Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Pierde ulei pe la turbo ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pierde ulei pe la turbo ?

    Ieri am schimbat pompa de apa si cu ocazia asta am scos si carcasa filtului de aer sa vad de ce e murdara de ulei si praf zona de alimentare cu aer proaspat a turbinei.
    In poza este figurata cu sageti zona murdara. Aveti idee de unde poate fi acea scurgere de ulei in acea zona?
    In acea zona este si un furtun care vine de la capacul chiuloasei pentru recuperarea gazelor.
    Posibil sa curga acel ulei din turbina? Ma gandesc ca nu e posibil deoarece tubina in zona aia absoarbe aerul si totodata si uleiul care eventual ar ajunge acolo.
    Attached Files
    Last edited by xena; 06-18-2013, 08:08 AM.

  • #2
    Salutare, aceeasi problema o am si eu la un W210 E 200 CDI, care ar fi cauza poate ne spune cineva?

    Comment


    • #3
      Epuratorul de ulei, membrana rupta.
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #4
        Da si pe acolo este ulei.

        Comment


        • #5
          Buna ziua. Am un E280 CDI din 2005. Am constatat ca de la un timp lasa pete de ulei de motor pe asfalt. L-am dus pe la vreo 5 service-uri pentru dignosticare. De fiecare data m-au pus sa spal motorul, ca sa vada de unde curge. Pana la urma am aflat ca de vina ar fi garnitura de la evacuarea turbinei si inca vreo doua din zona EGR-ului (nu am inteles eu totul, pentru ca mecanicul vorbea in franceza).
          Daca m-ar putea spune cineva cu ce ma confrunt si cum se poate repara, eventual si un cost grosso-modo.
          Si inca o intrebare: daca nu reusesc sa o repar aici, ar rezista la un drum de aprox 2.000 km pana in tara?
          Multumesc mult.

          Comment


          • #6
            Este o garnitura portocalie si vine doar pe original dar cand o schimbi trebuie sa fie paralela cu turbo si la furtunul care intra in epuratorul de gaze nu este garnitura sau clema poate pe acolo iti scapa trebuie sa dai capacul de plastic si vezi poate pe acolo curge si se prelinge pe locul din sageti . Pentru baiatu cu scurgeri de ulei poate fi de la motor sau cutia de viteze nivelul de la motor si poti sa il verifici din meniu computerului dar la cutie nu cred ca iti apare eroare daca uleiul sub nivel.

            Comment


            • #7
              Originally posted by dinescuionut View Post
              Este o garnitura portocalie si vine doar pe original dar cand o schimbi trebuie sa fie paralela cu turbo si la furtunul care intra in epuratorul de gaze nu este garnitura sau clema poate pe acolo iti scapa trebuie sa dai capacul de plastic si vezi poate pe acolo curge si se prelinge pe locul din sageti . Pentru baiatu cu scurgeri de ulei poate fi de la motor sau cutia de viteze nivelul de la motor si poti sa il verifici din meniu computerului dar la cutie nu cred ca iti apare eroare daca uleiul sub nivel.
              Nu e sigur de la cutie. Am verificat si cutia de viteze este perfect curata. Uleiul picura peste bara stabilizatoare, in fata. Initial au crezut ca ar putea fi joint-ul de la carter-ul de ulei, dar s-au inselat. Pana la urma mi-au aratat ca garnitura (portocalie) de la evacuarea turbinei e rupta si mi-au spus ca ar mai fi si alte garnituri pe traseu in jos. Ziceau ceva de genul ca au sunat la nu stiu ce cunostinta de la service-ul Mercedes din Mulhouse si ala ar fi spus ca e o boala comuna la Mercedes-uri incepand de la 140.000 km.
              Pierderile sunt cam de max 1 L la 1.000 km. Intrebarea e, daca iau cu mine cativa litri de ulei pentru completare, pot sa conduc asa pana in Romania?

              Comment


              • #8
                Da ..........................

                Comment


                • #9
                  Poti sa conduci pana in Romania...dar... cand o sa ajungi aci , o sa constati cu stupoare ca mecanicii din RO nici nu o sa stie care e problema. Degeaba o sa le explicit ca tot nu o sa isi dea seama. Totusi, cat te-ar costa sa o repair in Franta? Acea garniture portocalie o poti cumpara doar de la reprezentanta si costa ~150 RON. Restul despre manopera nu pot sa iti zic...

                  Apropo, cand completezi ulei in motor, acesta trebuie sa fie rece... Cum o sa faci pe drum, dupa 1000 de km? Bafta!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by SirDeadline View Post
                    Poti sa conduci pana in Romania...dar... cand o sa ajungi aci , o sa constati cu stupoare ca mecanicii din RO nici nu o sa stie care e problema. Degeaba o sa le explicit ca tot nu o sa isi dea seama. Totusi, cat te-ar costa sa o repair in Franta? Acea garniture portocalie o poti cumpara doar de la reprezentanta si costa ~150 RON. Restul despre manopera nu pot sa iti zic...

                    Apropo, cand completezi ulei in motor, acesta trebuie sa fie rece... Cum o sa faci pe drum, dupa 1000 de km? Bafta!

                    Multumesc mult pentru sfat. Sunteti primul care a luat in serios intrebarile mele pe acest forum. Problema e ca toata lumea pe aici spune ca la service-ul Mercedes au niste preturi pana la cer. Pana la urma, seful meu mi-a recomandat un service no-name, la care cica si-ar fi reparat menajera lui cutia de viteze automata. Ei i-ar fi luat in jur de 1.600 EUR pentru cutie (de la dezmembrari) plus manopera.
                    Dar cand te duci cu sacul la pomul laudat, nu e bine. Pe mine au incercat aia sa ma convinga ca numai garniturile costa 1.000 EUR si au nevoie de vreo 7 ore de manopera. Devizul total ajungea la vreo 1.800 EUR. Treaba frantuzeasca pentru straini...
                    Pana la urma cred ca o sa dau o fuga pana la reprezentanta MB si o sa le cer lor un deviz.

                    Comment


                    • #11
                      Suma e colosala... La pretul ala gasesti turbina noua... Atunci se merita sa vii in Ro ca sa iti repari masina. Aci nu ar trebui sa te sara de vreo 1500 de RON , desi cred ca o sa fie chiar mai putin de atat. Cere si deviz de la reprezentanta Mertz de acolo, asa de curiozitate... Si iti doresc drum bun! Bafta!

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF