Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Calculatorul de la motor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Calculatorul de la motor

    Buna seara ,am un E270 CDI ,hidramat,de ceva vreme masina porneste cand vrea si de cele mai multe ori nu,adica cand martorul de la bujii se aprinde in bord porneste,cand nu pornesc ventilatoarele la capacitate maxima, cand porneste merg cu ia apoi cand opresc motorul surpriza de multe ori ramane pornit practic fara contact,azi am fost la Reprezentanta din Craiova la tester si mi au spus ca calculatorul de la motor este dus si trebuie schimbat cu unul nou, am intrebat dar pun unul SH ca banuiesc ca este foarte scump si mi au sus ca nu se poate ca fiecare calculator este personalizat ,solutia,un calculator nou noi nu facem altceva,as dori sa stiu,poate stie cineva,chiar nu se poate inlocui cu unul sh?chiar nu exista compatibilitate???sau in romania este japca in drumul cel mare,Cu STIMA
    Last edited by mircea600sel; 01-25-2013, 23:20 PM.

  • #2
    Salut, imi pare rau de necazul tau, trebuie sa dai mai multe detalii despre masina, an fabricatie, carburant, model, motorizare,etc.Din cate stiu se poate monta alt calculator de motor chiar daca este Sh, important sa aiba acelasi cod, si desigur sa te tina, cel mai indicat este sa cauti codul piesei si apoi incerci eventual unul sh sa vezi daca merge.

    Comment


    • #3
      Ar mai fi o posibilitate. Sa vezi daca se poate repare cel de pe masina. In general calculatorul este personalizat pe fiecare masina in parte. Problema la tine este una si mai acuta, indepartarea fenomenului de defectare a calculatorului. Sau de ce sa ajuns la asa ceva? Asemenea component nu are durata de viata, de cele mai multe ori distrugi masina si calculatorul functioneaza perfect. Cauta-l pe colegul nostru mastermario71 este specialist si poate poti sa il trimiti prin posta pentru remediere.
      Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
      Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
      Onorez comenzi si in Bucuresti
      Tel. 0736375626 Marian

      Comment


      • #4
        Masina este din 2004,avantgarde,cdi,motor 2,7,hidramat,credeti ca a fost afectat calculatorul ca de citeva ori i am luat bornele de la baterie fara sa mai ramana alimentata cu curent?

        Comment


        • #5
          Poate gresesc prin afirmatia mea, scuze de pe acum, din cate stiu e class modelul acesta are o bateri auxiliara, in afara de cea mare, eu zic sa o pui pe tester ca s-ar putea rezolva doar prin schimbarea acelei baterii, noua la reprezentanta cica ar fii vreo 2000 de roni, dar sunt echivalente la magazinele de scutere, succes, sper sa-ti fie de folos.

          Comment


          • #6
            Willi,este foarte posibil sa fie si bateria auxiliara,pt ca imi arata in bord ca ar fi o problema cu ia ,mentionez ca bateia auxiliara este noua de cateva luni dar am facut greseala sa nu pun originala

            Comment


            • #7
              Din cate detalii ai scris tin sa cred ca o fii ECU problema, in sensul ca acesta e singurul care e personalizat dupa masina. Daca da, poti cumpara un computer SH identic cu al tau (ma refer luat de pe o masina identica-foarte greu de gasit), sau poti lua un computer de pe orice E-class, si dupa care computerul care l-ai gasit trebuie resoftat cu softul aferent masinii tale. Operatiunea de resoftare se poate face cu StarDiag, care iti copiaza softul inapoi in computer. Iti recomand varianta a 2-a.
              Sincer e prima data cand am auzit sa se duca un ECU la Mercedes...

              Problema poate provenii daca ai avut probleme cu bateria si ai primit curent candva, sau ai pus bornele de la baterie invers (si pentru cateva secunde). Astea ar fi cam singurele variante in care poti praji un computer... Bafta

              Comment


              • #8
                Originally posted by namaianu18dany View Post
                Willi,este foarte posibil sa fie si bateria auxiliara,pt ca imi arata in bord ca ar fi o problema cu ia ,mentionez ca bateia auxiliara este noua de cateva luni dar am facut greseala sa nu pun originala
                Nu cred ca problea este originalul, atata timp cat bateria se afla in parametrii ceruti de masina. Sa nu ai ceva oxidat pe acolo si sa-ti faca figuri. Mai poti lua in considerare si sfatul colegului SirDeadline, sau poate ai facut o greseala mentionata de el.
                Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                Onorez comenzi si in Bucuresti
                Tel. 0736375626 Marian

                Comment


                • #9
                  Fii atent: aceeasi problema a avut-o un vecin la un w202 si s-a rezolvat relativ ieftin prin resoftarea celui cu probleme (asa mi-a spus el). Acum: discutand pe un alt topic cu aceeasi problema ca si a ta, si spunandu-i la fel si celui in cauza, colegul GMIHAI24 a zis la un moment dat ca de fapt nu calculatorul in sine ar fi beleaua, ci un releu de pe el. Citez: "de aceea o lua intr-un tarziu dupa ce punea si lua contactul, pentru ca pana la urma se actiona releul blocat si ii dadea voie". Parerea mea personala e ca ECU trebuie resoftat, dar inainte de asta ia legatura cu colegul de mai sus, poate stie ceva despre acel releu buclucas.
                  Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                  Comment


                  • #10
                    Sal.Daca am sti ce coduri de eroare sa gasit nu am mai presupune.Un ecu belit nu se conecteaza la star sau face figuri la upload-download profile, nu recunoaste x modul etc.
                    Asteptam codurile de eroare si apoi mai balarim.

                    OFF:Sunt senil colegu, nu imi mai aduc aminte despre ce releu era vorba sau despre ce era tema.

                    Comment


                    • #11
                      Maestre mii de scuze. S-ar parea ca eu sunt de fapt senil. Acum dupa ce am cautat topicul am vazut ca era vorba despre altcineva. http://www.clubmercedes.ro/probleme-....html?p=273047
                      Mii de scuze.
                      Am vorbit din nou cu vecinul cu pricina si mi-a spus ca resoftarea nu a tinut decat vre-o doua saptamani dupa care a trebuit sa il schimbe cu altul ca incepuse din nou. In final l-a dus cam 400 de euro (prima resoftare, apoi calculator nou si resoftarea acestuia pe masina)
                      Mea culpa.
                      Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                      Comment


                      • #12
                        Ia un electrician de mana si sa iti verifice pt inceput alimentarea la ECU , ai reteta in fisierul atasat.Daca ai putea sa ne spui si ce eroare aparea pe tester, ar fi fost mai usor de interpretat problema.Deocamdata verifica asta si noteaza pe ceva ce anume spune individu si apoi mai discutam.

                        PS:A se verifica tensiunile la ecu fara ai scoate mufele.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #13
                          Multumesc tuturor pt ajutor si sfaturi,am sa caut un electrician bun,sa verifice tensiunea si tot ceea ce este de verificat,totusi daca calculatorul ar fi terminat nu ar mai porni deloc,este doar o parere de nestiutor,ma gandesc totusi la vreun releu de curent care duce spre calculatorul de la motor,sau ecu acela,azi mam uitat de curiozitate sub capacul acela din dreapta motorului unde sunt sigurantele si ceva relee,si am observat ca releele nu stateau foarte fixe,aveau ca un fel de joc,o sa revin cu detalii dupa ce caut un electrician bun,iar bateria auxiliara este schimbata Fiamm ,iar tensiunea de la bateria principala m am uitat pe volmetru masinii si era de 13,8 la relanti,cred ca este ok,fara nici un consumator in functiune

                          Comment


                          • #14
                            Pana nu pornesti masina si sa functioneze normal nu poti sa iei in calcul tensiunea debitata de alternator.Deocamdata 13,8 e suficient sa pornesti masina, mai ramane sa vezi si dece nu porneste.Bafta si costuri minime.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF