Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Clapeta de accelerartie! Relanti instabil!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Clapeta de accelerartie! Relanti instabil!

    Azi m-a mancat undeva si m-am apucat sa curat debitmetrul de aer cu spray de carburatoare (intradevar era foarte murdar de ulei) si clapeta de acceleratie(arata si ea foarte rau)! Este vorba de e200 kompressor 137kw din 1999. Dupa ce am pus totul la loc am constatat ca relantiul o ia razna....de tureaza singura, este instabil... ce s-o fi intamplat? HELP Please!
    Am vazut ca clapeta nu este inchisa complet cand motorul este oprit si nici inchisa cu mana parca nu ar etansa perfect!
    Last edited by marius81; 04-15-2013, 19:33 PM.

  • #2
    La clapeta nu prea ai avut ce sa dereglezi,eventual la debitmetru cu sprayu ala nu i-a placut(e foarte sensibil)!
    Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
    Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
    Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
    Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

    Comment


    • #3
      Cred, dar ce sa fac in continuare? O curatire mai buna? cu ce?

      Comment


      • #4
        Clapeta la acceleratie este corect sa stea putin deschisa. Problema la tine este debitmetrul de aer, este foarte sensibil la lichide si substante de curatat. Ma intreb de ce a ajuns ulei acolo? Nu este normal acest lucru. Poti curata in continuare toata tubulatura de aer pana la clapeta de acceleratie cu tot cu corp. Curatarea se poate face cu spray de curatat discuri de frana, carburatoare sau benzina, te poti ajuta si de o pensula. Debitmetrul se poate verifica numai la diacnoza.
        Last edited by nora-marian; 04-15-2013, 21:29 PM.
        Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
        Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
        Onorez comenzi si in Bucuresti
        Tel. 0736375626 Marian

        Comment


        • #5
          Ehe....la debi nu i-a placut sprayul tau, de asta ai probleme la relanti. Avem aceeasi masina, e ciudat tare ca l-ai gasit murdar de ulei, ai putea sa cureti bine tot traseul de la filtrul de aer-kompressor-debi, pentru siguranta. Sper sa poti recupera debimetrul, incearca sa-l cureti cu solutii ce se evapora rapid si nu lasa reziduri. Multa Bafta

          Comment


          • #6
            Azi am incercat iarasi sa curat debitmetrul cu spray de contacte si nimic! Tot asa, relanti instabil si nu scade sub 1000rpm, ba ajunge chiar la 4000-4500rpm. O sa incerc sa iau un spray special de curatit debitmetre...sau...alta varianta??? Alcool izopropilic? Sa incerc cu altceva? Alta varianta? Clapeta de acceleratie am vazut ca inchide-deschide cand e contactul pus...numai ca atunci cand e motorul pornit se aude din cand in cand un tacanit din zona clapetei parca...

            Comment


            • #7
              Am incercat o noua curatire cu alcool izopropilic apoi cu spray contact dar dupa ce am dat jos cele 2 capacele, cel de la partea electronica...ca sa vad daca e ceva umezeala inauntru...erau capsulate piesele cu un silicon, deci era ok si capacelul care apara acel electrod metalic, am sters cu alcool si un betigas de ureche electrodul apoi l-am suflat bine cu spray-ul...Deci, dupa uscare si montare la loc am constatat o usoara imbunatatire in sensul ca relantiul nu mai sta instabil in jurul a 1500rpm ci acum sta in jurul a 700rpm, deci e mai bine, oricum usor instabil. O alta nelamurire: eu am vazut poze pe net cu debitmetrul dar cred ca al meu are o improvizatie in sensul ca mi se pare ca are o gaura data cu burghiul pe directia de curgere a areului, ca sa fiu mai explicit...trece direct prin acel electrod si este o gaura chiar pe acea directie avand si acel sens incovoiat catre partea de jos...eu cred ca a fost putin "ajutat" acest debitmetru...in fine inainte de curatirea mea nu aveam aceasta instabilitate a relantiului. Am obturat aceasta gaura lasandu-l asa cum cred eu ca era de fabrica insa nu e nici o schimbare.
              Attached Files
              Last edited by marius81; 04-17-2013, 18:56 PM.

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF