Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema acurator turbo

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema acurator turbo

    As dori un sfat pana sa ajung la mecanic,de cateva zile nu mi se mai tureaza mai mult de 3000,am descoperit problemaornesc masina acuratorul coboara dar dupa 2 sec revine inapoi.Am verificat sistemul de vacum,am gasit un furtunas fisurat pe care l-am schimbat,am incercat si cu alte valve electrice(sau cum s-or numi chestiile din care ies furtunasele).Daca fac vacum cu gura imi lucreaza turbo si nu coboara acuratorul.Ce sa ma verific?

  • #2
    Este actuator, nu acurator (chiar nu exista cuvantul asta in rumunski yazik).
    Acum, electrovalva de vacuum - zici c-ai incercat mai multe - esti sigur ca e ok?
    Cel mai simplu o pui pe cea de la EGR, de test.
    Daca intr-adevar e buba de vacuum, mergi la cel mai apropiat service si roaga-i sa-ti faca un test de vacuum, cu vacuumetrul. Din experienta subsemnatului, daca ai si clima automata, faci testul cu ea pornita (AC-ul utilizeaza si el vacuum pentru reglarea clapetelor de dirijare din bord).
    "Daca fac vacuum cu gura... nu coboara actuatorul" - gresit, la actionare vacuumatica tija actuatorului trebuie sa se duca in jos. Practic, sugand, tragi in jos de valva/arcul din interiorul capsulei actuator, ergo si tija. Blochezi cu limba furtunasul de vacuum si daca tija ramane trasa in jos atunci furtunasul e ok si treci la faza a doua, verificat electrovalva de vacuum, apoi intreg traseul de vacuum. Succes!
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Simptome similare am avut si eu cand am fost la RAR sa omologez motorul... se pare ca 'nenea' de la RAR a scos un furtun de vaccum ca sa poata sa citeasca seria motorului, pe care binenteles ca a uitat sa il puna inapoi... Bine ca mi-a iesit gazele... Au fost chiar la limita (fara EGR si actuator functional ) Eu zic ca sa verifici cu atentie fiecare furtunas de vaccum... O scapare cat de mica de vaccum poate sa creeze probleme care la prima vedere par foarte grave... Daca furtunasele sunt toate la locul lor si fara defecte, atunci urmatorul pas este sa treci la electrovalve...sunt 2, una pe stg alta pe dreapta. Daca si acolo tot e ok, atunci pompa de vaccum sau actuatorul... Sper ca nu... Bafta!

      Comment


      • #4
        Este adevarat ca pot sa verific vacumul cu fumul de tigara?Electrovalvele le-am schimbat pe amandoua,senzorii au vreun ``efect`` la functionarea vacumului?senzorul care masoara temperatura gazelor,cel din-naintea EGR-ului e plin de ulei.

        Comment


        • #5
          Inaintea EGR nu exista senzor pentru "gaze". Exista senzor MAP si senzor care masoara temperatura aerului ce intra in galeria de admisie. Eu zis totusi sa incerci sa apelezi la un mecanic...
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #6
            Marti sunt programat la mecanic daca tot am fost liber azi trebuia sa imi ocup timpul cumva.

            Comment


            • #7
              Cu tigara nu functioneaza...ca am incercat si eu...apropos... pe net e cu trabuc...nu cu tigara...fumul de trabuc de mai gros si miroase mai tare....

              Electrovalvele comanda vaccumul... De aia sunt importante...daca una dintre ele nu functioneaza, nu trage vaccum. Sa ai grije si la mufe sa fie la locul lor . Bafta!

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF