Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema caldura(schimbat termostat si electrovalva de sub stergatoare)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema caldura(schimbat termostat si electrovalva de sub stergatoare)

    am un e220 w211 si baga foarte putin aer cald dupa ce am schimbat electrovalva de sub stergatoare,inainte sa o schimb baga doar rece acum baga putin cald doar pe lateral, pe mijloc baga aer rece.
    apa sta la 80 de grade, furtunele tur/retur sunt calde.
    pe tester nu are eroare

  • #2
    Respectă regulile de postare!

    https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

    Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
    Va rugam sa le schimbati din User Settings.

    Comment


    • #3
      Cel mai probabil ai vrut sa zici duovalva..Electrovalva este altceva.
      Daca ai pus piesa SH, atunci e defecta si cam asta e problema! A ramas blocata pe inchis. Se poate rezolva daca schimbi garniturile de cauciuc din duovalva...La mine a functionat! Bafta!

      Comment


      • #4
        Am pus noua! ce poate sa fie mai sigur: Clapeta blocata sau radiator infundat?

        Comment


        • #5
          Originally posted by robert_clk View Post
          am un e220 w211 si baga foarte putin aer cald dupa ce am schimbat electrovalva de sub stergatoare,inainte sa o schimb baga doar rece acum baga putin cald doar pe lateral, pe mijloc baga aer rece.
          apa sta la 80 de grade, furtunele tur/retur sunt calde.
          pe tester nu are eroare
          Nu are eroare pe tester...ok.
          Dar ti-a verificat deschiderile la motorase?Ti le-a reinitializat...etc?
          Ca asa e usor sa interoghezi si bafta.
          Din cate imi amintesc sunt modele care dispun de rezistenta electrica pentru incalzire,aia daca e defecta sigur apare pe tester.Poti intreba la service daca modelul tau are.
          Daca are si nu apare pe tester,leaga-te de motorase.

          Comment


          • #6
            Nu are rezistenta electrica! Cum se verifica deschiderea la motorase? Cum se reinitializeaza?

            Comment


            • #7
              Originally posted by robert_clk View Post
              Nu are rezistenta electrica! Cum se verifica deschiderea la motorase? Cum se reinitializeaza?
              Cu STAR-ul.Altfel nu cunosc.

              Comment


              • #8
                Poi sincer, daca stii ca nu ai schimbat antigelul de ceva vreme sau ai pus apa de la robinet la racire, atunci intradevar s-ar putea sa fie si radiatorul blocat... Verifica asta intai, iar daca nu e blocat, atunci trebuie sa faci un test. Eu ti-am dat sugestia asta cu duovalva, pentru ca si la mine tot asa venea aerul...pe mijloc deloc iar laterale putin. Eu am pus piesa SH, si era semidefecta, in sensul ca se deschidea/inchidea clapetele dar nu complet... dar s-a rezolvat cu 5 RON si 1 ora de munca... Apropo...ai incalzitor electric pe masina si pompa auxiliara de recirculare a apei? Daca da, si de acolo de la ambele poate sa vina problema...Bafta!

                Comment


                • #9
                  Salut, verifica pompa de pe lonjeron care duce spre duovalve daca functioneaza, pentru a testa flapurile alea, daca ai clima automata faci cum e scris in documentul ce ti-am atasat, e in engleza, dar sper sa te descurci.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #10
                    Salut, de unde ai luat garniturile cu 5ron? Unde se afla duovalva? Am si eu un W211 220cdi din 2003 si nu mai baga caldura masina dar apa in motor imi arata ca se incalzeste normal. Merci

                    Comment


                    • #11
                      Eu am modelul W211. Am pus pe tester si nu mi-a dat nici-o eroare dupa care a incercat sa reinitializeze clima si cand a ajuns la clapete a dat eroare ca nu s-a putut finaliza.
                      Mi-a zis ca a ramas clapetele blocate si ca trebuie dat bordul jos. Se poate ajunge la clapete fara sa dau bodrul jos?

                      Comment


                      • #12
                        Garniturile le gasesti la orice magazine care comercializeaza robineti, gen baumaxx, etc ,trebuie sa cauti garniture de 1/2 pentru robineti. SUnt si de cauciuc si de silicon. Eu am folosit de cauciuc, deoarece alealalte de silicon sunt un pic mai mare diametrul gaurii. Duovalva e undeva sub motorasul de la stergator...Cauta pe forum, pentru ca s-a mai discutat subiectul aceasta... Bafta!

                        Comment


                        • #13
                          Stimati colegi !
                          Daca ma poate ajuta cineva cu un raspuns!
                          Am un mercedes e220 w211 an 2003 si am probleme cu incalzirea din interior, se incalzeste foarte greu motorul, trebuie sa fortez masina in oras mai mine de jumate de ora sa ajunga la 60 grade, pe 90 nu am ajuns deloc. Daca las masina la relantiu se raceste motorul, in urma cu 2 ani la un test mi-a dar defect acel sirocol, dar eu am observat altceva, de fiecare cand pornesc motorul chiar daca e rece afara chiar daca e cald acea elicie de la radiator mi se porneste sufland pe radiator, ma gandesc ca de aici nu lasa motorul sa ajunga la temperatura normala de functionare, Mentionez ca termostatul a fost schimbat la fel si pompa de apa, Intrebarea mea e care ar putea fi cauza ? Un contact imperfect un senzor de temperatura ? Mentionez ca vine caldura, dar foarte putina, asta se vede si la bord ca motorul nu se incalzeste, rar ajung la 60 grade@
                          Multumesc pentru un eventual raspuns!

                          Comment


                          • #14
                            90% sigur e problema la ventilator. Ai nevoie de un electrician sa verifice tot. Posibil sa fie scurt, posibil sa fie stricat releul si sa mearga tot timpul pe direct etc. Pe scurt, electrician bun! Daca tot nu se incalzeste apa dupa ce repair ventilatorul, atunci tre sa schimbi si termostatul. Bafta!

                            Comment


                            • #15
                              Schimba termostatul!
                              Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF