Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Code 2346-002 egr

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Code 2346-002 egr

    Buna,de cateva saptamani ma confrunt cu o problema si nu prea stiu cum sa-i dau de cap asa ca m-am hotarat sa cer niste sfaturi de pe forum.Problema o am la un w211 220 cdi din 2003 si 260000 km cu urmatoarele simptome: fum mult si negru la accelerare peste 2000rpm si limp mode dupa ce o tin constant la aceeiasi viteza si numai daca depasesc 100km/h.Daca opresc si repornesc se reseteaza si merge ok.La diagnoza cu STAR imi da urmatorul cod:2346-002 check system'exhaust gas recirculation control'.the air mass is too large.La service mi-au sugerat sa schimb egr dar as dori sa aud si alte pareri daca se poate deoarece am constatat ca pe tubul de aer ce iese din intercooler este ulei si ma gandesc ca se pierde aer pe acolo.Aceste urme de ulei le-am observat la o verificare personala asupra sistemului de admisie aer si nu prea pare ok.Astept pareri si sfaturi in legatura cu problema asta.Va multumesc anticipat si daca doriti si alte informatii care v-ar ajuta am o copie completa cu testele Star.O seara placuta tuturor.

  • #2
    Prima data vezi sa nu ai vre-o scurgere de aer pe la turbo , verifica conducte de vacum si vezi sa nu fie valva EGR infundata sau blocata de carbon .

    Comment


    • #3
      Si daca etanseitatea e ok, poti incerca si asta: http://www.clubmercedes.ro/anulare-e...6.html?t=36446
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #4
        Dupa cum suna, pare sa fie tubulatura de la intercooler, sau chiar intercoolerul spart/gaurit, judecand dupa fumul negru. Incearca totusi sa cureti si EGR-ul, daca de acolo iti da eroare. Bafta!

        Comment


        • #5
          In primul rand va multumesc pentru sfaturi si sper sa-mi fie de folos.Azi am dat jos egr si l-am curatat dar nu am scapat de problema asa ca ramane sa inspectez turbo si intercooler dupa ce ma intorc din concediu.Despre egr nu prea stiu ce sa cred dar ma gandesc sa-l schimb cu unul nou daca nu o scot la capat nicicum.Voi posta si va voi tine la curent cu problema mea.O seara placuta tuturor

          Comment


          • #6
            Cantitate de aer prea mare inseamna EGR blocat pe deschis ( probleme mecanice a clapetei) sau debitmetru decalibrat.
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #7
              Fara a tagadui nici o clipa expertiza lui Alin, intreb: presiunea gazelor ce vin pe EGR-ul deschis nu e cumva mai mica decat cea data de turbina? Sigur, pe traseul intercooler-galerie de admisie nu vom avea 1.3 bari pentru ca in cazul asta EGR-ul este inchis (suntem in talpa full). Daca presiunea din EGR e mai mica decat cea din admisie, atunci avem lipsa de aer (se pierde spre EGR din suflul turbo). Evident, daca EGR-ul impinge mai potent decat turbo, atunci avem supra-presiune. In ambele cazuri, senzorul MAP vede - sau + si trimite valorile spre ECU. ECU, la randul sau, daca vede diferente de presiune de 0,3 bar mai mult de 3-5 secunde, comanda LIMP MODE.
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • #8
                Deci, dupa o scurta cautare pe youtube, am aflat ca EGR-ul foloseste pentru a scadea temperature din camera de ardere sub 2500 de grade (nush de care grade ca nu specifica!), asfel impiedicand formarea particulelor NOx, care se pare ca nu sunt sanatoase...in rest , mai zice si ca scade consumul masinii cand acesta este in functiune, deoarece inlocuieste o parte din mixture aer/combustibil... Eu am inteles de aci ca EGR-ul nu functioneaza (e inchis) la acceleratie puternica (De' ca doar nu arde si aerul simplu ca si mixtura.. ).

                Pentru colegul...inainte sa schimbi EGR-ul, vezi daca nu are cineva sa iti imprumute un EGR de test (sa nu cumperi moka un EGR ca e vreo 1600 de RON), deoarece eu chiar cred ca nu vine de la EGR aceea eroare, ci de altundeva care are legatura cu EGR...parerea mea!

                Bafta!
                Last edited by SirDeadline; 08-27-2013, 09:42 AM.

                Comment


                • #9
                  Temperaturile mentionate de tine sunt SF si pentru benzina, daca-s Celsius.
                  https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by cutaresku View Post
                    Fara a tagadui nici o clipa expertiza lui Alin, intreb: presiunea gazelor ce vin pe EGR-ul deschis nu e cumva mai mica decat cea data de turbina? Sigur, pe traseul intercooler-galerie de admisie nu vom avea 1.3 bari pentru ca in cazul asta EGR-ul este inchis (suntem in talpa full). Daca presiunea din EGR e mai mica decat cea din admisie, atunci avem lipsa de aer (se pierde spre EGR din suflul turbo). Evident, daca EGR-ul impinge mai potent decat turbo, atunci avem supra-presiune. In ambele cazuri, senzorul MAP vede - sau + si trimite valorile spre ECU. ECU, la randul sau, daca vede diferente de presiune de 0,3 bar mai mult de 3-5 secunde, comanda LIMP MODE.
                    Tot respectul pt pasiune, insa ce cred eu ca te incurca pe tine in rationament ese faptul ca turbina nu 'produce' energie ( presiune, debit, etc). Doar translateaza parte din enetgia gazelor din evacuare. Oricum si oricand, presiunea din spatele turbinei e mai mare decat cea din admisie, orice randament ar avea turbina. Pana sa se intample energie suficienta pt a putea fi transferata cu succes de turbina in admisie, ECU se joaca cu EGR-ul. Daca defectul refera la cantitate de aer (volum, nu presiune masurata de map), atunci poate exista situatia enuntata de mine mai sus.
                    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                    www.mbretrofit.ro

                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • #11
                      Seems logic... Atunci, in situatia unui supra-volum, cine parashte catre ECU limp-ul, MAF-ul sau MAP-ul? Sau ambele?
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by cutaresku View Post
                        Seems logic... Atunci, in situatia unui supra-volum, cine parashte catre ECU limp-ul, MAF-ul sau MAP-ul? Sau ambele?
                        Volumul este citit de maf, tot el 'da' Limp-ul. Cat timp nu intra turbina, in admisie nu e presiune, chiar si cu egr deschis, astfel ECU nu are treaba cu MAP-ul.
                        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                        www.mbretrofit.ro

                        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF