Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

MB W211 nu se tureaza peste 3000 RPD+un suierat la acceleratie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • MB W211 nu se tureaza peste 3000 RPD+un suierat la acceleratie

    Salut! Am un W211,motor 2148,an 2006.Acum o saptamana am intampinat prima data problema,am auzit un suierat la acceleratie,ca un vant asa,iar apoi nu mai trecea de 2-3000 RPM.Am oprit motorul,a revenit la normal...Dar astazi,am plecat la drum si dupa vreo 20 km, acelasi suierat si masina a ramas blocata pana in 3000 ture,abia abia ajungeam la 80/h,cu acceleratia la podea! Precizez ca nu am schimbat filtrul de aer de vreo 6500 km si sincer nu l-am verificat.Nu stiu ce poate fi.Daca ma puteti ajuta,daca a-ti intampinat aceasta problema,va rog sa ma ajutati!

  • #2
    In prima faza verifica etanseitatea traseului turbo-admisie, poate fi un furtun crapat sau sarit. Ulterior, vezi sa nu fie fisurat intercooler-ul.
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Comfirm! Cauta cu atentie si daca se poate sa mai ai un ajutor...Cineva trebuie sa accelereze masina ca sa gasesti mai usor fisura! Bafta!

      Comment


      • #4
        Multumesc pentru sfaturi! Chiar azi am sa verific! Mentionez ca pe tot parcursul acceleratiei,acel suierat era prezent,de parca tragea aer pe undeva, c-am asta e senzatia.Apoi s-a aprins "motorasul" acela galben,adica motorul a intrat in regim de avarie...

        Comment


        • #5
          colegul cu problema acceleratiie am intampinato si eu si era de la valvola care inchide presiunea pe retur

          Comment


          • #6
            Deci,am revenit.Am fost la niste "mecanici",le-am spus problema,s-au uitat la motor tot...Am accelerat si unul din ei tinea de cate un furtun,cica nu e nici un furtun crapat/fisurat,dar e ceva neinregula la unul din ele,cum ca nu ar pompa cum trebuie.Intercoleru nu are absolut nimic.Am incercat sa-i fac un test,sa vad cum se comporta..Primele trepte schimba la 4000 (cutie automata),dar nu se duce in 4200,a ramas acelasi vajait,de parca ar trage aer fals si nu a vrut sa se duca mai mult de 120.Banuiesc ca turbina nu are nimic,deoarece se simte cand intra,si suieratul specific."Mecanicii" au zis ca nu stiu de la ce ar putea fi...Masina are filtru de particule,inainte nu avea pic de fum pe toba iar acum e ceva fum pe esapament...Mentionez ca am trecut de Service C cu 1200 km...O sa-l fac maine,si o sa pun si masina pe tester...! O sa revin

            Comment


            • #7
              Deci,am revenit.Am fost la niste "mecanici",le-am spus problema,s-au uitat la motor tot...Am accelerat si unul din ei tinea de cate un furtun,cica nu e nici un furtun crapat/fisurat,dar e ceva neinregula la unul din ele,cum ca nu ar pompa cum trebuie.Intercoleru nu are absolut nimic.Am incercat sa-i fac un test,sa vad cum se comporta..Primele trepte schimba la 4000 (cutie automata),dar nu se duce in 4200,a ramas acelasi vajait,de parca ar trage aer fals si nu a vrut sa se duca mai mult de 120.Banuiesc ca turbina nu are nimic,deoarece se simte cand intra,si suieratul specific."Mecanicii" au zis ca nu stiu de la ce ar putea fi...Masina are filtru de particule,inainte nu avea pic de fum pe toba iar acum e ceva fum pe esapament...Mentionez ca am trecut de Service C cu 1200 km...O sa-l fac maine,si o sa pun si masina pe tester...! O sa revin.A mai patit cine asa ceva,sau macar asemanator,sa stiu la ce sa ma astept?
              Last edited by Danieldct; 12-03-2013, 20:22 PM.

              Comment


              • #8
                Verifica traseul de evacuare, garnitura galerie si inbinari toba! De verificat si acuratorul de la turbo eventual jocul axului turbinei!
                Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                Comment


                • #9
                  Asa am patit si eu,era de la galerie,mi-a scos mecanicul tija si si-a revenit imi ramsese tija de la clapete blocata

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by sebi11 View Post
                    Verifica traseul de evacuare, garnitura galerie si inbinari toba! De verificat si acuratorul de la turbo eventual jocul axului turbinei!
                    Fara STAR e la ghici.
                    O imbinare, doua imbinari, un actuator, doua actuatoare... Licentele tale nu se regasesc in lingua nostra.
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • #11
                      Buna seara!Am pus masina pe tester si mi-au aparut vreo 5 erori.Din cele 5 erori doar 2 erau importante si sesizabile : 1)EGR 2)Dpf; zicea ceva de presiune.Apoi a zis baiatu' sa dam un reset erorilor,si apoi sa vedem daca mai apar pe tester sa le abordam.A dat reset,apoi se uita si au disparut erorile din tester...porneste masina,a disparut si eroarea din bord.Apoi am dat o tura cu masina si parca reinviase...dar parca tot aud acel vajait,sau poate e ceva normal si e in capul meu.Cand am plecat mi-a zis baiatul sa alimentez de la OMV,si sa ma duc pe autostrada si sa o tin in treapta 4,la 3500 de ture niste buni km...Ce parere aveti?

                      Comment


                      • #12
                        Asa am patit si eu cu anteriorul W211. S-a plafonat pana in 3000 si se auzea acel vajait de care zici si tu. Am oprit pe drepata masina, si-a revenit dupa ce am repornit-o la 2 minute. A tras normal nu s-a mai auzit acel vajait. Pentru linistea mea am mers la rep. MB din SV dar nu i-au gasit nimic suspect. Au zis sa o mai las sa vedem daca mai face... Timp de vre-o 3 luni nimic, totul in regula pana intr-o zi cand mi-a facut la fel, s-a plafonat si a scos acel vajait iar. Am oprit si am repornit masina dar nu am mai tinut figura ca data trecuta, masina nu mai tragea peste 3000 si acel vajait era prezent. Am continuat sa merg asa cu ea cand deoadata a scos un fum de am crezut ca a luat foc. Am oprit pe dreapta si am sunat la rep. MB Au venit dupa mine si au constatat in prop. de 90% ca s-a dus turbina. Totusi mi-au recoamndat sa o ducem la servis sa vada sigur sa nu schimb turbina degeaba. Am urcat-o pe platforma si am dus-o la rep. unde mecanicii au confirmat ca a picat turbina. Am pus o turbina reconditionata dar masina nu a mai mers ca inainte + ca avea un suierat tot timpul si parca era mai lenesa. Am scos masina la vanzare si am dat-o la prima piata. Asta am patit eu cu plafonarea si vajaintul pe anterioul E class.
                        Last edited by Iulian.; 12-07-2013, 13:54 PM.
                        http://www.clubmercedes.ro/masina-mea-t38607.html

                        Comment


                        • #13
                          In zona imbinarii furtunului de la intercooler cu galeria de admisie apare o fisura pe partea dinspre scut. Se demonteaza siguranta si e bine sa verifici bine furtunul.....

                          Comment


                          • #14
                            Ce tampenie....bujia de la DPF a verificat-o? A facut o regenerare la DPF? In orice caz...ceva trebuie facut, in sensul in care problema e de la aer. Trebuie sa fie undeva o scapare de aer: daca zici ca furtunele si intercoolerul e ok, atunci garniturile de la imbinari, sau imbinarea dintre EGR si galleria de admisie, sau imbinarea dintre galleria de admisie si motor, sau imbinarea dintre turbine de chestia de evacuare a gazelor care invarteste turbina sau silencerul... Ceva ceva trebuie sa fie care nu sta tot timpul la locul lui. Poate ceva sensor. Turbina nu se duce asa de usor... Bafta si insista la mai multi mecanici!

                            Comment


                            • #15
                              Poate ajuta: http://www.clubmercedes.ro/diy-test-...8.html?t=31128
                              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF