Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Telescope Airmatic & Servo Help !

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Telescope Airmatic & Servo Help !

    Am si eu o problema cu telescoapele la masina mea dar nu balanseaza nu face nimic singurul lucru care se intampla e atunci cand trec peste denivelariile din oras acelea de la treceriile de pietoni se aude asa un "boc" mai infundat asa ... Dar asa se aude numai daca trec peste ele nici prea tare nici prea incet ... Daca trec incet de tot e muta daca trec umpic mai tare la fel nu se aude nimic ... Tin sa precizez ca am schimbat tot pe spate absolut tot ce tine de bucsi si brate etc .. Ideea e ca imi da eroare din cand in cand "visit workshop masina si arata masina si o sageata in sus" dar nu mereu ... Cineva mia zis ca e compresoru de la perne pe duca sau ceva de genu si ca sa imi fac probleme sau sa il schimb cand o sa imi dea eroarea pe rosu ... Ce sa fac? Sa il schimb sa nu mai dea eroare ? De la asta sa fie? Si in legatura cu bocanitu ... Sa fie de la telescoape? Nu sunt scurse nu arata nimic pe ele ... Vreau niste sfaturi niste pareri ...si inca ceva am impresia ca mie imi merge volanu mai greu asa ... Am schimbat uleiul la servo si tot asa e greut ... Dar acum vro 2 3 ani am avut un c classe din 2003 si parca mergea volanu mai usor ...acum am un w211 270 cdi airmatic cum trebuie sa imi mearga volanu mai greut asa sau voua va merge usor usor si se intareste calumea la viteza.

    Multumesc celor ce au rabdarea sa citeasca si sa imi dea niste sfaturi/raspunsurii ..

  • #2
    Parerea mea ca bocanitul ar putea veni si de la bucsa telescopului. Volanul daca se invirte mai greu ar putea fi cauza servo pompa-caseta de directie-cureaua de la alternator etc. sau sa ai anvelope foarte late astfel forta de frecare cu solul este mare.

    Comment


    • #3
      La w211 merge destul de greu dupa parerea mea directia cam la oricare dintre ele, cel putin in comparatie cu w202 pe care l-am avut inainte este diferenta foarte mare acuma nu stiu cat de greu merge la tine, in principiu cam pompa de servo este pe duca mai ales daca este cea originala, si boncanitul ala de la telescop m-as cam indoi, din cate stiu sunt sachs pe gaz nu pre ai ce scurgeri sa observi si cu ele duse cam pluteste parca masina numai pe arcuri si nu cred ca ii cazul tau.

      Comment


      • #4
        Am schimbat si bucsiile alea din capu telescoapelor am schimbat pana si bucsiile la punte ... Tot absolut tot e schimbat pe spate si chiar nu pot sa inteleg de ce se aude ... Am schimbat si bratele de pe spate care vin cu tot cu bucsi pivotante ma omorat am dat 1500 ron pe bucata ! Si decat mercedes le face atat ! Si un telescop e 3000 ron la reprezentanta si nu imi vine sa dau atatia bani pe ele ... Directia mi se pare ca merge greu fata de bmw 525 2006 (cu servotronic) fata de w203 nu stiu ce sa zic ... La alea dadeam de volan asa cu o mana fara sa ma agit parca la asta trebuie sa pun asa umpic mai tare mana ... Si am jante pe 16"

        Multumesc pentru raspunsuri

        Comment


        • #5
          Parerea mea cauta un mecanic mai rasarit si sa traga sanatos de toate articulatiile de pe masina si sigur gasesti defectul si mult mai ieftin.

          Comment


          • #6
            Am fost cred ca la 5-6 mecanici pana acum vro 2 nici nu i-am bagat in seama erau in delir Cu tot felu de explicatii de dacie cei mai rasariti au fost la reprezentanta pana acum, dar ma omoara manopera ... Fara 3 4 mil minim pe manopera nu pleci de acolo .. Daia am si apelat aici pe forum poate gasesc o solutie poate mai are cineva asa ceva ...

            Comment


            • #7
              Ia incearca sa scoti tot din portbagaj(cric, roata de rezerva, cheii etc) si mai fai o proba la drum.Poate ai ceva prin portbagaj care topaie.Eventual verifica si acumulatorul masinii sa fie bine fixat in suport.

              Comment


              • #8
                Buna seara!
                Am avut si eu aceeasi problema. bocul acela mi-a disparut dupa ce am schimbat bucse spate iar codul acela de eroare nu-mi apare de cand am schimbat telescoapele spate. Intr-adevar au costat o avere si pot sa zic ca le-am luat bine la 2200 ron/bucata. Si acestea trebuie schimbate pereche.
                Insa senzatia aceea de plutire parca o mai simt insa poate acesta e o particularitate pentru airmatic. Poate ma confirma sau infirma cineva.

                Comment


                • #9
                  Am schimbat tot ce se poate schimba bucshi tot tot ce e pe spate in afara de telescoape ... Nu imi vine sa dau banii pe ele pentru ca masina sta foarte bine pe strada nu topaie sau ceva de genu sa balanseze ... De scos am scos tot tot din portbagaj am mers numai cu bateria si tot asa facea ... Enervant e ca se aude asa cum am spus sus in deschidere ... Numai cand trec cu o anumita viteza sau daca merg pe undeva mai incet asa si e o denivelare mare de drum ...se ridica fundu si cand cade se aude ... Sunt la capatu cunostiintelor nu stiu ce sa mai fac ... Si imi "iubesc" masina nu pot sa o dau ...) cred ca cunoasteti sensatia .... Pana la urma cred ca am sa accept sunetul daca nu imi spune cineva ceva ce nu am facut pana acum ) mare mare cinste as face daca as rezolvao ..

                  Multumesc

                  Comment


                  • #10
                    Salut,

                    Cam acelasi bocanit l-am avut si eu la limitatoarele de viteza de la treceri....partea buna e ca tot asa s-a auzit si cand am plimbat alta masina si am constatat ca nu e de la masina ci de la "limitatoarele de viteza"
                    Nu spun ca asta e cauza si la tine, dar o poti lua in calcul

                    Bafta !

                    Comment


                    • #11
                      multumesc pt raspuns dar la mine chiar se aude de la masina am trecut si cu alte masini si nu e de la limitatoare.

                      Comment


                      • #12
                        marean89, incerc sa imi expun parerea desi nu sunt convins ca problema este aici. La fostul 202 am avut un bocanit pe spate identic. Si cand spun identic ma refer la faptul ca nu l-a putut depista nimeni pana la un anumit service. Cum se facea diagnoza la acel service. 4 angajati ai service-ului respectiv, sus, unul in groapa pe care era bagata masina. Cei 4 clatinau de ea impingeau o apasau, iar cel de jos isi vedea de treaba lui. El stie ce facea. In concluzie. Doar ei mi-au dat sentinta la un bocanit pe care l-am acceptat "fortat" 3 ani de zile. Stii ce era?..... O bucsa (un inel din cauciuc) al barei stabilizatoare de pe spate. 202 asa cum are pe fata bara stabilizatoare, asa are si pe spate. Nu stiu cum este construit 211 in acest sens, dar daca o are, incearca sa verifici acele bucse. Cred ca 2 are. Si revino cu o sentinta aici pe forum. Sper sa te ajute.

                        Comment


                        • #13
                          Multumesc petru raspuns vladic, acum am masina in service e la revopsire totala ( vandalism) ... Am sa le spun baietiilor de acolo dupa ce mi-o faca se uite si la bara asta daca are asa ceva si sa sa se uite sa imi spuna ce si cum ... O sa revin cu un raspuns cred ca mai tarziu ca cei de la casco inca nu mi-au dat aprobarea si probabil o sa mai dureze ... Oricum iti multumesc mult.

                          Comment


                          • #14
                            Ar mai fi o varianta. Pune pe cinea in portbagaj sa asculte de unde vine sunetul in timp ce treci peste denivelare.Asa daca asculti de pe scaunul soferului nu auzi exact.Ai putea sa scoti bancheta si sa pui pe cineva si acolo sa asculte.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by CJ-12-LWP View Post
                              Ar mai fi o varianta. Pune pe cinea in portbagaj sa asculte de unde vine sunetul in timp ce treci peste denivelare.Asa daca asculti de pe scaunul soferului nu auzi exact.Ai putea sa scoti bancheta si sa pui pe cineva si acolo sa asculte.
                              Am si eu un prieten care si in ziua de astazi (dupa 3 ani) imi tot cere cate o bere cand ma vede, pentru faptul ca l-am plimbat in portbagaj pentru depistarea bocanitului. Portbagajul ca si intreg habitaclul, de altfel, este o mare boxa in care daca iti intra un zgomot nu iti mai dai seama de unde vine. Dar poti incerca si asa.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF