Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

ENGINE FAN Visit Workshop

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ENGINE FAN Visit Workshop

    Salutare dragi colegi,azi cum a fost mai cald si pe aici pe meleaguri straine,si am facut un drum mai lung am zis sa pornesc si eu clima.Toate bune si frumoase pana cand dupa vreo doua ore imi apare in bord mesajul Engine Fan Visit Workshop,am oprit am verificat ventilatorul radiatorul se invarte(in sensul ca nu il poti opri) dar e cert ca imi amintesc ca anul trecut in vara cand porneam clima pornea si ventiltorul destul de tare.Clima masinii functioneaza perfect,temperatura apei nu creste,numai ca vreau sa scap de eroarea respectiva si ma gandeam ce poate fi de vina?
    -o siguranta?
    -ventilatorul insusi?
    -sau exista vreun variator de turatie a-l ventilatorului care s-a bulit?

    Daca activez butonul EC masina nu mai da eroarea,deci e clar ca doar cand pun aerul conditionat face figuri,ma gandesc eu din lipsa turatiilor ventilatorului
    Masina este un W210 din 2001,220 CDI

    Oricine are o idee as fi tare bucuros sa o aud.Multumesc
    Last edited by sorinvuta; 04-14-2013, 19:23 PM. Reason: Completare

  • #2
    Cauta sa nu ai vreo siguranta arsa, Posibil sa fie vre-un senzor de temperatura sa nu faca servici sau si mai rau, sa nu se fi bulit senzorul de la filtrul-uscator (butelia aia mica de la aer) Sau chiar aia trebuie schimbata.
    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
    Onorez comenzi si in Bucuresti
    Tel. 0736375626 Marian

    Comment


    • #3
      Merci mult senzorul care comanda ventilatorul este cel dupa termostat sau cel dupa filtrul ala de deshidratare sau cum se numeste?

      Comment


      • #4
        Revin cu info noi,am alimentat electroventilatorul direct de la baterie si invarte tare,adica in sensul ca functioneaza la capacitate maxima,am sunat la Mercedes si au fost destul de amabili sa imi spuna ca de vina este Presostatul si anume acea sonda cu o mufa cu trei pini care este montata pe filtrul uscator.Mi-au mai spus cei de la Mercedes ca asa zisul filtru uscator se schimba la fiecare doi ani,deci am comandat filtrul si presostatul,maine ar trebui sa le am,o sa le montez si apoi o sa vad sa incarc clima sa vedem ce a iesit.

        Comment


        • #5
          S-a rezolvat problema prin schimbarea presostatului si a filtrului deshidratant,azi am reincarcat clima si totul merge perfect

          Comment


          • #6
            Ne bucuram sa auzim un caz rezolvat. Am avut o intuitie sa cred ca este de la filtru uscator. Cat a costat presostatul?
            Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
            Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
            Onorez comenzi si in Bucuresti
            Tel. 0736375626 Marian

            Comment


            • #7
              Originally posted by sorinvuta View Post
              Mi-au mai spus cei de la Mercedes ca asa zisul filtru uscator se schimba la fiecare doi ani....
              Salut, felicitari pt problema rezolvata. Cine imi poate spune daca acest filtru uscator se regaseste si pe modelul 211?

              Multumesc

              Comment


              • #8
                Salutare. In mod normal filtrul uscator se afla pe orice sistem de climatizare pentru ca are rolul de dezumidifcare a gazelor fierbinti ce se intorc in compresor. Cel putin eu asa stiu. Nu e mare chestie din cate am vazut la alte instrumente de climatizare
                Sexy, inteligent, amuzant....Dar destul despre mine!

                Comment


                • #9
                  Tot ce inseamna climatizare auto are si un filtru uscator, acest filtru este un consumabil, se schimba cam la 2-3 ani.
                  Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                  Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                  Onorez comenzi si in Bucuresti
                  Tel. 0736375626 Marian

                  Comment


                  • #10
                    Revin cu o noua informatie in cazul Engine Fan visit workshop si anume,problema nu s-a tras de la presostat si filtru ci de la releul,reosatul,modulul care,comanda turatiia ventilatorului de la radiatorul clima si apa.Piesa se regaseste sub farul dreapta fata,bine pitita sub bara,este din aluminiu si are o mufa destul de mare care intra in ea.Pretul piesei ni la Mercedes Benz este de 1600 RON dar eu am gasit un electrician bun si l-am reparat pe al meu avea ceva condensatori buliti prin el.Sper ca aceasta informatie va ajuta si pe altcineva in viitor.

                    Comment


                    • #11
                      Salut la toti . Am si eu aceeasi problema , imi apare in bord Engine Fan visit workshop . Am mers la un service autorizat Mercedes , aia mi-au spus ca e de la modulul cela de sub farul dreapta deasupra farului anticeata. L-am schimbat (modulul) si am incarcat conditionerul ca era putin freon si se invirtea incet ventilatorul . Dupa care a revenit totul la normal , peste 2 zile, iarasi imi apare aceeasi eraore in bord si se incalzeste masina, ventilatorul iarasi se invirte incet. Am observat ca de fiecare data cind se incalzeste masina pe ste 80 de grade, cind deschid capacul la rezervorul cu lichidul de racire , iese o cantitate bunicica de aer de parca, sa-r aduna undeva, poate are vreo legatura , ca nu mai stiu deja ce sa ii mai fac...
                      Poate imi da cineva un sfat.
                      merci anticipat.

                      Comment


                      • #12
                        Salut deja in circuitul de racire al motorului e normal sa ai presiune asa e la orice motor deci asta e bine,eu banuiesc ca este tot modul e normal sa iti apara eroarea dupa 80 de grade caci elicea atunci trece la treapta mai mare de viteza,sa poata raci.Ar trebui sa incerci sa pui ventilatorul pe direct sa vezi daca merge la viteza maxima si atunci o sa dispara orice banuiala

                        PS:Modulul este nou sau SH?ca si eu abia al doilea care l-am luat SH a fost bun
                        Last edited by cutaresku; 05-27-2013, 07:52 AM.

                        Comment


                        • #13
                          Este SH, si tot al doilea deja e...
                          Ventilatorul - cei de la MB prin intermediul testerului l-au controlat si merge bine, adica invirte bine.

                          Si plus la asta ar putea ca modulul sa fie de vina? Ca am mers doua zile dupa ce am schimbat al doilea modul si mergea bine ventilatorul...

                          Majuscule! Spasiba.
                          Last edited by cutaresku; 05-27-2013, 07:53 AM.

                          Comment


                          • #14
                            Pai ar putea fi modulul căci el comanda turatia ventilatorului

                            Comment


                            • #15
                              Da, modulul se pare ca a fost de vina, acum l-am schimbat am deja undeva 2 saptamini si totul e ok. Merci

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF