Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Injectoare reconditionate sau sh?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Injectoare reconditionate sau sh?

    Salut! Ce recomandati in toata treaba asta? Detin un w211 e270 cdi din 2003 cu un singur injector in viata si cu cele 4 stau in dubii cum sa le readuc la viata...reparate sau inlocuite cu unele sh?mentionez ca inlocuirea se face cu unele care au parcurs ceva km,in jur de vre-o 150.000.Au acelasi cod,masina nu scoate fum,trage bine...este vorba de un w211 e220 cdi.Acesta este si motivul dubiilor,cunosc cat de cat masina donatoare.Stima!

  • #2
    Daca zici ca au 150 000, trebuie sa fie OK. Inainte sa le pui pe masina, fale o verificare la bancul de proba.
    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
    Onorez comenzi si in Bucuresti
    Tel. 0736375626 Marian

    Comment


    • #3
      Numai ca trebuie sa te astepti la niste preturi ,dupa parerea mea,foarte mari.Rune de la semanatoarea (vad ca esti din Buc) au urmatoarele preturi:2 mil pt a vedea daca injectorul are returul corespunzator pt a fi testat.Pt a-ti spune valorile in care se incadreaza si eventual o "interventie" in sensul unei calibrari sau ,ma rog, pt a-l aduce intr-o stare aproape de parametrii normali cam 6 mil.Iar pt reparatii 9 mil. Daca vrei sa le tii in conservare trebuiesc vidate (unii spun ca ar trebui tinute in motorina)si dupa un an aplicat din nou "tratamentul" de 6 mil. Eu am niste injectoare care au stat vreo 3 ani in niste pungi de plastic,zic eu destul de etanse, dar domnul de la Rune mi-a spus ca deja ar fi compromise.E cam dubios cu injectoarele astea de generatie noua dar asta este.... Tin minte ca am intrebat o data la reprezentanta cam cat ar costa un injector si mi-au spus in jur de 14 mil.Acum ,sper sa fi tinut minte bine,si nu stiu daca era cu sau fara tva... Acum daca luam in calcul preturile de la reconditionari paraca nici n-ar fi mult unul nou.Poate alte firme au alte preturi.Sa ne spui si noua,te rog,daca ai gasit o solutie rezonabila cu ele ca asta cu injectoarele e o problema frecventa mai ales din cauza motorinei de la noi,asa spun specialistii...chiar daca pui numai din cea aditivata si ,eveident, cea mai scumpa.Mult succes.
      Last edited by cregacrega; 08-25-2013, 14:59 PM.

      Comment


      • #4
        Am revenit cu detalii. Se pare ca in graba mea,din tot codul de 10-11 cifre la doua din cele 4 luate dupa 220 cdi difera 2 cifre.2 injectoare cu 2 cifre diferite!Rezultatul : masina incredibil de puturoasa!!Am discutat cu proprietarul si in cateva zile imi va face rost de cele 2 bucati de care am nevoie.

        Comment


        • #5
          Originally posted by cregacrega View Post
          ... Tin minte ca am intrebat o data la reprezentanta cam cat ar costa un injector si mi-au spus in jur de 14 mil.Acum ,sper sa fi tinut minte bine,si nu stiu daca era cu sau fara tva... .
          E plin eBay-ul de oferte la preturi de 120..130 € + 18 € expediatul in Romania.
          Asta inseamna la 4.50lei/€ ... aprox 630 lei

          Comment


          • #6
            Pana la urma decis sa le reconditionez din cauza cautarilor zadarnice ale unor injectoare cu acelasi cod!Ma costa in jur de 450 de lei de reconditionat injectorul,undeva pe Cutitul de Argint,Filaret.

            Comment


            • #7
              Nu crezi ca se merita mai mult sa cumperi unul nou? diferenta de pret nu este mare.

              Comment


              • #8
                Daca reconditionarea se face ok atunci rezulta injectoare de foarte buna calitate . Nu se merita sa cumperi nou . ATENTIE!....Doar daca reconditionarea este ok .

                Comment


                • #9
                  Buna ziua!Sunt foarte buni la reconditiont cei de pe Cutitul de Argint.Numai bine!

                  Comment


                  • #10
                    unde anume pe cutitul de argint? si o intrebare : daca am o problema cu 2 injectoare, trebuiesc chimbate sau reconditionate si celelalte 2 care merg? intreb pt ca anumiti mecanici sustin ca ar trebui schimbate toate pt ca ar fi decalibrate sau ceva in genul asta? mentionez ca am un w 211 din 2002 220 E cdi

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by gabirelu View Post
                      unde anume pe cutitul de argint? si o intrebare : daca am o problema cu 2 injectoare, trebuiesc chimbate sau reconditionate si celelalte 2 care merg? intreb pt ca anumiti mecanici sustin ca ar trebui schimbate toate pt ca ar fi decalibrate sau ceva in genul asta? mentionez ca am un w 211 din 2002 220 E cdi
                      Regulile de postare le-ai citit?

                      https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                      Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                      Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                      Comment


                      • #12
                        Salut.Am revenit cu detalii,am reconditionat 4 din 5 injectoare,intradevar martorul motor nu se mai aprinde dar limitarea tot nu a disparut!Simptomele sunt :treptele 1-2-3 trag toti cei 177 de cai dupa care urmeaza a 4-a si gata,parca as remorca ceva dupa mine!masina urca in turatii maxime in toate treptele dar 4,5 da de furca.NU TRAGE IN ACELE TREPTE! O alta simptoma ar fi limitarea.Aceasta intervine fara martorul motor aprins,iar in timpul asta se aude ca si cum ar rasufla sau pierderea presiunii pe undeva.Poate s-a lovit cineva de problema asta si ma poate indruma spre ''x'' de pe harta,m-am saturat de cheltuit,timp pierdut si nervi!

                        Comment


                        • #13
                          Mai nou imi bat si injectoaterele [cele reconditionate] se aude exact ca un tractoras ce-i drept nu tot timpul dar parca nu se cade ca un MB sa aibe acest sunet!Asa ca va rog,daca poate aparea un post de la vre-un crestin cu : Flacau ai o siguranta arsa sau vre-un contact imperfect,orice care sa nu implice multi bani ar fi minunat,pt ca m-am saturat sa privesc vitrinele in magazine stiind ca am problema in continuare cu masina!Am tot felul de ganduri cum sa o urc pe un deal mare si sa o privesc de sus cum coboara.AJUTOR!!

                          Comment


                          • #14
                            Eu recomand cu incredere Liqui Moly Diesel Spulung... pentru curatat injectoarele...pentru 35 de RON cat costa 'zeama' si inca 10 pentru accesorii + 10 min de munca, eu zic ca se merita incercata varianta...Foarte multa lume lauda acest produs, cum ca ar face unele 'minuni', desi daca e mort, atunci ramane mort. Cum motorina de la noi, e de o calitate foarte slaba, fata de tarile din vest, eu zic ca merita incercarea...poate sunt doar murdare injectoarele, nu chiar distruse in totalitate... Apropo, tzacanitul poate sa vina si din rampa de injectie, daca e murdara..



                            Priviti aci, eventual mai cautati aceasta discutie si pe Mercedes forum. Domnul din imagini, este membru al forumului si s-a discutat aceasta tema. Bafta!

                            Comment


                            • #15
                              O diagnoza la mastermario71 te va scuti de multi bani si nervi. Il gasesti pe forum.
                              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF