Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Compresor ac

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Compresor ac

    Acum doua zile am fost sa-mi incarc clima,dupa ce au facut operatiunea cei de acolo au constatat ca am compresorul dus.Mi-au zis ca unul nou ajunge in jur de 320 euro nou si reconditionat 200 euro plus 70 euro mana de lucru(locuiesc in italia).Vreau sa cumpar unul dupa internet dar nu am codul este sters pe compresorul actual. Ma puteti ajuta cu acest cod?Masina este un MB w210 e250 td 1999 vin WDB2100151A884851.Poate sa fie altceva clima functioneaza dar nu imi baga mai putin de 21 grade, mai mult da.Rar gasesti un mecanic bun aici ei nu se complica schimba totul nou,ca exemplu vroiau sa-mi schimbe alternatorul si cand colo erau numai carbunii care m-au costat 6 euro.MULTUMESC, UN PASTE FERICIT!

  • #2
    Inainte sa schimbi compresorul, mergi la reprezentanta si fa o testare cu Star-ul.Notezi codurile de eroare si apoi vedem ce si cum, poate ai vreun clapet blocat si scapi mai ieftin.

    Comment


    • #3
      Luni o sa merg la reprezentanta dupa care o sa revin cu informatii multumesc pt.raspuns

      Comment


      • #4
        Astazi am fost la mecanic si mi-a dat vestea cea mai proasta "compresorul dus".Nu stiu ce sa fac sa cumpar unul nou sau sa reconditionez pe cel ce il am sus.Peste 3 saptamani plec in Romania si 2000 km. fara clima ar fi un dezastru.

        Comment


        • #5
          Prietene....fa urmatoarea verificare, cu motorul oprit incearca sa invarti compresorul, daca se invarte, poate ca e ok. Ai clima automata?! Vezi ca pe undeva pe aici sunt instructiuni pentru verificarea erorilor la clima direct de pe display-ul acesteia. Daca nu le gasesti, spune, si le rescriu eu. Butonul ac e cu led-ul aprins si nu se mai stinge, sau singurul defect e ca nu iti raceste suficient?! Poate sunt electro-valvolele un pic blocate.

          Daca esti sigur ca e compresorul si nu un senzor ceva, cauta-l pe aici https://www.atp-autoteile.eu , au preturi bune.
          Daca e interzis publicarea de link-uri, va rog sa ma scuza-ti.
          Last edited by catalynv; 05-09-2013, 20:45 PM.

          Comment


          • #6
            Cauta meniu secret clima w210.

            Comment


            • #7
              Am facut ceea ce ai zis tu in legatura cu ( cu motorul oprit incearca sa invarti compresorul, daca se invarte, poate ca e ok.) compresorul se invarte.Butonul EC se aprinde si se stinge apasand pe el.Am controlat si daca cupleaza si decupleaza actionand EC totul ok fulia aceea din fata compresorului se cupleaza si decupleaza.Nu stiu daca e normal ca cele doua furtune de la compresor sa fie calde.Am climatronic ca cea in imagine.In legatura cu verificarea erorilor daca imi poti scrie pasii iti multumesc.Multumesc pt. intelegere si raspuns totodata.
              Attached Files

              Comment


              • #8
                Din ce spui tu, compresorul si electro-ambreajul e ok, sau asa pare, de obicei se intampla ca sa se duca ambreajul sau sa se blocheze compresorul, daca acesta se invarte, totul pare sa functioneze in zona aia(daca nu e rupt ceva in interior care permite oricum miscarea), nu stiu cum ar trebui sa fie furtunele ce duc la acesta.

                Meniul secret pentru a vedea codurile de eroare il accesezi in felul urmator:

                Temperatura stanga MAXIM, dreapta MINIM, cu cheia in pozitia 2 (clima aprinsa si bordul) apesi simultan "EC" si "REST" pentru cateva secunde, va disparea totul de pe ecran, si va clipi unul dintre butoane (nu imi amintesc care), ca sa vezi erorile daca sunt apesi butonul "auto" din DREAPTA, citesti tot ce iti apare postezi aici, sa vedem ce erori ai.

                Ca sa vezi tot ce citesc diversi senzori, cu motorul pornit tii apasat cam 5 secunde butonul "REST" , si pentru navigare folosesti butoanele "AUTO", si de aici ar fii de folos postarea tuturor valorilor pentru a vedea daca senzorii citesc.
                Momentan sunt in Ro, altfel se rezolva cu un telefon.

                Am corectat cateva greseli la comenzi, scuze pentru caps.
                Last edited by catalynv; 05-10-2013, 16:29 PM.

                Comment


                • #9
                  Salut.Am urmat pasii descrisi de tine si am obtinut urmatoarele valori:
                  Eb 1----23,1
                  Eb 1----23,2
                  Eb 1----23,4
                  Eb 1----23,5
                  Eb 1----416
                  Eb 1----419
                  Eb 1----459
                  Eb 1----422
                  E-------FF
                  In legatura cu senzorii am obtinut urmatoarele:
                  1---26
                  2---29
                  3---25
                  4---26
                  5---23
                  6---81
                  7---08
                  8---35
                  9---01
                  10--1,5
                  11--2,3
                  12--4,1
                  20--00
                  21--07
                  22--00
                  23--10 0
                  24--13,3
                  40--74
                  41--30
                  42--72
                  43--136
                  Daca imi poti lasa un nr de tel.de Romania te pot suna maine sau cand poti tu, bineinteles daca nu deranjez.Multumesc inca o data.

                  Comment


                  • #10
                    Astea sunt Erorile, pentru a le sterge faci aceeasi procedura ca si la citire si cand apare E....EF apesi ambele butoane AUTO pentru cateva secunde si erorile se vor sterge (apare d pe display), apoi pornesti motorul cateva minute si dupa verifici iara daca sunt erori noi, de multe ori o eroare face sa mai apara una si inca una poate inexistenta.

                    Eb 1231 - ECT sensor
                    Eb 1232 - senzor presiune gaz mica
                    Eb 1234 - senzor iradiatie solara
                    Eb 1235 - senzor emisii
                    Eb 1416 - compresor
                    Eb 1419 - ambreaj electromagnetic
                    Eb 1459 - conexiune interfata K2
                    Eb 1422 - conexiune interfata K1

                    Sterge toate erorile si vezi ce-ti apare dupa, poate dupa ce resetezi totul va functiona, senzori sunt ok din ce se vede.

                    Comment


                    • #11
                      Am sters toate erorile ,am controlat dupa de 2-3 ori si nicio eroare nu a aparut dar rece tot nu baga. Am observat altceva cu cheia in poz. 2 pompa de vacum reporneste di 20 in 20 secunde auzindu-se un fasait in bord mai clar in partea dreapta unde se afla filtrele si in mijloc pe unde vine aerul ar pute fi si asta una din cauze sau nu are nicio legatura cu clima.As comanda compresorul dupa acel site dar nu am codul este sters.

                      Catalynv multumesc de ajutor raman dator.

                      Comment


                      • #12
                        Daca nu ai nici o eroare, nici dupa ce faci ceva km cu masina, foarte probabil ai electro-valvele blocate pe deschis, si iti intra si apa calda pe circuit, sunt plasate pe partea dreapta langa cutia cu toate centralinele masinii sub capota, desfaci cu grija si daca sunt depuneri, cureti bine si pui totul la loc, e posibil sa fie de acolo. Compresorul tind sa-l exclud momentan, nu cred ca e el vinovatul.

                        Comment


                        • #13
                          Mai oameni buni... Nu o mai chinuiti cu supape, coduri de erori sau cine stie ce minuni. Este destul de simplu, are compresorul dus, semnul principal este ca una bucata conducta (cea groasa) trebuie sa fie rece iar cealalta conducta (subtire, respectiv radiatorul de clima) trebuie sa fie calda, chiar fierbinte. Asta este o verificare facuta de tina, verdictul ti-l da aparatul de incarcat care-ti masoara presiunea din instalatie in timpul functionarii, care presiune trebuie sa fie injurul valorii de 20 bari pe inalta si pana in 8 bari pe joasa. Cine ti-a bagat freon, ti-a spus ca ai compresorul dus, pentru ca nu se ridica presiunea in instalatie. In concluzie trebuie compresor. Eu am unul reconditionat pe masina si merge excelent.
                          Ca sa fi cu sufletul inpacat, dute la alt service si solicita-i o revizie, vezi ce spune si acolo.
                          Last edited by nora-marian; 05-11-2013, 11:31 AM.
                          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                          Onorez comenzi si in Bucuresti
                          Tel. 0736375626 Marian

                          Comment


                          • #14
                            Treaba cu conductele nu o stiam Mariane, de obicei cand se duce compresorul, acesta se si blocheaza, undeva mai sus am si spus ca e posibil sa fie stricat si totusi sa se invarta. Daca curata putin valvele alea, rau nu le face. Compresorul tau ar trebui sa fie asta https://www.atp-autoteile.eu/Artikel...388_100354.htm
                            , iti recomand sa schimbi si filtrul asta
                            https://www.atp-autoteile.eu/Artikel...388_100357.htm odata cu compresorul, daca comanzi de aici, in 3 zile ar trebui sa-ti ajunga, vezi pe la ce mecanic ti-l montezi, ca in it sunt cam afoni, mie acum 3 ani mi-au luat 130 montatul complet cu freon si uleiul necesar.
                            Al meu se gripase pentru ca un nenorocit de asa zis mecanic nu a gasit si returul cand a incarcat, si a conectat doar o singura conducta de a bagat numai presiune pe instalatie( nu am fost langa el, i-am lasat-o sa imi verifice/completeze freonul), dupa 2 luni, compresorul blocat.
                            Last edited by catalynv; 05-11-2013, 11:49 AM.

                            Comment


                            • #15
                              Nu este neaparat sa se gripeze, pur si simplu nu mai face presiune (am patito eu) uzura in pistoanele compresorului. Compresorul aratat de tine este identic cu ce am eu pe masina. Asemenea compresoare se potrivesc pe mai multer tipuri de Mercedes. Bine este sa schimbi si filtrul uscator (piesa care mi-ai aratato) Filtrul respectiv este un consumabil si este bine de schimbat la un interval de 3-4 ani. Un sfat... Mergi la un atelier specializat in clima auto ca sa poti beneficia de garantia lucrarilor si a pieselor respective. Roaga-l pe meserias sa-ti verifice uleiul din compresor inainte de montatea lui, este f. important sa aiba ulei suficient in compresor. Este gresit faptul ca multi au inpresia ca bagand ulei in instalatie se va duce si in compresor. Solicita-i in mod expres sa se uite la nivelul uleiului din compresor. Pe timp rece se mai da drumul aerului pe rece ca sa nu se usuce semaringurile instalatiei.
                              Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                              Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                              Onorez comenzi si in Bucuresti
                              Tel. 0736375626 Marian

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF