Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ce parere aveti. Probleme CVA 7G Tronic W211

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce parere aveti. Probleme CVA 7G Tronic W211

    Buna ziua, doresc sa va impartasesc patania mea cu reprezentantele Mercedes cu o problema ce o am la cutia de viteze automata 7 G Tronic:
    Incepand cu anul trecut am inceput sa am anumite probleme cu masina , un E 280 - W211 ,2006 pe timpul acela masina avea in jur de 85000 km la bord , reali ! Masina incepuse sa tremure in acceerare dupa viteza mai mare de 50-60 km /h, turometrul oscila in accelerare si mers constant....ceva nu era bine. Am mers la Cristi, cunoscut ca si "automaticul" pe acest forum, in urma constatarii mi-a spus ca de vina este convertizorul cutiei de viteze, am achizitionat unul reconditionat, la schimbat el.....masina a mers bine un timp f scurt (o luna - o luna jumate) dupa care a revenit la aceleasi simptome. Revenind la el mi-a recomandat sa achizitionez unul nou original . Locuid in Buzau am mers la reprezentanta Mercedes Benz locala , le-am explicat problema pe care o am , au fost si ei de acord ca din convertizor este problema, am achizitionat un convertizor nou de la ei si am dorit ca tot ei sa faca lucrarea de inlocuire ptr a avea garantiile ulterioare.
    Au schimbat convertizorul , am achitat o suma frumusica (aprox. 10.000 Ron) , dar dupa aprox. 3000km si 3 luni de mers cu masina au revenit simptomele de tremuraturi in accelerare, oscilatii ale turometrului scaderi de cuplu motor / cutie.....etc.
    Am revenit la reprezentanta din Buzau , mi-au tinut masina 2 saptamani pentru teste (teste pe care ei mi-au spus ca le-au facut la indicatia Mercedes Benz Romania) , in urma constatarii au spus ca tot la convertizor este problema si ca il vor schimba pe garantie. Am asteptat inca o saptamana pana a venit noul convertizor si montaj.
    Am ridicat masina, functiona perfect la ridicarea ei si asa a functionat timp de aproximativ 1 an de zile (11 luni mai precis) si vreo 20.000 km pana intr-o zi (inceputul lunii Mai 2012) cand eram in accelerare si a inceput sa tremure si sa oscileze turometrul (aceleasi probleme) .
    Nemaidorind sa merg cu ea la reprezentanta din Buzau a Mercedes Benz , m-am dus la reprezentanta Autoklass Sud din Bucuresti . Mi-am facut programare, si pe data de 13-mai-2013 m-am prezentat , le-am descris simptomele , am lasat masina , in seara aceleiasi zile am fost sunat si mi s-a spus ca intradevar convertizoruleste defect, ca au gasit span nemetalic provenind din convertizor, in baia de ulei , dar trebuie sa las masina pentru mai multe investigatii deoarece Mercedes-Benz Romania doreste sa depisteze cauza concreta pentru care se strica convertizorul altfel nu imi va reschimba convertizorul inca odata pe garantie. Va informez ca nici macar in ziua de azi (25-mai-2013) nu am primit un raspuns concret cu ce problema are masina si de ce se strica acel convertizor . Pana luni 27-mai-2013 este imposibil sa primesc vreun raspuns.....deci cel mai devreme tot la 2 saptamani de investigatii voi primi un raspuns (ma intreb cate masini intregi se fabrica in germania in aceste 2 saptamani.....nu mai vorbesc de cutii de viteza intregi...)
    Contactand service-ul ei imi spun ca asteapta raspuns de la Mercedes Benz Romania , cand ii contactez pe cei de la Mercedes Benz Romania imi repeta in toate e-mail urmatoarele : "Cazul dvs. este inca in lucru la atelierul dealerului autorizat MB Autoklass center sud....dupa finalizarea verificarilor urmeaza sa primiti toate detaliile necesare din partea atelierului privind remedierea si costurile implicate"
    Eu ma intreb acum ....ce costuri? convertizorul este in Garantie...
    Va intreb pe voi: Credeti ca Mercedes Benz incearca sa gaseasca un motiv intemeiat prin care sa ma faca pe mine vinovat de defectarea repetata a aceleiasi piese? sau sa-mi spuna ca din cauza altei piese care nu are garantie s-a defectat convertizorul si aprin urmare nu mai ai garantie nici la convertizor.....asa ca reparati-o ?!
    Daca imi spunea asa de prima data poate o inghiteam dar si data trecuta au facut constatari si teste timp de 2 saptamani , au demontat blocul de valve, l-au curatat, au demontat cutia...etc si tot la concluzia ca , convertizorul este defect (din fabricatie mi-au spus ei...)

    Dati-va si voi cu parerea si spuneti-mi ce ar trebui sa fac. Ce sa le zic daca vor da vina pe mine (eu asta presimt ca vor sa faca)

    Multumesc

  • #2
    N-au cum sa te scoata vinovat... Ai doi ani garantie, stai linistit, iti pun altul, cade, iar altul/garantie.
    Eu as evita 7G-ul, la cate am auzit.
    Vinde saracia dupa ce-ti pun noul convertizor.
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Nici eu nu cred ca se va intampla asta. Daca vei mai avea probleme, incearca sa mergi si la Tiriac Auto. Mult succes in rezolvarea problemei.
      Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
      Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
      Onorez comenzi si in Bucuresti
      Tel. 0736375626 Marian

      Comment


      • #4
        Originally posted by valentinionut View Post
        Buna ziua, doresc sa va impartasesc patania mea cu reprezentantele Mercedes cu o problema ce o am la cutia de viteze automata 7 G Tronic:
        Incepand cu anul trecut am inceput sa am anumite probleme cu masina , un E 280 - W211 ,2006 pe timpul acela masina avea in jur de 85000 km la bord , reali ! Masina incepuse sa tremure in acceerare dupa viteza mai mare de 50-60 km /h, turometrul oscila in accelerare si mers constant....ceva nu era bine. Am mers la Cristi, cunoscut ca si "automaticul" pe acest forum, in urma constatarii mi-a spus ca de vina este convertizorul cutiei de viteze, am achizitionat unul reconditionat, la schimbat el.....masina a mers bine un timp f scurt (o luna - o luna jumate) dupa care a revenit la aceleasi simptome. Revenind la el mi-a recomandat sa achizitionez unul nou original . Locuid in Buzau am mers la reprezentanta Mercedes Benz locala , le-am explicat problema pe care o am , au fost si ei de acord ca din convertizor este problema, am achizitionat un convertizor nou de la ei si am dorit ca tot ei sa faca lucrarea de inlocuire ptr a avea garantiile ulterioare.
        Au schimbat convertizorul , am achitat o suma frumusica (aprox. 10.000 Ron) , dar dupa aprox. 3000km si 3 luni de mers cu masina au revenit simptomele de tremuraturi in accelerare, oscilatii ale turometrului scaderi de cuplu motor / cutie.....etc.
        Am revenit la reprezentanta din Buzau , mi-au tinut masina 2 saptamani pentru teste (teste pe care ei mi-au spus ca le-au facut la indicatia Mercedes Benz Romania) , in urma constatarii au spus ca tot la convertizor este problema si ca il vor schimba pe garantie. Am asteptat inca o saptamana pana a venit noul convertizor si montaj.
        Am ridicat masina, functiona perfect la ridicarea ei si asa a functionat timp de aproximativ 1 an de zile (11 luni mai precis) si vreo 20.000 km pana intr-o zi (inceputul lunii Mai 2012) cand eram in accelerare si a inceput sa tremure si sa oscileze turometrul (aceleasi probleme) .
        Nemaidorind sa merg cu ea la reprezentanta din Buzau a Mercedes Benz , m-am dus la reprezentanta Autoklass Sud din Bucuresti . Mi-am facut programare, si pe data de 13-mai-2013 m-am prezentat , le-am descris simptomele , am lasat masina , in seara aceleiasi zile am fost sunat si mi s-a spus ca intradevar convertizoruleste defect, ca au gasit span nemetalic provenind din convertizor, in baia de ulei , dar trebuie sa las masina pentru mai multe investigatii deoarece Mercedes-Benz Romania doreste sa depisteze cauza concreta pentru care se strica convertizorul altfel nu imi va reschimba convertizorul inca odata pe garantie. Va informez ca nici macar in ziua de azi (25-mai-2013) nu am primit un raspuns concret cu ce problema are masina si de ce se strica acel convertizor . Pana luni 27-mai-2013 este imposibil sa primesc vreun raspuns.....deci cel mai devreme tot la 2 saptamani de investigatii voi primi un raspuns (ma intreb cate masini intregi se fabrica in germania in aceste 2 saptamani.....nu mai vorbesc de cutii de viteza intregi...)
        Contactand service-ul ei imi spun ca asteapta raspuns de la Mercedes Benz Romania , cand ii contactez pe cei de la Mercedes Benz Romania imi repeta in toate e-mail urmatoarele : "Cazul dvs. este inca in lucru la atelierul dealerului autorizat MB Autoklass center sud....dupa finalizarea verificarilor urmeaza sa primiti toate detaliile necesare din partea atelierului privind remedierea si costurile implicate"
        Eu ma intreb acum ....ce costuri? convertizorul este in Garantie...
        Va intreb pe voi: Credeti ca Mercedes Benz incearca sa gaseasca un motiv intemeiat prin care sa ma faca pe mine vinovat de defectarea repetata a aceleiasi piese? sau sa-mi spuna ca din cauza altei piese care nu are garantie s-a defectat convertizorul si aprin urmare nu mai ai garantie nici la convertizor.....asa ca reparati-o ?!
        Daca imi spunea asa de prima data poate o inghiteam dar si data trecuta au facut constatari si teste timp de 2 saptamani , au demontat blocul de valve, l-au curatat, au demontat cutia...etc si tot la concluzia ca , convertizorul este defect (din fabricatie mi-au spus ei...)

        Dati-va si voi cu parerea si spuneti-mi ce ar trebui sa fac. Ce sa le zic daca vor da vina pe mine (eu asta presimt ca vor sa faca)

        Multumesc
        Ai cumva tuning pe masina?
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #5
          Originally posted by cl600 View Post
          Ai cumva tuning pe masina?
          Nu am nici un fel de tuning (software/mecanic sau caroserie).
          De saptamana trecuta sun la Autoclass pentru un raspuns si in fiecare zi primesc raspunsul "maine sigur avem un raspuns, inca nu am primit raspuns de la MB-Romania" Ce or analiza atata nu imi pot imagina.....mai e putin si se implineste 3 saptamani de cand testeaza masina.....incredibil

          Comment


          • #6
            Va salut, astazi , vazand ca cei de la reprezentanta mercedes unde am masina de 3 saptamani nu au mai dat nici un semn ,stiind ca au program si sambata pana la 14, am mers eu pe la ei.
            Cu toate ca receptionistul care se ocupa de masina mea nu era la serviciu, am reusi sa vorbesc cu el la telefon prin intermediul unui coleg de-al lui si imi spune ca deocamdata nu are nici un raspuns clar de la MB-Romania dar ca au demontat cutia la banc si au gasit un fel de mazga (foarte putina , imi spune) , care nici ei nu stiu ce este .....in urma constatarii acesteia MB-Romania i-au pus sa faca urmatoarea chestie:
            - sa demonteze cutia, sa o goleasca de ulei si sa bage (nu stiu prin ce modalitate) presiune in sistemul de racire al motorului, sa lase presiunea peste noapte, sa vada daca se scurge in cutie si ca in urma constatarii chiar au gasit "umezeaza" in cutie si mai mult chiar s-a exfoliat vopseaua de pe interiorul baii de ulei a cutiei de la antigelul care s-a depus acolo (Mentionez ca pana in prezent au dat baia aia jos de vreo 3 ori si au tot verificat-o si nu era nici o exfoliere,ca uleiul este curat si chiar au mentionat ca nu au gasit antigel in ulei si nici in vasul de expansiune, chiar saptamana trecuta am fost sa recuperez ceva din masina si am vorbit cu mecanicul care a lucrat la ea si mi-a spus ca a demontat tot sistemul de racire al uleiului din cutie si ca totul este OK).
            Intrebandu-l pe receptionist daca in tot aceste 3 saptamani si in urma demontarilor/remontarilor cutiei nu au putut observa antigelul.....el imi spune ca este insesizabila scurgerea.....
            Ba chiar mai mult acum imi spunea ca MB-Romania le-a spus ca defapt convertizorul nu este defect (acu acel span gasit in baie era o uzura normala a convertizorului care are 20.000km......acu 2 saptamani nu era...) si ca, cutia si cu grupul de valve trebuiesc reparate (nici el nu stia ce defect au ) si ar costa vreo 220 milioane .

            Auzind balariile pe care incerca el sa mi le spuna si care nu aveau nici o logica/legatura daca luam in considerare constatarile mecanicilor care au lucrat la masina si ce mi-au comunicat ei mie dupa fiecare test la care au supus masina. I-am spus ca luni dimineata sunt la ei ptr o intrevedere cu seful de service, seful de atelier, mecanici si nu ar fi rau sa vina si cineva de la MB-Romania.

            Ceea ce m-a enervat a fost faptul ca au demontat cutia la banc fara sa fiu prezent , eu specificand clar acest lucru sefului de service la telefon.

            Luni revin cu derularea discutiilor sa vedem ce incearca sa-mi mai bage pe gat....

            Comment


            • #7
              Va salut, astazi am fost la Autoklass si asa cum banuiam de la inceput ,eu am devenit vinovat pentru defectarea convertizorului care este in garantie. Dupa 3 saptamani de teste si verificari in urma carora nu gaseau nimic, reprezentanta mercedes impreuna cu MB-Romania au descoperit ca exista o infiltratie foarte mica de antigel in cutia de viteze (cutia de viteze nefiind afectata-dupa spusele lor) dar au fost afectate urmatoarele piese :
              -Convertizorul si grupul de valve. Grup de valve care este plin de span din convertizorul defectat care la randul lui este in garantie.
              -Acum ca sa intareasca motivatia au adaugat si radiatorul de apa (pe unde ar fi infiltratiile).
              -La cele de mai sus se adauga ulei,filtru,suruburi.....etc si asa cum va spuneam au ajuns la 220 milioane de lei (5000 Euro).
              Mi se pare ciudat acest diagnostic avand in vedere ca pana acum cand ii intrebat ce au mai descoperit mi se raspundea ca nimic neobisnuit ......chiar si dupa demontarea tuturor conductelor de racire a uleiului din cutie....acu 2 saptamani totul era ok....acu nu mai este....uleiul are culoare obisnuita...nu este laptos, cutia este ok....tot ce au putut sa-mi arate a fost o depunere neagra la culoare pe la grupul de valve care nu era antigel dar dupa ei antigelul a cauzat acea depunere .
              Din pacate nu ii pot contrazice , ca nu sunt mecanic si nici nu stiu ce as putea sa le zic....asta e

              Problema mea este alta si din cauza asta doresc sa ma cert cu MB-Romania :
              - constatarea in urma careia au considerat ca trebuie sa inlocuiesc convertizorul a fost facut intr-o reprezentanta MB-Romania, a doua constatare (la nici 3 luni de la inlocuirea convertizorului) unde au tinut masina mai bine de 2 saptamani ptr verificari si au decis reinlocuirea convertizorului pe garantie a fost facuta tot intr-o reprezentanta MB-Romania.
              Daca , cauza defectarii acestui convertizor este o infiltratie de Antigel, de ce dracu nu au descoperit de prima data si nu mai era necesar ca acu sa platesc convertizorul, ulei,filtru....manopera de 2 ori ???
              Cum ar venii: "ii luam acu 100 milioane si mai tarziu il mai descotorosim de vreo 200 milioane "

              Nici nu stiu de unde sa incep cearta cu MB-Romania.
              Sper ca din patania mea....alti sa invete ceva si sa stie unde sa caute pana sa inceapa sa schimbe ceva in cazul unei defectiuni asemanatoare .

              Comment


              • #8
                Eu zic sa mergi la MB-Romania si sa stai de vorba cu inspectorul care sa ocupat de masina ta. Sa incerce sa-ti explice, de ce esti tu bun de plata pentru un defect de fabrica (porul din instalatia de racire). Solicitale ceva scris in mod explicit. Poate te intelegi in mod amiabil. Poti sa-i dai in judecata.
                Am un coleg unde lucrez, este mecanic, de la el am aflat ca unde ai fost tu a ajuns si el cu un vecin de-al lui, cu o problema la o cutie automata, Cand a cerut un pret informativ pentru piesa, au ramas cracanati. Li sa dat posibilitatea sa vina ei cu piesa si sa fie montata acolo (SH). Dupa terminarea lucrarii vine un mecanic si-i zice: Daca veneai la mine o rezolvam altfel si aveai piesa noua pe masina. Stau si ma gandesc sa nu fi si tu una din multele victime facute de cativa mecanici dupa acolo.
                Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                Onorez comenzi si in Bucuresti
                Tel. 0736375626 Marian

                Comment


                • #9
                  Parerea mea este ca nu au putut gasii un motiv exact pentru redefectarea convertizorului si atunci au bagat tot ce se putea inlocui:
                  - convertizor, bloc de valve, radiator.....
                  Imi spuneau un mecanic de la Autoklass ca nu intelege cum cei de la buzau au schimbat convertizorul fara a schimba si blocul de valve....ca ele se defecteaza impreuna....i am inchis gura cand i am spus ca impreuna cu MB-Romania s a luat aceasta decizie si asta este si problema mea de ce nu au diagnosticat corect problema de la inceput si eu acum trebuie sa reinlocuiesc din nou pe banii mei convertizor, ulei,filtru manopera....etc.
                  Din cate am citit pe net la cutiile de o generatie mai veche ,7226, a mea fiind 7229, se spargeau conducttele de racire din radiator in prostie si se putea observa in ulei si in cutie prezenta antigelului. Mie mi au aratat doar o mizerie neagra pe blocul de valve si span din convertizor, nu rugina, nu miros, nu depunere pe piesele din cutie.... si asa cum spuneai si Nora-Marian cum poate aparea din senin un por intr o conducta metalica,piesa originala MB???!! fara nici o influenta a vreunui factor extern

                  Comment


                  • #10
                    Jalnica reactia celor de la MB/Autoklass. Nu pot fi decat empatic cu tine...
                    Parerea mea este sa te inarmezi cu multa rabdare si sa mergi pe filiera protectia consumatorului, sesizare la Daimler si sesizari la presa auto, sa faci "reclama".
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • #11
                      Incearca sa intrii in posesia pieselor care au fost inlocuite si poti sa le verifici in alta parte. Factura poate fi incarcata si datorita perioadei de stationare indelungata in incinta service-lui. Este curios faptul ca ti-a fost inlocuit si radiatorul. Spanul din cutie provine de la pinioane. Busonul de golire trebuie sa aiba un magnet pentru retinerea acestora. Unde este magnetul de la buson? Pana si batrana mea Dacie are asa ceva din fabrica. Poti verifica intehgitatea serpentinei si a radiatorului la orice ateliet de reparatii radiatoare. Se baga presiune de aer si se scufunda in apa. Totusi cred ca cineva ti-a incarcat devizul de plata.
                      Pentru mine personal o nota cu MINUS pentru Autoklass.
                      Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                      Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                      Onorez comenzi si in Bucuresti
                      Tel. 0736375626 Marian

                      Comment


                      • #12
                        Va salut, revin cu reactia MERCEDES BENZ Romania in urma e-mailului de nemultumire pe care l-am trimis ieri.
                        M-au contactat si mi au spus ca nu pot stabili exact daca scurgerile de antigel erau prezente si la precedentele constatari si din aceasta cauza vin in ajutorul meu cu urmatoarele:
                        - sunt dispusi ca sa achite ei tot ce tine de reparat cutia de viteze: convertizor,grup de valve, ulei,filtru. Eu trebuie sa achit radiatorul de racire si antigelul.
                        Buna reactia lor,din prima.....nu am ce spune.
                        Avand in vedere ca radiatorul costa in jur de 3500 ron +antigel ....cam 4000 lei toata reparatia urmeaza sa achit eu.
                        Acum va intreb pe voi, nu cunosc exact schema de racire al uleiului de la cutie dar nu trebuiesc schimbate tevile de ulei transmisie ce trec prin radiator? De ce trebuie schimbat tot radiatorul? Vine impreuna cu acestea?

                        Comment


                        • #13
                          Salutare. Sincer ma bucur ca ti-au raspuns afirmativ si o sa iti plateasca reparatie. O intrbeare am: cum ai ajuns sa discuti direct cu MB Romania? Pentru ca am avut si eu ceva probleme si m-au trimis la reprezentante.
                          Sexy, inteligent, amuzant....Dar destul despre mine!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by valentinion View Post
                            Salutare. Sincer ma bucur ca ti-au raspuns afirmativ si o sa iti plateasca reparatie. O intrbeare am: cum ai ajuns sa discuti direct cu MB Romania? Pentru ca am avut si eu ceva probleme si m-au trimis la reprezentante.
                            Salut, pe site ul oficial al Mercedes Benz "www.mercedes-benz.ro" la sectiunea servicii si accesorii / dialog completezi formularul si iti expui problema. Ei nu iti platesc asa pur si simplu reparatiile.....mai mult ca sigur iti detecteaza problema reala deoarece toate verificarile ce se vor face se fac sub indrumarea directa a MB Romania. Asa cum ai observat din posturile mele , daca nu ai piesa defecta in garantie sau daca diagnosticarea anterioara nu este facuta intr un centru autorizat MB atunci verificarile si reparatiile le vei plati.
                            In dialogul cu ei trebuie sa fii sincer 100% deoarece ei pot verifica tot.

                            Comment


                            • #15
                              Ma bucur sa aud ca ai rezolvat. Problema schimbarii radiatorului cred ca au ajuns la concluzia ca... nu raceste suficient, ceva infundat in el. Posibil sa fi fost bagat lichid minune pentru astuparea unor pori, in consecinta sa se fi opturat o buna parte din serpentinele radiatorului. Aici intervine alta problema, ne avand racirea suficienta, serpentina din cutie sa dilatat si de aici au inceput problemele cu porii. Totodata antigelul in amestec cu solutia minune a astupat in continuare porii facuti prin dilatare si in acelas timp a patruns si in cutie lichid de racire cu solutie minune, de aici si mazga gasita in cutie. Asta este o parere personala. In final, bine ca sa rezolvat.
                              Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                              Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                              Onorez comenzi si in Bucuresti
                              Tel. 0736375626 Marian

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF