Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Intrerupe la relanti!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intrerupe la relanti!!

    Salut,am un w210,motor de 220diesel,95cp,si dimineata cand pornesc merge cand intrerupt,cand normal cam un minut,dupa care e ok,scoate si putin fum mai deschis,dar si daca merg o oarecare distanta,si stationez cam 2 ore,dupa ce pornesc,mai intrerupe de vreo 2-3 ori...ma puteti ajuta??Multumesc!!

  • #2
    Verifica dimineata inainte s-o pornesti daca n-ai cumva bule de aer pe conductele de alimentare .. Daca ai trebuie sa-ti schimbi oringurile.

    Comment


    • #3
      Ok,mersi,asa am sa fac...dar se aude si un tacanit de injector...le-am verificat la un prieten care are banc...si toate 4 sunt la cota maxima...numai ca eu le-am dus can era motorul cald,ar trebui verificate dimineata la rece?
      Last edited by danibenz82; 03-13-2013, 18:23 PM.

      Comment


      • #4
        Cota maxima? Adica toate functioneaza in parametri normali? Probabil cel mai indicat ar fi sa-i faci un test dar ai grija unde-l faci..Un Star ar fi indicat. Si eu am avut probleme asemanatoare cu vechea steluta si in urma testului facut undeva intr-un beci mi-a zis ca am probleme cu pompa de injectie Simptome avute: dimineata cum spui si tu dupa pornire incepeau oscilatiile, dupa cca 3-400 m facuti incepea sa faca exact ca un tractor, iar cateodata m-i se oprea in timpul mersului. Eram disperat, am inceput cu telefoanele peste tot sa ma interesez de pompa..pe cand colo dupa o alta testare la un meserias de langa Baia Mare (Manu, cunoscatorii stiu), care numai cu Mercedes-uri lucreaza imi zice ca problema a fost oringurile astea despre care atunci nu stiam mai nimic fiind la inceput si nici membru pe acest forum nu eram din pacate pentru ca daca as fi fost cu siguranta problema asta o rezolvam singur dupa cateva cautari. Asta a fost o patanie de-a mea vis-a-vis de simptomele descrise de tine. Fa testul si mai vezi. Bafta.

        Comment


        • #5
          Ceva noutati?

          Comment


          • #6
            Spune-mi te rog oringurile care ar fi de schimbat...nu vad sa aiba aer pe instalatie...dar ca si cum ar da rateuri asa,intelegi,vreo 10-20 sec,nu continuu,dupa care isi revine,dar eu am schimbat debitmetru,si nu am sters inca eroarea,ma duc luni sa sterg si vedem,poate nu-i da suficient aer...vad luni si mai vb,mersi oricum...o zi buna!!
            Si spune-mi te rog,la motorul clasic cum e al meu,in timpul mersului ,bujiile au vreun rol?din cate stiu eu,nu...
            Cred ca bujiile nu-s schimbate de mult tare,dar mentionez ca porneste f usor,fie rece,sau cald...
            Last edited by danibenz82; 03-16-2013, 14:43 PM.

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF