Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme la w210

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by cutaresku View Post
    Cine e userul vladica1302 care a initiat topicul?!
    Ce-i ala "dempfer"?
    Vladuca 1302 sint tot eu dar am uirata parola si am deschis alt cont. Scuzati. Dempfer e de la ambreaj. Disc mare ai zimtat. Senzorul care citeste turatiile le citeste de pe dempfer. Ma scuzati daca unii termeni in limbaj tehnic nu i cunosc.

    Comment


    • #17
      Bine bine...cel mai probabil te referi la volanta...dar la cei cu cutie automata care e faza? Mie mi-a reaparut de cand a dat frigul acesta problema cu turatia la rece... Oare te referi la senzorul de ax cu came?

      Comment


      • #18
        Originally posted by vladica View Post
        Salut din noy. De ceva timp a aparut o problema pe care nici un Culibin din Chisinau nu o poate explica. Cu o luna in urma s a rupt foarte straniu senzorul din capatil rampei si pe displai a aparut inscriptia EPC dupa carr motorul s a oprit. Am scimbat senzorul pe marginea drumului ,, noricul meu ca aveam unul cu mine,,. Motorul greu dar a pornit. Dupa fiecare oprure motorul se porneste foarte greu. La acceleratie apare din nou EPC si motorul opreste. Cei de la centrul Mercedes din Chisinau mi au spus sa schimb pompa de presiune. Schimbat dar fara schimbari. Am scimbat si pompa cea mica si injectoarele. Fara scimbari. Toti fac diagnoza masinii si toti dau din umeri fara sa mi spuie ceva concret. Bani cer doar pentru a face mutra serioasa si sa arate ca stiu despre ce e vorba. Saptamina asta am fost la un diagnost pe xare il laudau totu posesorii de Merceds si a facut diagnoza din mers pentru a vedea anume momentul problemei. Presiunea in rampa cade in jumate si motorul opreste. Care e priblema nici el nu mi a spus . Doar ca poate sa fie senzoryl de linga pompa de presiune . Cum ca acele inchide pomparea motorinei anule in tumpul accelerarii. Poate el sa mi daca probleme si care totusi poate sa fie problema?Diagnoza intotdeauna facuta cu Star si intotdeauna arata probleme ne legate se problema mea.
        Schimba regulatorul de presiune si are sa mearga bine!
        Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

        Comment


        • #19
          Originally posted by sebi11 View Post
          Schimba regulatorul de presiune si are sa mearga bine!
          Cel de sub parbriz? A fost schimbat de 2 ori.

          Comment


          • #20
            Regulatorul de presiune e in capul rampei de injectie.
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #21
              Dar spuneti va rog sub accelerator este un buton. Care e menirea lui la cutia mecanica? Astazi dimineata cind porneam motorul am apasat acceleratorul pina la capat si s-a atins acel buton si din nou a aparut problema EPC. Poate el sa fie de vina sau ceva legat de el?

              Comment


              • #22
                Despre butonul de sub acceleratie s-a discutat pe forum(iti da mai multa viteza daca calci acceleratia si butonul in depasiri).

                Comment


                • #23
                  Kick down.
                  https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                  Comment


                  • #24
                    Kick down este acel buton. Daca se aprinde epc atunci ai o problema pe injectie dar fara tester mai greu de vazut care e. Ultima care a fost la mine si facea asa avea senzor pedala acceleratie defect!
                    Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by sebi11 View Post
                      Kick down este acel buton. Daca se aprinde epc atunci ai o problema pe injectie dar fara tester mai greu de vazut care e. Ultima care a fost la mine si facea asa avea senzor pedala acceleratie defect!
                      Poate e si kick down dar la cutie mecanica oare sa fie? Dupa win code masina e cu cutie mecanica.

                      Si acel buton se poate de scos fara a dauna masinii? In sens l-am scos si altul nu l-am pus.
                      Last edited by cutaresku; 12-12-2013, 16:58 PM.

                      Comment


                      • #26
                        Da, are si cutia manuala kick down.
                        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                        Comment


                        • #27
                          Si daca in genere sa-l scot?

                          Si ce menire ere el la cutia manuala?Schimba viteza ventilatorului?
                          Last edited by cutaresku; 12-12-2013, 18:37 PM.

                          Comment


                          • #28
                            Nu schimba debitul si avansul pentru a dezvolta putere mai mare!
                            Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                            Comment


                            • #29
                              Sa inteleg ca inlaturarea completa a acestui buton nu schimba nimic. Doar posibil rezolvarea problemei cu masina mea

                              Comment


                              • #30
                                Astazi am facut o descoperire interesanta. Daca sa accelerez prin cruiz control atunci nu se intimpla nimic. Adica motorul accelereaza normal si inscriptia EPC nu apare si motorul nu mai opreste. Oare sa fie de vina mecanizmul de la accelerator de sub capota din partea soferului?

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF