Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W211 Probleme Clima! HELP

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W211 Probleme Clima! HELP

    Buna Ziua,tuturor celor care cititi acest post,poate cineva dintre DVS. sa ma poate ajuta! Am un W211 din 2005 e220cdi,masina are 140Tkm Reali.Problema pe care o intampin este la clima pe rece! Pe partea stanga (fata/spate) nu face atat de rece ca pe partea dreapta,Instalatia a fost incarcata si verificata,(Freon),a venit cineva si cu un laptop care citea toate datele masinii (compresie ,injectoare,cutie,senzori,etc.) care a dat o reinitializare a sistemului clima si care a verificat fiecare clapeta ,neaparand pe laptop nici o Eroare la sistemul Clima! Dar totusi cu ambele rotite de la clima setate pe minim pe partea dreapta face aproape rapid rece pe cand pe partea stanga parca face din "simpatie".Chiar si dupa ce opresc clima pe rece pe partea dreapta sufla aer rece mult mai mult timp decat pe partea stanga care ajunge la temp exterioara foarte repede!Va Multumesc!
    P.S. Pt alte informatii va stau la dispozitie!

  • #2
    Intai verifica la un service cu scula smechera de AC daca ai destul freon in instalatie. Apoi, in cazul w210 cel putin, WIS indica, la problema asta, inlocuirea dehidratorului (dryer). Trei, ia-te si de duovalva, situata diferit fata de w210, insa cu acelasi rol.
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Se pare ca nu prea-ti place functia search...
      Citeste aici, cred ca vei gasi multe raspunsuri: http://www.clubmercedes.ro/scartait-...2.html?t=12072

      Comment


      • #4
        Duovalva prietene...trebuie alta... e robinetul care permite sau nu, sa circule apa prin radiatorul din habitaclu, ca sa ai caldura. Practic e un robinet dublu, unul dintre ele s-a dus si de aia baga aer cald peste aerul conditionat, de unde si problema. Din pacate sunt destul de mici sanse sa poti face vreo reparatie la acest robinet deoarece constati problema dupa jumatate de an dupa ce se avariaza si cred ca e tot mecanismul ruginit deja... Bafta!

        Comment


        • #5
          salut

          aceeasi problema am si eu la al meu e220cdi w211 si nu ii dau de cap de la ce poate sa fie...am verificat toate motorasele de sub bord merg toate,la fel si clapetele...nu stiu de la ce poate sa fie...

          Comment


          • #6
            sir unde se afla roblineti aia daca sti ?

            Comment


            • #7
              In principiu este pe partea stg cum te uiti la motor, sau cu alte cuvinte pe partea pasagerului, undeva aproape de parpriz. Intra 2 furtune de apa si ies cred ca tot 2... Da o cautare, ori pe forum, ori pe google ca sa vezi cum arata. Poti verifica daca scoti mufa, pui pe rece la ventilatie (nu pe AC, ci pe rece de afara), si incerci sa bagi inapoi mufa. Daca functioneaza, se aude un click cand atingi mufele.

              Asa arata fieru' si in acest video se demonteaza :
              Notice:You Tube video is only provide you how to removal of the old parts to change new parts assembly.If you are necessary for repair tool kit, you have to ...


              Asa tre sa faca click daca functioneaza corect:
              Wählrad Stellung "Min" - 12V an Ventil, Ventil schließt ('klack')Wählrad Stellung "Max" - 0V, Ventil offenWählrad Stellung dazwischen - Ventil pulsiertDas Ve...


              Bafta!
              Last edited by SirDeadline; 07-19-2013, 13:58 PM.

              Comment


              • #8
                Sal all! In primul rand multumesc celor care si-au dat osteneala sa citeasca postul meu si au raspuns intru-un fel sau altul ,am sa fac niste precizari punctuale
                1. instalatia este incarcata cu freon ,chiar si pe tester a indicat accelasi lucru,iar clapetele functioneaza ,conform aceluiasi tester!
                2.La mine nu se aude nici un scartait de la ventilator! acel SSSSSSSSSS prelungit apare la un sistem de aer conditionat(auto sau Home) in momentul in care are mai putin freon,daca cantitatea de freon scade sub o anumita limita ,(sau incarcat prea mult),compresorul nu mai porneste ! spunea cineva clipeste led-ul Ac din bord(model w211)
                3. Referitor la Duovalva comandata electric : la w124 am reparat acesti robineti,cum apare si in clip doar ca este pt w140 (Balena),NU STIU DACA MODELUL W211 ARE ACESTI ROBINETI!!! cineva zicea k nu ar avea ,eu am cautat atent si nu am gasit asa ceva , poate stie cineva daca are si unde sunt !?!?
                Daca cineva are informatii suplimentare legate de subiect ,problema astept pareri sugestii,dar mentionez ca ventilatorul nu scartie,are freon,nu apare miros urat in habitaclu,etc. NU RACESTE LA FEL DE TARE PE PARTEA STANGA CA PE PARTEA DREAPTA!
                I-mi aduc aminte ,ca puteam sta relaxat cu trapa deschisa,cand clima functiona perfect si pe stanga! INGHETAM !
                Last edited by brhams; 07-19-2013, 22:23 PM.

                Comment


                • #9
                  Intradevar...eu am crezut ca este vorba de W210...cum am eu...my bad..

                  La W211 exista aceasta duovalva, doar ca e ceva mai greu de ajuns la ea. Probabil ca asta e motivul pentru care nu l-ai gasit dumneata cand l-ai cautat. Aci ai poze despre cum sa gasesti duovalva:

                  E-Class (W211) - DIY: Installing a new Changeover/Heater Control Valve - Okay, last weekend was frickin hot in So-Cali reaching 90+ and thatÂ’s when I first started to experience extremely hot air blowing out from the rear vents (B-pillar and from center console). My front a/c vents were working fine, but the hot air...


                  Sper sa iti fie de ajutor...Parerea mea sincera e ca de acolo vine problema, pentru ca apa calda cand iti intra in radiatorul din masina, iti intra prin 2 furtune, respective stg si dreapta. Unul dintre robinete nu inchide circuitul si astfel iti intra apa calda in radiator si incalzeste aerul, care se amesteca cu aerul conditionat. De aia pe o parte vine rece, si pe alta nu la fel de rece.. Bafta si te las sa demontezi masina, ca ai ce demonta..

                  Comment


                  • #10
                    SIR Multumesc de raspuns, aseara prin cautarile mele am dat si de link-ul trimis de dvs. pt. care Multumesc,intrebarea mea ar fii urmatoareaaca as desface furtunul de apa de pe contraaripa dreapta care vine din motorasul electric (care activeaza REST - caldura cat esti la shopping) si l-as obtura ,apoi i-l mufez la loc,nu as putea detecta daca duo valve este de vina ?!?! Asta pt a nu demonta atat de mult si poate sa constat k nu de la aceasta e problema in cauza !? Ms Anticipat !

                    Comment


                    • #11
                      Poi ar fi mai simplu sa faci un test decat sa umblii acolo pe la mai stiu eu ce. Varianta care ti-am dat-o eu e cea mai buna si ieftina pentru testare, doar ca trebuie desfacute destul de multe plastice. Nu te descuraja, deoarece e foarte simplu sa desfaci acele plastice. Daca chiar asa de mult te incomodeaza sa desfaci aceste plastice, atunci ma tem ca singura varianta de a verifica este sa o duci la un tester, care o sa iti zica exact daca e de acolo sau din alta parte. Bafta!

                      Comment


                      • #12
                        buna ziua, as dori sa precizez ca si eu am avut aceeasi problema cu sistemul de climatizare(racire). intr-adevar robinetul acela de apa nu inchide bine (defect) este comandat electric. eu am procedat la fel cum mi-a spus mecanicul (care facea experiente pe banii mei) sa cumpar un robinet. cu cel nou era la fel. dupa ce am purtat niste discutii necuviincioase unul cu celalalt mi-a montat la loc robinetul meu si nu i l-am platit pe cel nou. ca la noi asa merge. in prima secunda mecenicul jura pe rosu ca suta la suta e piesa cutare, si in secunda doi, e zero la suta. ne-am saturat cu totii de ageamii. masinile astea nu se repara ca daciile de acum 30 de ani. aici totul e modern si nou. de aceea am apelat la un elecrician capabil cu pedigree, si am gasit ca problema era un condensator de sub blocul de sigurante de sub capota pe partea stanga (soferului). de acolo pleaca comanda la acel robinet sa-l inchida sau sa-l deschida. daca condensatorul e defect nu are putere sa inchida robinetul (in special ca apa circula prin el cu o o numita forta) costa circa 50 de lei cu demontat cu tot. sper ca am fost de folos cuiva. va doresc tuturor drum bun.

                        Comment


                        • #13
                          O problema asematoare am si eu si totusi putin diferita in sensul ca sunt momente cand merge clima super bine si cateodata numai aer rece combinat cu aer cald si din cate am observat are legatura si cu pornirea si oprirea masinii. Un exemplu ieri am fost la un magazin de piese aproximativ 10 km cand am pornit masina si drumul pana acolo clima o mers super ok am oprit-o la magazin si dupa pornire (circa 10 min) si tot drumul inapoi numai aer combinat. Instalatia a fost verificata are freon ulei in compresor presiunile respective sunt bune numai acesta problema persista sa fie oare de la acea duovalva?

                          Comment


                          • #14
                            Va salut.

                            La W211 cum se deschizi capota si te uiti spre parbriz in partea stanga desubt stergator stanga. Acolo in cutie este filtru polen? Daca schimb ala nu mai este nici un fel de miros urat in masina?
                            iubesc omenia.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by nerooo_07 View Post
                              Va salut.

                              La W211 cum se deschizi capota si te uiti spre parbriz in partea stanga desubt stergator stanga. Acolo in cutie este filtru polen? Daca schimb ala nu mai este nici un fel de miros urat in masina?
                              Da, deasupra bateriei auxiliare, acolo este filtrul pentru aerul conditionat si nu, nu vei scapa de miros. Pentru miros trebuie sa aplici un tratament de dezinfectie/odorizare a instalatiei de climatizare.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF