Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cutie automata cu multa pilitura in ulei

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cutie automata cu multa pilitura in ulei

    Am desfacut astazi o cutie automata la un W211 si am gasit multa pilitura in ulei ,ulei care a fost schimbat la reprezentanta in urma cu 2000 km la aparitia unor trepidatii .

    Trepidatiile s-au accentuat pana cand cutia a intrat pe avarie si nu mai schimbat decat in prima viteza si marsarier .

    Cutia pare in regula ,volanta la fel , e posibil sa fi cedat convertorul ?

    Ma puteti ajuta cu cateva sfaturi utile ? Multumesc !
    Last edited by cri d; 07-09-2013, 18:53 PM.

  • #2
    Vei avea parte de o gramada de sfaturi aici.

    Insa eu zic sa mergi la cineva care intradevar repara cutii AT.

    Daca veneai si tu cu rezultatul dtc de la tester iti spuneam ceva aproximativ sigur. Insa eu intru mai rar pe aici.
    Originally posted by cri d View Post
    Am desfacut astazi o cutie automata la un W211 si am gasit multa pilitura in ulei ,ulei care a fost schimbat la reprezentanta in urma cu 2000 km la aparitia unor trepidatii .

    Trepidatiile s-au accentuat pana cand cutia a intrat pe avarie si nu mai schimbat decat in prima viteza si marsarier .

    Cutia pare in regula ,volanta la fel , e posibil sa fi cedat convertorul ?

    Ma puteti ajuta cu cateva sfaturi utile ? Multumesc !

    Comment


    • #3
      Originally posted by cri d View Post
      Am desfacut astazi o cutie automata la un W211 si am gasit multa pilitura in ulei ,ulei care a fost schimbat la reprezentanta in urma cu 2000 km la aparitia unor trepidatii .

      Trepidatiile s-au accentuat pana cand cutia a intrat pe avarie si nu mai schimbat decat in prima viteza si marsarier .

      Cutia pare in regula ,volanta la fel , e posibil sa fi cedat convertorul ?

      Ma puteti ajuta cu cateva sfaturi utile ? Multumesc !
      Salut, verifica daca pilitura este metalica sau nemetalica. Metalica=cutie , nemetalica=convertizor. De ce esti atat de sigur ca cutia este ok? Ai desfacut o si ai verificat fiecare pachet de discuri in parte? Sunt multe piese ce trebuiesc verificate. Inainte trebuie facut o verificare cu tester star diagnoza si in functie de codurile de eroare ce le da acesta se fac verificari amanuntite. Daca a intrat in avarie cutia mai mult ca sigur este si defecta. Cu grupul de valve cum stai? E ok? Uleiul ce culoare avea? Ce miros?
      Aici fiecare isi va spune o parere , pentru o diagnoza completa si o rezolvare ia legatura cu un service specializat in cutii automate care sa ofere garantie la diagnoza si lucrare .

      Comment


      • #4
        Pachetele de discuri sunt ok , la fel si celelelte piese din cutie par in regula .

        Uleiul e foarte inchis la culoare iar pilitura e fina si pare nemetalica .

        Grupul de valve in ce masura poate fi afectat ? Exista posibilatea sa fi intrat pilitura in el ? Poate fi curatat ?

        Nu am facut verificare cu tester star diagnoza.

        Ce ma sfatuiti sa fac ?

        Multumesc !

        Comment


        • #5
          Uleiul , daca a fost schimbat la reprezentanta acum 2000km , trebuie sa aiba culoarea rosu deschis, trebuie sa fie curat, fara miros, spuma sau impuritati. Daca spanul este nemetalic atunci provine din convertizor. Pachetele de discuri au ferodo pe o parte, acesta se afla in stare buna? Garniturile sunt ok? Acestea nu trebuie sa fie scorojite sau crapate. Vopseaua de pe baia de ulei si din interiorul carcasei cutiei nu trebuie sa fie sarita sau umflata!
          Da, grupul de valve poate fi afectat daca a intrat pilitura in el; daca intra pilitura intr o valva nu o scoti usor deloc! Sfaturile ar fi:
          1. Fa o diagnoza cu starul si vezi ce coduri de eroare ai.
          2. Fa masuratori live cu starul si vezi ce date da masina(in mers se masoara parametri de functionare ai motorului/ cutiei/ convertizorului/grupului de valve).
          3. Toate cele de mai sus se fac la un service specializat in CVA sau reprezentanta unde intradevar te va costa foarte scump, nu diagnoza,cat rezolvarea.
          4. Daca nu dispui de multi bani ptr reprezentanta contacteaza un service SPECIALIZAT SI CU EXPERIENTA in cutii automate care sa ofere garantie la piese si lucrari. In cazul acesta lasa i pe ei sa faca si diagnoza si lucrarea de reparare, nu trebuie sa le spui tu ce sa faca ptr ca daca nu iti va rezolva problema vor spune ca lucrarea a fost facuta(inclusiv inlocuirea unor piese) la cererea expresa a ta si ei nu raspund daca nu se va rezolva problema.
          Din experienta iti spun ca cel putin convertizorul si grupul de valve vor trebui inlocuite pentru rezolvarea trepidatiilor. Doar acestea,noi, sunt undeva la 120 milioane. Exista si varianta celor reconditionate cu piesele defecte la schimb pe la jumatate. De aici completezi cu celelalte piese defecte. Cutia nu a intrat in avarie degeaba, ceva este defect si in interiorul ei.
          Inca odata ma repet, du-te la un service SPECIALIZAT SI CU EXPERIENTA in repararea cutiilor automate, nu incerca sa rezolvi singur ptr ca sansele sunt foarte mici.

          Comment


          • #6
            Cutia nu o repar eu ca nu sunt specialist , dar sunt cu masina intr-un sercive cu experianta .
            Diagnoza nu am posibilitatea sa fac in acel service .

            M-am hotarat sa inlocuiesc convertorul cu unul reconditionat , iar grupul de valve mi-au promis ca reusesc sa il curete .Solutii de criza !

            Sper sa fi facut alegerile potrivite !

            Multumesc !

            Comment


            • #7
              Bafta cu alegerea!
              In principiu toate cutiile automate au sau ar trebui sa aiba pilitura metalica in baia de ulei (defect de proiectare si deocamdata nu sunt solutii pt rezolvare). Tocmai de aia exista un magnet care sa le retina in baia de ulei. In cazul tau eu chiar cred ca problema a venit din alta parte si acuma doar s-a agravat. Cred ca e chiar de la lipsa de ulei pe care masina a avut-o candva sau burnout cu masina. Inca ceva, verifica discurile de ambreiaj, s-ar putea sa trebuiasca schimbate, daca tot ai acuma cutia desfacuta. Bafta inca odata!
              Last edited by SirDeadline; 07-10-2013, 18:01 PM.

              Comment


              • #8
                Originally posted by cri d View Post
                Cutia nu o repar eu ca nu sunt specialist , dar sunt cu masina intr-un sercive cu experianta .
                Diagnoza nu am posibilitatea sa fac in acel service .

                M-am hotarat sa inlocuiesc convertorul cu unul reconditionat , iar grupul de valve mi-au promis ca reusesc sa il curete .Solutii de criza !

                Sper sa fi facut alegerile potrivite !

                Multumesc !
                Sper ca ai facut o alegere buna cu serviceul la care ai dus masina. Succes si mult noroc in rezolvarea problemei. Revino cu rezolvare cand este gata !

                Comment


                • #9
                  O sa revin cu detalii despre cum am rezolvat , multumesc tuturor pentru sfaturi !

                  Comment


                  • #10
                    Salut. Ai rezolvat problema cutiei?

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF