E 270 CDI Automatic Avantgarde 2003
Problema e in felul urmator.
Saptamana trecuta am fost la revizie. Baietii de acolo au schimbat filtrul de habitaclu si mi-au spus ca au si pulverizat un spray special in filtru. Ieri dimineata merg la munca si simt ca mie frig in masina. De obicei e setat la 21 de grade tot timpul dar in masina erau in jur de 11-12 grade. Am dat caldura la maxim dar nimic, tot aer rece venea. Am incercat si pe manual si nici un efect. OK ma gandeam ca singura problema e valva de sub stergator. Am desfacut si am verificat sa vad daca e calda teava de aluminiu. Aia de sus e fierbinte dar aia de jos rece. Stie cineva care e turul si returul acolo la valva? Sau ce e de facut?
Merci.
Problema e in felul urmator.
Saptamana trecuta am fost la revizie. Baietii de acolo au schimbat filtrul de habitaclu si mi-au spus ca au si pulverizat un spray special in filtru. Ieri dimineata merg la munca si simt ca mie frig in masina. De obicei e setat la 21 de grade tot timpul dar in masina erau in jur de 11-12 grade. Am dat caldura la maxim dar nimic, tot aer rece venea. Am incercat si pe manual si nici un efect. OK ma gandeam ca singura problema e valva de sub stergator. Am desfacut si am verificat sa vad daca e calda teava de aluminiu. Aia de sus e fierbinte dar aia de jos rece. Stie cineva care e turul si returul acolo la valva? Sau ce e de facut?
Merci.
Comment