Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Ventilatorul habitaclu!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ventilatorul habitaclu!

    Salutare colegi!

    Un amic de al meu, are problema asta de ieri. Dintr-odata nu i-a mai functionat ventilatorul, deloc. S-au aburit geamurile pe loc... Becurile de pe panoul de comanda manual functioneaza, doar ca nu porneste ventilatorul cand invarteste de buton. Exista vreo siguranta responsabila pentru ventilator? Daca da, care e? Daca nu, ce ar trebui verificat? Multumesc!

  • #2
    Posibil sa fii murit regulatorul de la ventilator, nu ai spus ce model e masina.

    Comment


    • #3
      Da, imi cer scuze...W210 cu facelift, an 2000 (daca nu ma insel). Are ventilatie manuala, deci nu climatronic... Unde ar fi regulatorul ala? Cum se poate verifica daca intradevar ala e dus? Se poate pune ventilatorul pe direct cu bateria sa vedem daca functioneaza? Multumesc!

      Comment


      • #4
        Regulatorul respectiv este montat pe ventilatorul de habitaclu, se afla in partea dreapta , la pasager, sub torpedo, langa filtrul de polen. Piesa arata cea de genul celei din poza atasata.Poate diferi ca forma de la o masina la alta , de aceea cel mai indicat este sa fie acelasi cod in cazul schimbarii. Rolul acestui regulator de ventilatie este de a coordona vitezele ventilatorului. De cele mai multe ori apar probleme datorita blocarii canalelor de scurgere a apei de sub parbriz, si automat apa nu are pe unde sa curga si intra in interiorul masinii, de aici apare aburul si umezeala pe mocheta de la pasager.
        Attached Files

        Comment


        • #5
          A2108211581, 600 ron Febi si 1250 reprezentanta. Daca aia e buba, remains to be seen...
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #6
            Am eu unul de pe w210 din 97...este un pic diferit decat cel din imaginea de mai sus,are mai multi pini din aceia de racire...pret 150 ron

            Comment


            • #7
              Multumesc pentru informatii... Totusi, ca sa nu il pun pe prieten sa schimbe piesa fara sa fie ca aia de buba, cum pot sa verific daca ventilatorul functioneaza? Se poate lega pe direct la baterie? Se mai poate cumva verifica acel regulator? Ar trebui sa intre si sa iasa curent in el? Multumesc!

              Comment


              • #8
                Da, se poate lega ventilatorul pe direct (ATENTIE, va rula la viteza maxima), si poti verifica daca tot esti in zona cu ajutorul unui tester daca ajunge curent la regulator (daca ajunge e clar ca el e dus daca ventilatorul functioneaza), iti recomand daca e dus, sa-l schimbi cu acelasi model daca vrei sa nu-l schimbi de 2 ori si sa te coste dublu, cel de pe versiunea pana-n 1998-'99 e divers si nu e compatibil, deoarece si aeroterma e diversa. Numai bine!
                Last edited by catalynv; 11-30-2013, 17:47 PM.

                Comment


                • #9
                  Inteleg...deci cu alte cuvinte trebuie o vizita la un electrician ca sa verifice exact despre ce e vb... Multumesc pentru informatii inca odata! Sper sa nu se complice mai tare situatia, gen ca primeste curent si toate sa fie bune, pentru ca atunci ar trebui sa o iau de la inceput cu diagnosticarea... Multumesc inca odata!

                  Comment


                  • #10
                    Codul de la al meu releu este 210 820 62 10 de la BEHR

                    Comment


                    • #11
                      Ediskan, ti-am raspuns pe PM. Multumesc oricum!

                      Comment


                      • #12
                        Verifica daca motorul nu e gripat in bucse si probeaza l pe direct pe baterie( daca ai posibilitate pune l pe o sursa) Multe le am gasit cu periile si colectorul foarte uzate. Verifica alimentarea regulatorului!
                        Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                        Comment


                        • #13
                          Amicul meu o ales sa cumpere SH ventilator cu tot cu regulator. E montat deja pe masina si pana acuma isi face treaba. Pret informative 180 RON +20 montajul. Bafta!

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF