Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

probleme kompressor...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme kompressor...

    Salutari tuturor membrilor acestui forum. Zilele acestea, in incercarea de a repune in functiune kompressorul de supraalimentare al masinii m-am lovit de urmatoarea problema. La pornirea motorului am constatat ca kompressorul de supraalimentare era cuplat si el, si functiona, la regimul de mers in relanti al motorului. Am facut o diagnoza cu testerul mercedes si am gasit eroare de comunicare intre ecu si kompressor. Dupa discutii cu electricianul care lucra la masina am concluzionat 2 posibile probleme, tinandu-se cont de faptul ca, comanda kompressorului se face prin minus direct din calculator
    -1- fir intrerupt si care da undeva la masa furand curent
    -2- ceva probleme in interiorul ecu
    Cu aceste probleme in minte am trecut la verificare firului de minus de la ecu la kompressor care s-a dovedit a fi bun si nu da la masa. Singura problema ramasa fiind cea cu calculatorul care genera la pinul de comanda a kompressorului un minus... fara sa vrea.. Am facut cateva masuratori asupra calculatorului si intr-o prima faza fara succes, totul pare in regula.
    Doresc de asemenea sa mentionez ca vechea cupla electromagnetica de la kompressor s-a prajit atingandu-se in regimul de functionare de fulie(s-a desprins de pe soclul ei si a atins fulia), aceasta fiind inlocuita. Exista posibilitatea ca in urma acestui scurt, ceva in calculator sa se fi ars, stricat..? Electricianul a masurat ceva un condensator sau.. o piesa, nu ma pricep la electronica.. si a spus ca nu pare sa fie prajita..si ca totul ar fi ok.. Indraznesc pe aceasta cale sa ma adresez domniilor voastre in speranta ca a-ti mai intalnit asemenea probleme, orice sfat fiind apreciat. Va multumesc.

  • #2
    Salut, am avut si eu anumite probleme su kompressorul si din ce m-am documentat in perioada acea iti pot spune ca cel ma probabil odata cu ambreajul s-a prajit si ecu. Pentru a evita probleme de genul trebuia instalata o siguranta de 5A pe unul din firele alimentarii electro-ambreajului.
    Esti sigur ca la relanti e alimentat solenoidul, poate ai omis sa pui alea 2-3 saibe cand ai remontat ambreajul, ar trebui sa existe 1-2mm de aer intre fulie si ambreaj, daca nu este spatiu, se roteste pentru ca e prea apropiatasi se atinge oarecum.
    Verifica cu un AMPERMETRU(in serie cu bobina) curentul cel absoarbe bobina, ambreaj cuplat e undeva la 3-4A, nu prezenta tensiunii de 12v, aia este oricum chiar si la relanti.

    Daca e 3-4A la relanti curentul absorbit de electro-ambreaj, atunci....

    Ai doua solutii, desfaci ecu si verifici ce-i prajit, poate se poate inlocui, a doua solutie din pacate e inlocuirea.

    Dupa....instaleaza o siguranta de 5A pe unul din firele alimentarii, ca sa eviti surprize in viitor.

    Multa Bafta!!!

    Comment


    • #3
      Saibele distantiere sunt la locul lor, cred ca ceva in ecu s-a dus.... Verificarea am facut-o direct la pinul de la ecu .. cum a pornit motorul el transmite minusul de comanda.... Posibil ca in el ceva sa fie prajit.

      Comment


      • #4
        Deci, 12volt ii da oricum in momentul functionarii masinii, dar nu ii da putere (bobinei), adica amperaj, decat atunci cand se ajunge in jur de 2000rpm sau doar daca masina e in miscare, de asta ti-am spus sa verifici cu un ampermetru sa vezi daca ii da si puterea.

        Mai este si o "punte de relee" usor de desfacut si controlat, asta din imagine, citisem pe unele forumuri ca datorita oxidarii sau dezlipirii unor pini, impiedica functionarea corecta a compresorului.
        Attached Files

        Comment


        • #5
          Salutare. Ideea este asa , la mine in momentul in care am pus contactul , am pornit motorul, kompressorul s-a cuplat si el.Ramane cuplat pana la oprirea efectiva a motorului.
          Initial m-am gandit si eu la acele saibe de care ai mentionat si tu dar dupa proba ..la rece , am constatat ca sunt ok iar distanta generata de ele e suficienta- am 3 saibe.
          Dupa alte verificari am vazut ca pe pinul de la calculator vine minus direct de la pornire, ceea ce nu este normal. El ar trebui sa genereze un minus doar in anumite situatii cand este necesara supraalimentarea. Cred ca ceva in ecu nu este cum trebuie , dar lipsa unei scheme electrice a ecu nu imi da posibilitatea de a verifica sau masura ceva..
          Poate daca vreun coleg ar putea sa-mi puna si mie la dispozitie o astfel de schema, in ideea in care cineva chiar detine o asemenea schema.. voi putea verifica ecu in interior, altfel ramanand doar varianta schimbarii ecu, rescrierii datelor de pe unul pe altul si tot asa, o poveste destul de costisitoare. Din cauza generarii acelui minus permanent si destul de puternic pt a actiona bobina, ecu inregistreaza eroare de comunicare cu kompressorul , si nu mai actioneaza clapeta de redirectionare a aerului, toata supraalimentarea ducandu-se afara si nu catre motor. Practic kompressorul baga aer de rupe dar nu supraalimentez motorul ci atmosfera. Pe tester apare doar eroare comunicare ecu - kompressor si nimic altceva iar ca si interpretare - fir intrerupt(verificat si neadevarat).

          Comment


          • #6
            Aveti voi ceva cu puterea data de ecu. Ecu da doar comanda de minus, prin urmare daca siguranta este buna(prin aceasta siguranta se alimenteaza cu +12v valva regulatoare de aer, ambreiajul selenoid de la compresor, si senzorul de pozitie CMP)
            varianta cu comunicarea vine de la valva regulatoare de aer. Mai jos ai schema pt modelil masinii tale.
            Pune si eroarea ca sa vedem ce ti-a aparut pe tester.
            Attached Files
            Last edited by gmihai24; 03-21-2013, 11:30 AM.

            Comment


            • #7
              Scuze , dar m-ai bagat in ceata. Cu schema din autodata am verificat, ceea ce nu inteleg eu este de ce ecu imi trimite comanda de actionare a compresorului permanent. Stiu ca trimite comanda pe minus, dar nu trebuie sa fie minus permanent ci doar atunci cand este necesara cuplarea compresorului. Masurat pe pinul de la ecu minusul este permanent.
              Daca este o alta componenta externa care poate influenta acel minus din ecu, fii te rog dragut si explica pe intelesul meu. Orice informatie imi poate fi folositore in remedierea problemei. Multumesc mult.

              Comment


              • #8
                In primul rand scrie aici eroarea/erorile gasite in ecu.
                Dupa ce vedem despre ce eroare e vorba, abia atunci putem deduce care este problema.
                Compresorul functioneaza permanent la benzinar tocmai pt a se anula lagul ce apare la turbina diesel.Injectia de aer produsa de compresor se face cu o valva de bypas(un robinet cu doua intrari si o iesire mai pe romaneste doar ca constructia e mai complexa) comandata de ecu.
                Asteptam eroare data de tester pt a putea face interpretari, in unele cazuri nu trebuie lucrat mot-a-mo ci trebuie interpretat.

                Comment


                • #9
                  Unde era schema asta cand aveam si eu nevoie de ea...., are dreptate oarecum colegul..., spune-ne codul de eroare ca sa vedem exact despre ce e vorba.

                  Oricum....din schema se vede ca este alimentat cu pozitiv de la panoul de fuzibili/rele si negativ de la ecm sau ecu, cum vrei sa-i spui. Fuzibilul ala daca ar fii ars nu stiu daca ai mai reusi sa pornesti masina, eu tin minte ca am masurat tensiunea la kompressor si cu masina pe loc aveam 12volt dar acesta nu era cuplat, cupla doar daca acceleram fara variatii ale tensiunii, de aceea mi se pare irelevant faptul ca tu ai 12v sau negativul la ecu permanent, as putea spune ca ecu chiar controleaza prin prezenta acelei tensiuni rezistenta/starea bobinei.
                  De ce nu crede-ti ca ecu controleaza curentul dat si nu tensiunea asupra electro-ambreajului?

                  Kompresorul cupleaza si cand masina e in miscare si cu 2km/h, tu zici ca valvola aia nu directioneaza aerul in motor, inseamna ca ai si o mare pierdere de putere, poate e chiar valvola care creaza eroarea, nu functioneaza corect.
                  Last edited by catalynv; 03-24-2013, 21:44 PM.

                  Comment


                  • #10

                    Deci, compresorul este pus in functiune atunci cand primeste curent de la ecu.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by gmihai24 View Post
                      http://www.youtube.com/watch?v=I3_T1oxLkHI
                      Deci, compresorul este pus in functiune atunci cand primeste curent de la ecu.
                      Ce treaba are mica explicatie din video, asta stiam si noi in mare. Asteptam eventualul cod al erorii...
                      Intodeauna e bine de a fii siguri ca piesa dusa e cu adevarat ecu sau altceva inainte de a desface sau cheltui o groaza de bani pe o componenta ce nu ne e de folos.
                      Eu am zis sa faca un test simplu, in serie cu alimentarea sa conecteze un Ampermetru si sa vada daca la relanti sau chiar doar cu contactul pus ii arata 3-4A.
                      Insa nici atunci nu putem fii siguri ca e din ecu, avand in vedere ca acesta da comenzi in functie de datele ce le primeste de la anumiti senzori, de aia ne trebuie un cod de eroare.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF