Salutare
Am o problema cu masina si nu reusesc sa gasesc cauza. W210 E200 benzina 1997.
Am cautat pe forum, am gasit si alte threaduri cu aceeasi intrebare dar nerezolvate sau rezolvate partial. Masina mea e mai "al dracului", problemele sunt urmatoarele: ( poate a intampinat cineva EXACT simptomele astea )
Pornire la rece:
porneste bine, merge aprox. 10 secunde pana se face socul acela automat dupa care incepe sa mearga sacadat + rateuri in admisie.
(Am constatat ca daca iau contactu si-l pun repede cat sa nu moara dispare problema asta cateodata ). Dupa ce revine la relanti nu mai face.
Relanti:
merge bine mai tot timpul dar cateodata da sa moara si se tureaza singura asa din senin, sau moare de tot, brusc. Cateodata ramane turata pe la 1000 rpm si urca spre 1200 ( de exemplu cand ma opresc la semafor) dar daca o accelerez un pic isi revine.
Pornirea climei:
Cand porneste compresorul climei (EC off) , da mai des sa moara si se tureaza sau moare de tot. Mentionez ca daca o tin turata cu clima inchisa la 3000 rpm si pornesc clima , mentinand pozitia pedalei , scade aprox 700-900 rpm si daca o inchid revine la 3000 rpm. Deasemenea plecarea de pe loc cu clima pornita e mult mai greoaie.
La accelerare brusca am deasemea mers sacadat si (uneori) rateuri in admisie. La accelerare usoara nu am niciun simptom, nici rateuri , nici mers sacadat si nici nu mi se taie gazul, merge ok. Daca continui s-o accelerez cand merge sacadat, da un rateu doua si dupa incepe sa traga.
Schimbat: Pompa de benzina+curatat rezervorul, filtru benzina, bujii. O alta problema , pompa noua amorsa continuu ca si cand am merge in gol, bazaia intr-una. A mea nu face asa deci am pus-o la loc.
Verificat: Presiunea in rampa, senzor ax, clapeta ( curatata , recalibrata + alta de pe alta masina), bobine + fise verificate (+altele de pe alte masini am probat vreo 8), supapa presiune nu am avut cum s-o verific, am inlocuit cu alta si mergea la fel (aici am dubii), debitmetrul verificat ( + alte 3), compresie verificat.
Am facut diagnoza STAR. Nimic.
Singura imbunatatire in mersul masinii a fost cand am probat o rampa de injectoare cu totul. Masina a mers perfect , pornire , accelerare ... avea putere. A mers cca 5 km asa dupa care a facut la fel. Si de atunci nici ca s-a mai imbunatatit ceva. Mentionez ca la rampa am pus supapa mea de presiune.
Am o problema cu masina si nu reusesc sa gasesc cauza. W210 E200 benzina 1997.
Am cautat pe forum, am gasit si alte threaduri cu aceeasi intrebare dar nerezolvate sau rezolvate partial. Masina mea e mai "al dracului", problemele sunt urmatoarele: ( poate a intampinat cineva EXACT simptomele astea )
Pornire la rece:
porneste bine, merge aprox. 10 secunde pana se face socul acela automat dupa care incepe sa mearga sacadat + rateuri in admisie.
(Am constatat ca daca iau contactu si-l pun repede cat sa nu moara dispare problema asta cateodata ). Dupa ce revine la relanti nu mai face.
Relanti:
merge bine mai tot timpul dar cateodata da sa moara si se tureaza singura asa din senin, sau moare de tot, brusc. Cateodata ramane turata pe la 1000 rpm si urca spre 1200 ( de exemplu cand ma opresc la semafor) dar daca o accelerez un pic isi revine.
Pornirea climei:
Cand porneste compresorul climei (EC off) , da mai des sa moara si se tureaza sau moare de tot. Mentionez ca daca o tin turata cu clima inchisa la 3000 rpm si pornesc clima , mentinand pozitia pedalei , scade aprox 700-900 rpm si daca o inchid revine la 3000 rpm. Deasemenea plecarea de pe loc cu clima pornita e mult mai greoaie.
La accelerare brusca am deasemea mers sacadat si (uneori) rateuri in admisie. La accelerare usoara nu am niciun simptom, nici rateuri , nici mers sacadat si nici nu mi se taie gazul, merge ok. Daca continui s-o accelerez cand merge sacadat, da un rateu doua si dupa incepe sa traga.
Schimbat: Pompa de benzina+curatat rezervorul, filtru benzina, bujii. O alta problema , pompa noua amorsa continuu ca si cand am merge in gol, bazaia intr-una. A mea nu face asa deci am pus-o la loc.
Verificat: Presiunea in rampa, senzor ax, clapeta ( curatata , recalibrata + alta de pe alta masina), bobine + fise verificate (+altele de pe alte masini am probat vreo 8), supapa presiune nu am avut cum s-o verific, am inlocuit cu alta si mergea la fel (aici am dubii), debitmetrul verificat ( + alte 3), compresie verificat.
Am facut diagnoza STAR. Nimic.
Singura imbunatatire in mersul masinii a fost cand am probat o rampa de injectoare cu totul. Masina a mers perfect , pornire , accelerare ... avea putere. A mers cca 5 km asa dupa care a facut la fel. Si de atunci nici ca s-a mai imbunatatit ceva. Mentionez ca la rampa am pus supapa mea de presiune.
Comment