Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Bucse brat spate

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bucse brat spate

    Buna ziua,
    Am un E27CDI W211 airmatic ( WDB2110161A391211)
    Am o nelamurire. Acum un an cei de la service Mercedes au spus ca trebuie sa schimb bucsile la fuzeta spate.
    Saptamana trecuta cand am fost la un service unde am schimbat un brat inferior fata si cei doi pivoti (inferior si superior) mi-au spus ca am joc in bucsile de la bratele spate care tin perna de aer ( arata ca o furca)
    Ei au spus ca din pacate trebuie cumparat tot bratul ( 1300 lei)
    Cautand pe un program de coduri MB (EPC 2008) am gasit ca bratul (poz 95) cu codul A211 350 13 06 are bucsa separata cu codul A211 352 00 27.
    Cautand intr-un program mai nou ( EPC 2013) am vazut ca nu mai apare acea bucsa, in schimb apare la bratul A211 350 18 06 o bucsa schimbabila ( poz 92) cu codul A204 352 00 27.

    Care este adevarul? Are bratul A211 350 13 06 bucsa de schimb sau nu?

  • #2
    Chiar nimeni nu stie?
    Atasez ambele poze cel de la programul de piese EPC din 2008 unde apare bucsa (poz.100) la bratul care sustine perna de aer (poz.95) iar la bratul care sustine arcul (poz.90) nu apare bucsa schimbabila. Nici la bieleta din spate (poz.10) nu apare bucsa, in schimb la programul EPC din 2013 apare bucsa (poz.92) la bratul care sustine arcul, iar la cel care sustine perna de aer lipseste. La bieleta (poz.10) apare bucsa (poz.20) care are 2 coduri. Care din ele e buna?
    Ma poate lamuri cineva?
    Mentionez ca eu am suspensie pe perna de aer.
    Attached Files

    Comment


    • #3

      Au aici bucsa necesara tie.

      Nu mai apar multe piese pe epc-ul de 2013, e chestie de marketing

      Comment


      • #4
        Originally posted by gmihai24 View Post
        Multumesc pentru raspuns. Am insa o intrebare:
        Vad ca e alt cod: A2203520027.... fata de A2113520027... Este acelasi lucru?

        In legatura cu bucsa 20, care este codul corect din cele doua? A2303521565.... sau A2043530043.... ?

        Nu mai apar multe piese pe epc-ul de 2013, e chestie de marketing
        In situatia mea vad ca chiar apar mai multe... Astfel in 2013 apare bucsa 20 din bieleta iar bucsa 100 de la bratul care sustine perna de aer este inlocuita cu 92 la bratul care sustine arcul.

        Comment


        • #5
          Pt bucsa 100 pe referinta ai aici producatori si codurile aferente(echivalente):

          KOIVUNEN OY :

          021-MB72

          LEMFÖRDER :

          030 296 025 524 - 030 297 025 524

          MERCEDES-BENZ :

          220 352 00 27

          ALFRED HEYD :

          D 26.91

          BENDIX :

          040128B

          BOGE :

          87-721-A

          CORTECO :

          80001193

          FIRST LINE :

          FSK5950

          JP GROUP :

          2203520227

          LEMFÖRDER :

          030 266 025 524 - 030 270 025 524 - 030 296 025 524 - 20994 - 20994 01 - 2099401

          MAPCO :

          33870 - 59864

          MERCEDES-BENZ :

          204 352 00 27 - 220 352 00 27 - 220 352 02 27 - 221 352 00 27 - 221 352 01 27 - 230 352 00 27

          METZGER :

          ME-605

          MEYLE :

          016 010 0003 - 016 010 6313

          MONROE :

          L2309

          MOOG :

          ME-BJ-6313 - ME-SB-5169

          OPTIMAL :

          F8-6093 - G9-700

          PEX :

          12.10.280

          RUVILLE :

          915123 - 915184 - 985120

          SIDEM :

          49382 - 49384

          SPIDAN :

          45696

          SWAG :

          10 92 1174

          TRUCKTEC AUTOMOTIVE :

          02.32.004

          TRW :

          JBJ758

          VEMO :

          30-7154 - 30-7218 - V30-7154 - V30-7218

          modele carora s-au atribuit aceasta referinta(bucsa cu nr 100)
          Afectación de vehículos :

          MERCEDES-BENZ

          Classe E (211) Berlina (W211), E 200 Kompressor 1.8 i 163cv, E 220 2.1 CDI Prolongé 150cv, E 240 2.6 i V6 177cv, E 280 3.0 CDI 190cv, E 280 3.2 CDI 177cv, E 350 3.5 i V6 272cv, E 400 4.0 CDI V8 260cv, E 500 5.0 i V8 306cv, E 55 AMG 5.4 i V8 476cv, E 220 2.1 CDI 150cv, E 220 2.1 CDI 150cv, E 220 2.1 CDI Prolongé 150cv, E 270 2.7 CDI 177cv, E 270 2.7 CDI 177cv, E 270 2.7 CDI Prolongé 177cv, E 270 2.7 CDI Prolongé 177cv, E 280 3.0 i V6 231cv, E 280 3.0 i V6 231cv, E 320 3.2 CDI 204cv, E 240 2.6 i V6 177cv, E 280 3.0 CDI 190cv, E 320 3.0 CDI V6 224cv, E 320 3.2 i V6 224cv, E 200 2.1 CDI 102cv, E 200 2.1 CDI 122cv, E 200 2.1 CDI 102cv, E 200 2.1 CDI 122cv, E 200 Kompressor 1.8 i 163cv, E 280 3.0 CDI Prolongée 190cv, E 350 3.5 i V6 272cv, E 280 3.0 CDI 4x4 4-Matic 190cv, E 350 3.5 i V6 4x4 4-Matic 272cv, E 500 5.0 i V8 4x4 4-Matic 306cv, E 280 3.0 i V6 4x4 4-Matic 231cv, E 240 2.6 i V6 4x4 4-Matic 177cv, E 320 3.0 CDI V6 4x4 4-Matic 224cv, E 320 3.2 i V6 4x4 4-Matic 224cv, E 220 2.1 CDI Berlina 16V 136 cv, E 220 2.1 CDI Berlina 16V 136 cv, E 270 2.7 CDI 20V 163 cv
          Classe E FL (211) Berline, E200 Kompressor 1.8 i 184cv, E220 2.1 CDI 170cv, E200 2.1 CDI 136cv, E200 2.1 CDI 136cv, E200 Kompressor 1.8 i 184cv, E220 2.1 CDI Prolongée 170cv, E420 4.0 CDI V8 314cv, E63 AMG 6.2 i V8 514cv, E200 2.1 CDI 170cv, E500 5.4 i V8 388cv, E500 5.4 i V8 4x4 4-Matic 388cv, E350 CGI 3.5 i V6 7G-TRONIC 292 cv, E300 BLUETEC 3.0 CDI V6 7G-TRONIC 190 cv, E280 3.0 i V6 231 cv, E280 3.0 i V6 4-Matic 231 cv, E280 3.0 i V6 7G-TRONIC 231 cv, E280 3.0 CDI V6 190 cv, E280 3.0 CDI V6 190 cv, E320 3.0 CDI V6 7G-TRONIC 224 cv, E320 3.0 CDI V6 4-Matic 224 cv, E350 3.5 i V6 272 cv, E350 3.5 i V6 4-Matic 272 cv, E230 2.5 i V6 204 cv, E280 3.0 CDI V6 4-Matic 190 cv
          Classe E FL (211) Break, E220 2.1 CDI 170cv
          Classe S (220), S280 2.8 i 193cv, S320CDIL 3.2 CDI 197cv, S350L 3.7 i 245cv, S280L 2.8 i 193cv, S320 3.2 i 224cv, S320CDI 3.2 CDI 197cv, S320CDI 3.2 CDI 204cv, S320CDIL 3.2 CDI 204cv, S320L 3.2 i 224cv, S430 4.3 i 279cv, S500 5.0 i 306cv, S55 AMG 5.4 i 500cv, S55 AMGL 5.4 i 360cv, S600L 5.8 i 367cv, S65 AMG 6.0 i V12 612cv, S350 3.7 i 245cv, S400CDI 4.0 CDI 250cv, S500L 5.0 i 306cv, S600L 5.5 i 500cv, S430L 4.3 i 279cv, S55 AMG 5.4 i 360cv, S55 AMGL 5.4 i 500cv, S350L 3.7 i 4x4 4-Matic 245cv, S430 4.3 i 4x4 4-Matic 279cv, S500 5.0 i 4x4 4-Matic 306cv, S350 3.7 i 4x4 4-Matic 245cv, S500L 5.0 i 4x4 4-Matic 306cv, S430L 4.3 i 4x4 4-Matic 279cv
          Coupé CL, 55 AMG 5.4 i 360cv, 55 AMG 5.4 i V8 500cv, 500 5.0 i 306cv, 600 5.5 i V12 500cv, 600 5.8 i 367cv, 65 AMG 6.0 i V12 612cv

          C124 W124 Coupe 200-320, 230 CE 2.3 i 132cv, 300 CE 3.0 i 220cv, 320 CE 3.2 i 220cv
          Classe C (202) Berline (W202), C200 2.0 i 136cv, C200 CDI 2.2 CDI 102cv, C200D 2.0 D 88cv, C220 2.2 i 150cv, C220D 2.2 D 95cv, C230 2.3 i 150cv, C250TD 2.5 TD 150cv, C280 2.8 i 193cv
          Classe C (202) Break (T202), C180 1.8 i 122cv, C180 2.0 i 129cv, C200 2.0 i 136cv, C200 2.2 CDI 102cv, C200D 2.0 D 88cv, C220D 2.2 D 95cv, C240 2.4 i V6 170cv, C240 2.6 i V6 170cv, C250 TD 2.5 150cv, C280 2.8 i 193cv, C43 AMG 4.3 i V8 306cv
          Classe C (203) Berlina (W203), C200 Kompressor 2.0 i 163cv, C200CGI Kompressor 1.8 CGI 170cv, C220CDI 2.1 CDI 143cv, C240 2.6 i V6 170cv, C270CDI 2.7 CDI 170cv, C30CDI AMG 3.0 CDI 231cv, C320 3.2 i V6 218cv
          Classe C (203) Break (T203), C180 Kompressor 1.8 i 143cv, C180 Kompressor 1.8 i Sequentronic 143cv, C200 Kompressor 1.8 i 163cv, C200 Kompressor 1.8 i Sequentronic 163cv, C200 CDI 2.1 CDI 116cv, C200 CGI Kompressor 1.8 CGI 170cv, C230 Kompressor 1.8 i 192cv, C240 2.6 i V6 170cv
          Classe C (203) Coupé (C203), C180 Kompressor 1.8 i 143cv, C200 Kompressor 1.8 i 163cv, C220 CDI 2.1 CDI 143cv, C320 3.2 i V6 218cv
          Classe C (203) Facelift Berline (W203), C220 CDI 2.1 CDI 150cv, C230 2.5 i 204cv, C270CDI 2.7 CDI 170cv, C280 3.0 i V6 231cv
          Classe C (203) Facelift Break (T203), C180 Kompressor 1.8 i 143cv, C200 Kompressor 1.8 i 163cv, C200 Kompressor 1.8 i Sequentronic 163cv, C220 CDI 2.1 CDI 150cv, C220 CGI 1.8 CGI 170cv, C220 CGI 1.8 CGI Sequentronic 170cv, C230 2.5 i 204cv
          Classe C (203) Facelift Coupé (C203), C180 Kompressor 1.8 i 143cv, C180 Kompressor 1.8 i Sequentronic 143cv , C200CDI 2.1 CDI 122cv, C320 3.2 i V6 218cv, C350 3.5 i V6 272cv
          Classe C (204) Berline (W204), C 200 Kompressor 1.8 i 184cv
          Classe CLS (219), 55 AMG 5.4 i V8 476cv
          Classe E Berlina (124), E250DL 2.5 D 113cv
          Classe E Break (124), E200T 2.0 i 136cv, E250TD 2.5 TD Turbo 126cv, E320T 3.2 i 220cv
          Classe E Cabriolet (124), E200 2.0 i 136cv, E220 2.2 i 150cv, E36 AMG 3.6 i 280cv
          Classe E Coupé (124), E220 2.2 i 150cv, E320 3.2 i 220cv
          CLK Classe Cabriolet (208), 200K 2.0 i 163cv, 200K 2.0 i 192cv, 230K 2.3 i 193cv, 230K 2.3 i 197cv
          CLK Classe Cabriolet (209), 200 Kompressor 1.8 184cv, 240 2.6 i V6 170cv
          CLK Classe Coupé (208), 200 2.0 i 136cv, 200K 2.0 i 192cv, 230K 2.3 i 197cv, 55 AMG 5.4 i 347cv
          CLK Classe Coupé (209), 200 CGI 1.8 170cv, 240 2.6 i V6 170cv, 320 3.0 CDI V6 224cv, 350 3.5 i V6 272cv, 500 5.0 i V8 306cv
          Coupé CL, 55 AMG 5.4 i 360cv, 55 AMG 5.4 i V8 500cv
          R129 Roadster, 300 3.0 i Cabriolet 231cv
          SLK (170), 200 2.0 i Cabriolet 136cv, 230K 2.3 i Cabriolet 193cv
          SLK (171), 350K 3.5 i V6 Cabriolet 272cv, 55AMG 5.4 i V8 Cabriolet 360cv
          T124 W124 Break 200-320, 200TE 2.0 i 136cv, 200TE 2.0 i 118cv, 300TD 3.0 D 136cv, 300TE 3.0 i 220cv
          W124 Berlina 200-500, 230E 2.3 i 132cv, 260E 2.6 i 161cv, 260E 2.6 i 166cv, 260E 2.6 i Limusina 166cv, 300D 3.0 D 136cv, 300D 3.0 TD Turbo 147cv

          Comment


          • #6
            Pt codul 2303521565 (referinta 20)

            Ancho [mm] : 38
            ▪ Diámetro exterior [mm] : 39
            ▪ Diámetro interior [mm] : 12
            ▪ Espesor [mm] : 39
            ▪ Lado de montaje : eje trasero ambos lados
            ▪ Número de piezas necesarias : 2
            ▪ Peso [kg] : 0,070

            Pt codul 2043530043 (referinta 20)

            Ancho [mm] : 38
            ▪ Diámetro exterior [mm] : 39
            ▪ Diámetro interior [mm] : 12
            ▪ Espesor [mm] : 39
            ▪ Lado de montaje : eje trasero ambos lados
            ▪ Número de piezas necesarias : 2
            ▪ Peso [kg] : 0,070


            BOGE :

            88-528-A

            CONTITECH :

            725 065

            CORTECO :

            21653074 - 80001006

            FIRST LINE :

            FSK6591

            LEMFÖRDER :

            29751 - 29751 01

            MAPCO :

            36838

            MERCEDES-BENZ :

            204 353 00 43 - 230 352 15 65

            METZGER :

            WM-G 475

            MEYLE :

            014 035 0085

            MOOG :

            ME-SB-3716

            OPTIMAL :

            F8-6145

            SIDEM :

            849707

            SPIDAN :

            411227

            SWAG :

            10 92 1968

            VEMO :

            30-7343 - V30-7343


            Afectación de vehículos :

            MERCEDES-BENZ

            Classe C (204) Berline (W204), C 200 Kompressor 1.8 i 184cv, C 200 2.15 CDI 136cv, C 230 2.5 i 204cv, C 230 2.5 i 7G-TRONIC 204cv, C 280 3.0 i 231cv, C 280 3.0 i 7G-TRONIC 231cv , C 350 3.5 i 7G-TRONIC 272cv , C 180 Kompressor 1.8 i 156cv, C 200 2.15 CDI 136cv, C 200 Kompressor 1.8 i 184cv, C 320 3.0 CDI 7G-TRONIC 224cv, C 180 Kompressor 1.8 i 156cv, C 220 2.15 CDI 170cv, C 320 3.0 CDI 224cv, C 230 2.5 i 7G-TRONIC 4x4 4-Matic 204cv, C 230 2.5 i 7G-TRONIC 4x4 4-Matic 204cv, C 280 3.0 i 7G-TRONIC 4x4 4-Matic 231cv , C 350 3.5 i 7G-TRONIC 4x4 4-Matic 272cv
            Classe CLS (219), 350 3.5 i V6 7G-TRONIC 272cv, 500 5.0 i V8 306cv, 320CDI 3.0 V6 7G-TRONIC 224cv, 350 3.5 i V6 272cv, 350 CGI 3.5 i V6 292cv, 500 5.5 i V8 7-GTRONIC 388cv
            Classe E (211) Berlina (W211), E 200 Kompressor 1.8 i 163cv, E 200 NGT 1.8 i 163cv, E 220 2.1 CDI Prolongé 150cv, E 240 2.6 i V6 177cv, E 280 3.0 CDI 190cv, E 280 3.2 CDI 177cv, E 350 3.5 i V6 272cv, E 400 4.0 CDI V8 260cv, E 500 5.0 i V8 306cv, E 55 AMG 5.4 i V8 476cv, E 220 2.1 CDI 150cv, E 220 2.1 CDI 150cv, E 220 2.1 CDI Prolongé 150cv, E 270 2.7 CDI 177cv, E 270 2.7 CDI 177cv, E 270 2.7 CDI Prolongé 177cv, E 270 2.7 CDI Prolongé 177cv, E 280 3.0 i V6 231cv, E 280 3.0 i V6 231cv, E 320 3.2 CDI 204cv, E 200 NGT 1.8 i 163cv, E 240 2.6 i V6 177cv, E 280 3.0 CDI 190cv, E 320 3.0 CDI V6 224cv, E 320 3.2 i V6 224cv, E 200 2.1 CDI 102cv, E 200 2.1 CDI 122cv, E 200 2.1 CDI 102cv, E 200 2.1 CDI 122cv, E 200 Kompressor 1.8 i 163cv, E 280 3.0 CDI Prolongée 190cv, E 350 3.5 i V6 272cv, E 280 3.0 CDI 4x4 4-Matic 190cv, E 350 3.5 i V6 4x4 4-Matic 272cv, E 500 5.0 i V8 4x4 4-Matic 306cv
            Classe E (211) Break (T211), E 220 2.1 CDI 150cv, E 270 2.7 CDI 177cv, E 280 3.0 i V6 231cv, E 320 3.2 CDI 204cv, E 55 AMG 5.4 i V8 476cv, E 200 Kompressor 1.8 i 163cv, E 200 Kompressor 1.8 i 163cv, E 220 2.1 CDI 150cv, E 240 2.6 i V6 177cv, E 280 3.0 CDI 190cv, E 280 3.0 CDI 190cv, E 280 3.2 CDI 177cv, E 350 3.5 i V6 272cv, E 240 2.6 i V6 177cv, E 270 2.7 CDI 177cv, E 320 3.0 CDI V6 224cv, E 320 3.2 i V6 224cv, E 500 5.0 i V8 306cv, E 280 3.0 i V6 231cv
            Classe E FL (211) Berline, E200 Kompressor 1.8 i 184cv, E220 2.1 CDI 170cv, E200 2.1 CDI 136cv, E200 2.1 CDI 136cv, E200 Kompressor 1.8 i 184cv, E220 2.1 CDI Prolongée 170cv, E420 4.0 CDI V8 314cv, E63 AMG 6.2 i V8 514cv, E200 2.1 CDI 170cv, E500 5.4 i V8 388cv
            Classe E FL (211) Break, E200 Kompressor 1.8 i 184cv, E220 2.1 CDI 170cv, E63 AMG 6.2 i V8 514cv, E200 Kompressor 1.8 i 184cv, E220 2.1 CDI 170cv, E500 5.4 i V8 388cv
            Classe SL (230), SL350 3.7 i V6 245cv, SL600 5.5 i V12 500cv, SL350 3.5 i V6 7G-TRONIC 272cv, SL500 5.0 i V8 306cv, SL350 3.7 i V6 245cv, SL500 5.5 i V8 7G-TRONIC 388cv


            Amandoua codurile sunt bune insa e posibil sa nu se mai fabrice unul din ele insa distribuiitorii mai pot avea cele doua referinte chiar daca nu se mai fabrica de ceva timp unul din ele.

            Scuzati dublu post dar nu vroiam sa amestec treburile.

            Comment


            • #7
              Originally posted by gmihai24 View Post

              Pt codul 2303521565 (referinta 20).....
              Pt bucsa 100 pe referinta ai aici producatori si codurile aferente(echivalente):...

              .


              M-ai dat gata.... Mii de multumiri.
              Ma voi duce cu lista pentru elementul 100 ca de ala nu stie nimeni. Elementul 20 eram in dilema ca erau date doua coduri diferite OM in programul EPC 2013, iar in EPC 2008 nu aparea deloc. Deci e clar , amandoua sunt acelasi lucru.
              Problema e la elementul 100 de care nu se stie nimic. Mecanicul spune ca nu se schimba, eu l-am vazut in EPC2008 dar codul de acolo nu-l gasesc. Acum cu atatea coduri sigur o sa fie gasibil, dar precis ca se poate schimba acea bucsa la bratul pozitia 95?
              Ar fi super, ca brat complet e o avere 1300 lei bucata.

              Comment


              • #8
                Doar nu credeai ca au turnat bratul peste bucsa , se schimba cu o presa nu cu ciocanul.
                Mai trebuie luat in considerare ca dupa atata timp e posibil sa se fi ovalizat un pic lagarul in care intra bucsa si sa dea putin de furca la montat sau sa nu intre deloc.

                Cumperi piesa de la magazin, o probezi cu mana fara sa o fortezi si sa ii faci zgarieturi si daca se pupa se poate continua 'penetrarea' ca daca nu si faci buba la bucsa nu iti mai iei banii inapoi pe ea. Daca nu pupa se mai poate lua in calcul refacerea lagarului sau cumpararea unuia din dezmembrari si inlocuirea bucsei, bine daca are lagarul bun ca altfel la ce sa il cumperi.
                Bafta si spor la treaba.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by gmihai24 View Post
                  ..............Bafta si spor la treaba.
                  Multumesc

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by gmihai24 View Post
                    Doar nu credeai ca au turnat bratul peste bucsa , se schimba cu o presa nu cu ciocanul.
                    Mai trebuie luat in considerare ca dupa atata timp e posibil sa se fi ovalizat un pic lagarul in care intra bucsa si sa dea putin de furca la montat sau sa nu intre deloc.

                    Cumperi piesa de la magazin, o probezi cu mana fara sa o fortezi si sa ii faci zgarieturi si daca se pupa se poate continua 'penetrarea' ca daca nu si faci buba la bucsa nu iti mai iei banii inapoi pe ea. Daca nu pupa se mai poate lua in calcul refacerea lagarului sau cumpararea unuia din dezmembrari si inlocuirea bucsei, bine daca are lagarul bun ca altfel la ce sa il cumperi.
                    Bafta si spor la treaba.
                    Inainte de a comanda bucsile de la brat, am mai intrat odata la service sa fiu sigur. Cand i-am spus mecanicului ca am gasit sa cumpar bucse pentru brat, mi-a spus ca este pentru bratul care sprijina arcul. Nu se potriveste la bratul pentru perna de aer. Mi-a spus ca a incercat deja acest lucru dar este mai mica. Mi-a spus ca daca cumpar o fac pe banii mei dar e inutil ca sigur sigur nu se potriveste... Asa ca m-am dezumflat....

                    Comment


                    • #11
                      Atunci se ia un subler si se masoara ca sa fie treaba mai sigura.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by gmihai24 View Post
                        Atunci se ia un subler si se masoara ca sa fie treaba mai sigura.
                        O sa incerc sa-l convig ( pe mecanic ) ca atunci cand i-mi inlocuieste perna de aer de pe stanga spate sa dea jos bratul si sa fac masuratori ca pe viitor sa stiu ce sa caut sa se potriveasca acolo. Ar fi fost interesant sa gasesc din dezmembrari un brat stricat pe care sa-l cumpar mai pe nimic si sa fac experiente pe el de extragere bucsa...etc.

                        Comment


                        • #13
                          Buna seara, dupa cate am vazut in ce sa postat si luand codurile la purificat am vazut ca se gasesc chiar toate bucsele la bratele pe spate separat? Asta e adevarat ca se pot schimba numai bucsele si nu mai trebuie cumparate bratele in caz de defectare? Ar fi chiar bun daca asa este.......

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF