Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Filtre

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Filtre

    Odata cu uleiul vreau sa schimb filtrele de ulei, motorina, aer si polen.
    Masina e E270CDI w211 cu aer conditionat automat Thermotronic 4 zone.
    Am vazut o multitunine de marci de filtre.
    Din experienta, care marca e mai recomandata? Am gasit pe unii care laudau Mann, altii Mahle Knecht altii.....
    Voi ce spuneti?
    Multumesc anticipat de sfaturi.

  • #2
    Parerea mea este ca MANN este superior.
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #3
      Mann, Mahle, Bosch...
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #4
        Originally posted by cutaresku View Post
        Mann, Mahle, Bosch...
        Multi au spus Mann, dar unii vanzatori au spus ca Mann nu mai e ce a fost si ma imbiau cu Mahle Knecht. Este o optiune buna? sau voiau doar sa-si vanda marfa?

        Comment


        • #5
          E foarte bun si MK.
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #6
            Originally posted by cutaresku View Post
            E foarte bun si MK.
            OK, multumesc.

            Comment


            • #7
              Inca o intrebare: Stie cineva ce filtru de motorina trebuie la modelul meu de masina?
              Am vazut ca exista un model cu cuplaj senzor apa si fara cuplaj senzor apa.
              dupa seria masinii se poate vedea? WDB2110161A391211

              Comment


              • #8
                Depinde. Daca vreti sa faceti liniute (subiect ulei w211), fara senzor. Normal, cu senzor.

                Comment


                • #9
                  Nea Coco poti sa ne explici raspunsul tau ca eu personal nu am inteles nimic din ea si ce legatura au liniutele cu intrebarea technica a colegului ambra0?

                  Comment


                  • #10
                    Relativ simplu.
                    Dumnealui doreste pentru un diesel de serie ulei 0W. Vine vara. Acest tip de ulei nu se recomanda nici macar la F1, pentru motoare cu turatii de peste 15.000 si combustibil special. Doar pentru O CURSA.
                    Cat poate fi calcat normal un diesel? 4000? Hai 4500 fara sa se distruga rapid? Colegii DIESELISTI au spus deja,de multe ori,ca este deja enorm pe termen lung.

                    In aparenta, intrebarea tanarului coleg pare justificata: vreau, daca motorina are apa, sa ma anunte.
                    In fapt, este vorba despre altceva. Acel senzor (translatat in limba romana incorect de dealerii din Romania) se refera nu la APA ci la AER. Daca fortezi, schimbul de ulei se face mult mai rapid. Se antrenaza aer. De aceea putem schimba filtrul fara a face schimbul de ulei. Este deasupra nivelului normal de ulei din baie.
                    Atunci, ai nevoie de de un senzor care sa-ti anunte DEPASIREA CONDITIEI NORMALE.
                    Despre ulei nu poate fi vorba. Ce anume ramane? Doar aerul (in fine, amestecul din partea superioara a carterului).

                    Regret ca nu am explicat mai devreme. Colegul este prea impulsiv.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by CJ-12-LWP View Post
                      Nea Coco poti sa ne explici raspunsul tau ca eu personal nu am inteles nimic din ea si ce legatura au liniutele cu intrebarea technica a colegului ambra0?
                      Si eu am vrut sa intreb.. dar mi-a fost jena. Intre timp cautand pe net am vazut ca masina mea nu are filtru cu senzor de apa.
                      asa ca am comandat filtrele (Mahle Knecht) si uleiul (mobil1 5w40)din Cluj de la firma Westone import SUA.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by epurare_coco View Post
                        In aparenta, intrebarea tanarului coleg pare justificata: vreau, daca motorina are apa, sa ma anunte.
                        Tanarul coleg are 61 de ani.
                        Originally posted by epurare_coco View Post
                        ...... Acel senzor (translatat in limba romana incorect de dealerii din Romania) se refera nu la APA ci la AER. Daca fortezi, schimbul de ulei se face mult mai rapid. Se antrenaza aer. De aceea putem schimba filtrul fara a face schimbul de ulei. Este deasupra nivelului normal de ulei din baie.
                        Atunci, ai nevoie de de un senzor care sa-ti anunte DEPASIREA CONDITIEI NORMALE.
                        Despre ulei nu poate fi vorba. Ce anume ramane? Doar aerul (in fine, amestecul din partea superioara a carterului)....
                        E o eroare de intelegere. Este vorba de filtrul de MOTORINA !!! nu de ulei.
                        In ulei evident ca nu este apa , dar in motorina....
                        Deci masina mea nu are fise electrica pentru racordat la senzorul de APA de pe filtrul de MOTORINA. Numai modelele de dupa 2005 au aceasta facilitate. ( Asta am gasit pe net )

                        Comment


                        • #13
                          OK. Scuze.
                          Am o parere asemanatoare si despre restul filtrelor. Colegul CJ... stie sa scoata de la mine multe experiente. Ii multumesc ca ma zadara. Cert, nu stiu sa prezint corect de la inceput. Ii multumesc pentru ajutor.

                          Pentru mine sunteti TANAR. EU SUNT MAI BOSOROG, un pic. Macar ca existenta pe aici.
                          Ca nu am gasit varsta dvs. pe PROFIL.
                          Dar nu despre asta vorbim.
                          La ce folosesc filtrele mi se pare mai corect. Doar sa precizam. Ce avem si ce vrem. Facilitatea aceea are o mica "problema": merge in lumea civilizata! La turatii normale.
                          La benzinara mea, curent pun 10W iarna si 15W vara, tip motoare peste 100.000km. Si nu numai.
                          Multi colegi m-au apostrofat.
                          OK. Mai vorbim, cu ajutorul DOMNULUI, peste 10 ani.

                          Totusi. La varsta Dv., nu apreciati sfaturile colegilor? Macar ca subiect de analiza?

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by epurare_coco View Post
                            Totusi. La varsta Dv., nu apreciati sfaturile colegilor? Macar ca subiect de analiza?
                            Cand nu am apreciat? Un exemplu? Uleiul l-am luat pe cel mai bun posibil 5w40 ( sau nu???) ulei recomandat de imporator, (0w40 -mai scump si nu e nevoie de asa performante iar 10w40 este prea vascos.. bun pentru masini cu km multi). In legatura cu filtrele, am fost sfatuit sa iau Mann sau MK dar conform vanzatorului, MK sunt mai bune... majoritatea Mann sun facute in China. MK sunt nemtesti. Legat de filtrul de motorina, tot nu am inteles :"Facilitatea aceea are o mica "problema": merge in lumea civilizata! La turatii normale"..
                            Toate E270cdi cu an de fabricatie dupa 2005 au filtru de motorina cu senzor. Cele fabricate inainte de 2005 NU AU. Senzorul respectiv exista si la Dacii (Duster). El indica daca exista apa in filtru si se aprinde un bec martor in bord.
                            Last edited by ambra0; 03-15-2013, 21:12 PM.

                            Comment


                            • #15
                              Pai, daca nu erati de varsta mea, intelegeam si nu ma mai bagam.
                              Dupa ce ati cumparat functie de sfatul importatorului sau vanzatorului, intrebati aici sa vedeti ce parere avem.
                              Corect ar fi fost sa verificati discutiile de aici si apoi sa comparati cu parerile celor interesati sa castige.
                              Daca 15w este prea vascos pentru benzinara mea desi n-am probleme, la un diesel cat ar trebui?
                              Nu ati remarcat din discutiile de pe aici ca exista uleiuri dedicate masinilor cu multi KM. Peste 100.000.
                              Si nu are legatura cu ??W... Prima cifra are legatura cu gama de temperatura in care asigura ungerea DUPA INCALZIREA MOTORULUI dar si o pornire relativ usoara. Sa asigure permanent pelicula de lubrifiere.
                              Cum eu merg mult mai mult timp cu motorul incalzit cand motorul are nevoie de pelicula de lubrifiere decat doar la pornire, mi-am expus punctul meu de vedere. Si nu ma deranjeaza daca iarna, la -15grdC, porneste la jumate' si nu la sfert. Viata motorului ma intereseaza cu prioritate.
                              Dupa mine, 0W si 5W sunt pentru turatii de peste 6000.
                              Last edited by epurare_coco; 03-16-2013, 17:25 PM.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF