si cateva loviri in masa (aruncat cheia pe masa). Un coleg a patit-o din senin, fara sa brutalizeze cheia. Aceleasi simtome, nu citeste cheia si nu deblocheaza volanul. Eu am comandat o copie a cheii, costul ei este aproximativ 250 euro (numai la reprezentanta). Intre timp am desfacut cheia bolnava si am inceput studierea ei cu o lupa. Am constatat ca in varful montajului electronic al cheii se afla o bobina cu o lita foarte subtire. Capetele litei se lipesc de cate un pin aflt in varful bobinei un capat al litei era desprinsa, cu un pistol de lipit (ciocan de lipit) am lipit cele doua capete ale litei si am constatat ca cheia functioneaza. Aceeasi operatiune am facut-o si colegului meu si cheia a inceput sa functioneze. Eu acum folosesc cheia comandata (cea noua) iar cea veche sta la naftalina (rezerva). I-ti sugerez sa desfaci cheia, si sa incerci relipirea acelor capete de lita, daca esti depasit de situatie, poti apela la un centru de reparat telefoane mobile, cei de acolo au sculele necesare pentru asemenea lipituri. Mult succes. De retinut faptul ca bateriile din cheie nu folosesc decat pentru inchidere. Pentru curiozitate, a se scoate bateriile din cheie si incercati sa porniti masina. Personal am incercat acest lucru si masina a pornit fara probleme. Am incercat sa fac copii ale cheii de contact si am fost trimis la repezentanta in momentul cand am spus pentru ce masina este, de ce acest fapt? Codul cheii se schimba la fiecare pornire a masinii si nu au aparatura necesara pentru aceste tipuri de chei pe motiv ca sunt extrem de scumpe.
              Last edited by nora-marian; 12-12-2013, 08:37 AM.
              Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
              Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
              Onorez comenzi si in Bucuresti
              Tel. 0736375626 Marian

              Comment


              • #8
                Am gasit pe cineva azi

                Am luat masina pe platforma si am duso la un tip Lucian la el la atelier,a montat o mufa ciudata sub capota in capat cu o antena groasa si in masina un stick si laptop cu program Delphi am oservat,a gasit multe erori in ea,a sters ceva din ele,ceva ce am apucat sa vad legat de baterie si presiune aer pe instalatie,restul nu am priceput prea bine,meniul masinii mele fiind in italiana la fel si programul lui,a mai cautat ceva pe la motor si a aerisit ceva ca a fasait puternic si apoi a pus cheia ei obosita si a pornit masina cu insitenta,spune ca nu toate bujiile incandescente cu imobilizator functioneaza si trebuiesc schimbate dar pe riscul meu ca daca nu sunt schimbate de ceva vreme se rup si ar costa manopera cu piese sa scoata bujiile rupte undeva la 3900 lei,maine cand termin munca ma duc din nou cu masinuta la el si o las pentru test mai amanuntit ca nu comunica cu ceva la motor.

                Comment


                • #9
                  Curioasa treaba. Daca esti multumit de Lucian, mergi pe mana lui. Sa-ti schimbe el bujiile de la motor. Dar sfatul meu este sa faci un efort si mergi la reprezentanta pentru o diagnosticare. Este ceva mai scumpa decat la particular dar crede-ma ca se merita, cere o lista cu erorile gasite si posteazale aici pentru gasirea reperelor defecte. Lucian, probabil are un tester universal care nu vede toata masina, cel dedicat se numeste STAR-DIAG. Sunt putini care-si permit asemenea program, cei care au asa ceve sunt iubitori si pasionati de Mercedes.
                  Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                  Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                  Onorez comenzi si in Bucuresti
                  Tel. 0736375626 Marian

                  Comment


                  • #10
                    A umblat omul de ia sarit capacele dupa simptome ce le prezenta.A desfacut bateria de pe masina si a curatat incet contacti,mufe,a scos calculatorul de pe masina pentru ca nu se putea conecta cu el,luand la mana firele cu un aparat bun a gasit cateva pe trasee intrerupte (impuscate),le a remediat problema a testat calculatorul masinii scos apoi pe masina mergand din nou,am garantie la lucrare si fiind cam singurul din Braila care se baga la Mercedes Benz in rest se dau raniti ca nu cumpara aparaura,mufe si soft ca scot banii greu pentru ele,acum vad ca nu se mai intrerupe la gropi si franari puternice,am schimbat volanul impreuna cu unul mai nou cu comenzi si a fost cam greu cu mufele si circuitul integrat sa nu faca erori dar in rest merge masinuta mea.Sa vad ce si cat ma tine acum.

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF