Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme inchidere centralizata W211 / 2004

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme inchidere centralizata W211 / 2004

    Buna ziua,

    Am o mica problema cand incerc sa inchid masina butonul din usa soferului face miscari repetate si ramane intr-o pozitie intermediara.
    Nu intra complect in usa sau nu se ridica complect.Ca urmare nu stiu exact,fara sa trag de usa,daca masina s-a inchis,respectiv deschis.
    A mai patit cineva asa ceva sau are cineva idee ce poate fi ?

    Multumesc anticipat pentru ajutor.

    Mercedes E200 / W211 - 2004
    Mercedes CLK 200 / W209 - 2003

  • #2
    Salut, dupa simptomatologia descrisa, este sigur vorba de un arc din interior care s-a rupt.Am avut aceeasi problema la broasca dreapta fata (se manifesta asemeni tacanitului unei mitraliere cu miscari accelerate sus - jos) si am fost la cineva, a desfacut broasca si a inlocuit arculetul.Iti recomand sa incerci sa o desfaci, poate gasesti un arc similar sau poate poti reface arcul deja rupt (asa a procedat cel care a reparat-o pe a mea), e mai indicat asa decat sa iei alta de la dezmembrari care ar putea sa se comporte la fel.Stima!

    Comment


    • #3
      Multumesc mult de ajutor.
      O sa desfac maine usa sa vad despre ce este vorba.

      Mercedes E200 / W211 - 2004
      Mercedes CLK 200 / W209 - 2003

      Comment


      • #4
        Salut.Am aceeasi problema si eu la usa dreapta fata.Deschid si inchid din interior.Este vorba de un arculet pur si simplu.Stiu ca se pot repara dar inca nu am intalint persoana.Gabi daca poti sa ne ajuti....

        Comment


        • #5
          Salut!

          Exista postari anterioare pe aceasta tema, s-a discutat pe larg.
          Oricum am sa va spun in cateva cuvinte ce trebuie sa aveti in vedere la demontare/reparatie broaste w211.
          Trusa de TX (torx) dintre care unul de 20 cu tija lunga pentru demontat incuietoarea (asta e valabil doar pentru portiera sofer).
          Masina de gaurit cu burghiu de 5 -6 mm.Trebuie demontata fata de portiera, trebuie indepartat chederul in zona broastei pentru ca mascheaza un orificiu de acces pentru surubul care tine fixata incuietoarea.
          De asemeni trebuie indepartate cu masina de gaurit 3 poc-nituri.
          Atentie la mufe si la panglicile de transfer.
          Dupa ce desfaceti broasca observati cu atentie daca arcul este rupt sau este vorba de uzura pe pinioane.
          Daca gasiti arcul rupt, puteti confectiona altul copiind forma celui rupt, folosind un alt arc cu dimensiuni asemanatoare.
          Daca e vorba de uzura pe pinioane, solutia este o broasca SH...

          Cu respect,
          Cristian C.

          Comment


          • #6
            Am si eu o problema cu centralu,am un Mercedes w210 cdi si trebuie sa stau cu telecomanda la manierele de la usi daca stau in fata masini nu merge nici in spate nici unde si nu stiu unde ii senzoru ala care ia comanda,daca stiti careva sa imi spuneti va rog.Multumesc frumos.

            Comment


            • #7
              Bateriile telecomenzii sunt bune? Ai incercat sa le schimbi?

              Comment


              • #8
                Am incercat si nimica tot asa face de aia am intrebat sa aflu unde ii senzoru.

                Comment


                • #9
                  La mine unul din senzori este in plafoniera si ia comanda de la o distanta de 5-6 metrii fara probleme.
                  Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                  Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                  Onorez comenzi si in Bucuresti
                  Tel. 0736375626 Marian

                  Comment


                  • #10
                    Si alt senzor nu mai este,ca la un prieten de al meu ii merge si de la etajul 5 si are un c-class.

                    Comment


                    • #11
                      Buna ziua,

                      Am schimbat actuatorul complect nou 97 eur + manopera 60 Ron.
                      Pentru schimbare trebuiesc a fi efectuate urmatoarele operatii:
                      1.Se defac suruburile care sustin fata de usa (2 buc mascate de plasticul din interiorul manerului si 1 buc mascat de plascticul interior ).
                      2.Se demonteaza fata de usa si protectia de poliuretan.
                      3.Se desfac suruburile care sustin actuatorul cat si cel care sustine broasca exterioara.
                      4.Se gauresc pop-niturile care sustin traversa pentru geam.
                      5.Se inlocuieste actuatorul si se monteaza tot la loc cu atentie fara a deteriora ceva.

                      Atentie: Operatie se face cu geamul ridicat.
                      Nu se forteaza fata de usa pentru a nu rupe clemele.
                      Se verifica la rece daca actuatorul este mecanic conectat la manerul exterior si clema de deschidere interioare.
                      Se verifica daca broasca exterioara este conectata la actuator mecanic.

                      Ustensile necesare:
                      Cheie Torx 6mm si 4mm.
                      Surubelnita lata (dimesiune medie)
                      Bormasina cu acumulatori si burghiu 4 mm.
                      Pistol popnituri si pop nituri.(pot si inlocuite cu suruburi 5mm dar cu piulita cu autoblocare).

                      Mercedes E200 / W211 - 2004
                      Mercedes CLK 200 / W209 - 2003

                      Comment


                      • #12
                        Buna ziua,
                        Am un E220 CDI / 150CP / 2004 / W211 si am aceeasi problema (miscari repetate sus-jos) la usa soferului. Presupun ca este arcul rupt. Un prieten care are masina cu aceleasi date de mai sus a schimbat mecanismul (211 720 03 35). Am luat actuatorul defect si am vazut ca se poate schimba arcul.
                        Vreau sa fac unele verificari sa vad daca ma apuc de lucru la masina mea sau merg la un specialist.
                        Aici apare rugamintea mea:
                        Se poate face verificarea in casa (am sursa de 12V) sa vad daca functioneaza corect?
                        Ce contacte, alimentari cu 12V trebuie facute (daca se poate) ca sa simulez functionarea?
                        Presupun ca aceste comenzi vin pe mufa cu 5 fire.
                        Atasez poze cu actuatorul, actruatorul deschis, mufa cu 3 fire (maro-central, alb,verde) si mufa cu 5 fire (detalii in poza).
                        Mersi
                        Viorel Andrei
                        Attached Files

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF