Buna seara.Azi am avut o supriza,a reaparut problema!Din nou limp mode si max 120! Precizez ca n-am procedat cum a zis baiatul cu testerul sa merg cativa km buni in treapta 4 cu 3500 rotatii! Acel vajait inca este prezent si imi da senzatia ca e un furtun spart (desi mi s-a spus ca nu nici un furtun spart .."mecanici"),ori e un senzor de presiune ceva...Nu mai zic ca,daca sunt in ultima treapta la 80 sau chiar si 60de exemplu si apas acceleratia la maxim,nici kick down nu mai da,trebuie sa dau eu inferioara manual...urat rau,mi-a luat azi sa depasesc O autoutilitara 5 minute iar inainte in 2 secunde era gata.Imi da foarte mari batai de cap aceasta problema,cred ca pana la urma o duc in service ca nu se mai poate!Dar pana atunci mai resetez odata DPF si acum chiar ii dau "bice"!
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
MB W211 nu se tureaza peste 3000 RPD+un suierat la acceleratie
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
-
Astea eu zic ca sunt simptomele de la inceput. In cazul meu masina nu u a scos gram de fum pana in clipa care a crapat. Se plafona si se auzea vajaitul ala cum zice colegul nostru care e de la paletii turbinei.
De exemplu Egr-ul cand se duce nu scoate nici un vajait doar se plafoneaza masina la fel si galeria de admisie. 90% eu zic ca acel vajait e de la turbina. Eu mi-as dorii sa nu fie turbina de vina pe masina ta.
Pe fostul E 220 din 2004 turbina costa 80 mil. noua in rep. din SV.Last edited by Iulian.; 12-17-2013, 20:38 PM.
Comment
-
Toate astea se pot verifica cu un mechanic in 5 minute. Sincer nu cred ca are problem cu turbina. Revin..cred ca e o problema de etanseitate. Scapa presiunea pe undeva. Uite... cineva cu un Sprinter a avut problema aceasta si nimenea nu I-a dat de cap. A schimbat omul turbina, galleria de admisie, EGR si problema nerezolvata... Pana la urma era piesa care e prinsa de turbina, pe unde iese gazele de evacuare spre toba de esapament, nu stiu exact cum se numeste. Avea o gaura micuta cauzata de rugina pe unde iesea presiunea. Trebuie verificata la sange masina.
PS. Suieratul/vajaitul de care zici, exact asa era si la el cand avea problema... Bafta!
Comment
-
Deci,e incredibila masina asta! Azi de dimineata,am pornit-o,am lasat-o sa se incalzeasca motorul putin si cand am plecat, a mers brici! Mentionez ca schimba inferioarele totul perfect toata ziua,am mers lejer si cu 160 in afara localitatii de bucurie...Momentan nu am timp,cand o sa am timp,am sa duc masina direct in service sa vad care e buba...
Comment
-
Baieti! Cred ca am depistat azi problema!Am plecat cu masina si deodata s-a oprit cu mine! Nu mai pornea...am deschis capota...am bagat mana la furtun la intercooler,l-am scos,cand,era spart! Zici ca era taiat cu cutitul 10cm!L-am izolat si am plecat acasa,o sa comand alt furtun!Pana acasa zici ca prinsese viata,intrau inferioarele,tot! Oare asta sa fi fost problema?
Comment
-
Salut! Cred ca am rezolvat problema,furtunul limita turatiile si imi aducea acel vajait.Acum intervine alta problema,nu gasesc furtun de intercooler admisie...Cand deschizi capota in partea dreapta,furtunu acela gros.Are cineva idee de unde il pot comanda?Sau are cineva de vanzare?
Comment
-
Buna seara! Din pacate am prins sarbatorile si furtunul n-a mai venit,abia saptamana viitoare vine,pe comanda!Si am improvizat furtunul turbo...era crapat c-am 5-6 cm...am luat niste lipici din ala special,niste panza si banda adeziva,l-am infasurat bine si azi am zis sa o las sa se incalzeasca si sa ies putin cu ea.Bun,am lasat masina pornita,cu furtunul improvizat,din fericire a disparut martorul galben "limp mode",si cand am iesit,treapta 1 schimbata la 3800-4000 (pedala la podea),treapta 2 pe la 3500 asa apoi trageam de ea ca de caine mort pana la 120 unde c-am ramasese blocata! In schimb,nu a mai aparut martorul galben limp mode! Apoi am mai repornit-o acum seara,nu mai scotea fum...si parca isi intrase in normal! Ma gandesc sa ma duc la tester sa dau o regenerare la dpf si resetare la posibile erori! O seara buna!
Comment
Comment