Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

porneste f greu

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • porneste f greu

    Sal sunt de ceva vreme posesorul unui eklase 270,acum cu sezonul rece nu mai porneste asa usor,chiar f greu,mai greu dimineata si umpic mai bine ziua,am chemat pe cineva cu testerul si a spus ca nu ajunge destula presiune,verificat bujiile,sunt ok,dupa ce porneste merge f ok,nu consuma,nu intrerupe.........daca cineva a mai avut o asa prob si a 2a prob s-a aburit ceasurile de bord si cam a inceput sa licare pe acolo,multumesc

  • #2
    In legatura cu pornirea...daca nu este suficienta presiune, eu ma gandesc ca sunt o-ringurile pompei de inalte, mai ales ca dupa pornire merge bine. Daca sunt colegi care au patit acelasi lucru, sa vina cu rectificari. Apropo, nu ne-ai dat mai multe detalii... modelul de caroserie ( W210 / W211 /W212) si daca injectoarele sunt ok? Scapari de motorina? Ai bagat motorina de la piata? Orice detaliu este destul de important ca sa ajungem la un verdict corect...

    In legatura cu aburitul ceasurilor, e destul de comun pe sezonul rece, mai ales cand intri cu zapada in masina (pe pantofi), care la un moment dat se evapora, si.. Voila!.. aburite geamuri, ceasurile din bord. Doar sa fie aburit, si nu cumva urme de fum...ca daca sunt urme de fum, atunci e posibil sa faca scurt ceva mufa de la umezeala. Apropo..ce licareste in bord??? Ecranul ?

    P.S. Incearca sa scrii lizibil ceea ce vrei sa exprimi, mi-a trebuit un pic pana am inteles ce ai vrut sa zici... Nu te supara ca iti atrag atentia, spun chestia asta doar ca, pe viitor, sa nu te "claxoneze" adminii.

    Bafta!
    Last edited by SirDeadline; 01-16-2013, 01:30 AM.

    Comment


    • #3
      Despre aburirea ceasurilor, este posibil sa ai caloriferul sapart. Urmareste nivelul lichidului de racire cu mare atentie. Daca scade si nu ai pierderi inseamna ca este caloriferul fisurat, mai poate fi si furtunele care intra in calorifer. Nu excludem nici parerea colegului SirDeadline. Acum depinde daca aburirea este permanenta sau numai temporara, Cand se abureste si daca persista pe toata durata functionarii motorului. Despre presiunea motorinei este bine sa consulti un mecanic.
      Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
      Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
      Onorez comenzi si in Bucuresti
      Tel. 0736375626 Marian

      Comment


      • #4
        Originally posted by SirDeadline View Post
        In legatura cu pornirea...daca nu este suficienta presiune, eu ma gandesc ca sunt o-ringurile pompei de inalte, mai ales ca dupa pornire merge bine. Daca sunt colegi care au patit acelasi lucru, sa vina cu rectificari. Apropo, nu ne-ai dat mai multe detalii... modelul de caroserie ( W210 / W211 /W212) si daca injectoarele sunt ok? Scapari de motorina? Ai bagat motorina de la piata? Orice detaliu este destul de important ca sa ajungem la un verdict corect...

        In legatura cu aburitul ceasurilor, e destul de comun pe sezonul rece, mai ales cand intri cu zapada in masina (pe pantofi), care la un moment dat se evapora, si.. Voila!.. aburite geamuri, ceasurile din bord. Doar sa fie aburit, si nu cumva urme de fum...ca daca sunt urme de fum, atunci e posibil sa faca scurt ceva mufa de la umezeala. Apropo..ce licareste in bord??? Ecranul ?

        P.S. Incearca sa scrii lizibil ceea ce vrei sa exprimi, mi-a trebuit un pic pana am inteles ce ai vrut sa zici... Nu te supara ca iti atrag atentia, spun chestia asta doar ca, pe viitor, sa nu te "claxoneze" adminii.

        Bafta!

        Multumesc de sfat,caroseria este W211,injectoarele a spus baiatul cu testerul ca sunt ok,motorina bagat de la MOL, (avut experienta neagra cu un ford mondeo cand am bagat la galeata),astazi am sa incerc sa ajung la un mecanic,in bucuresti,eu sunt din giurgiu,referitor la ceasurile de la bord,nu este afumat,nu am distins bine ce licare,pe masura ce aflu,va tin la curent,multumesc
        Last edited by cutaresku; 01-16-2013, 09:17 AM.

        Comment


        • #5
          Eu zic ca daca era spart radiatorul de incalzire, sau daca avea scurgeri pe la garnituri, etc in habitaclu, se observa deja, in sensul ca ar fi observat in primul rand ca dispare apa de la racire, se aburesc geamuri constant si undeva trebuia sa fie umezeala, deobicei pe mocheta din masina..

          Comment


          • #6
            Verifica si bateria daca este in regula eu anul trecut am patit vara nici o treaba cand s-a pus pe frig cam greu pornea si cu ceasurile aburite stai linistit pe sezonul de iarna asa se intampla si la mine de 4 ani si nu este spart sau defect nimic ii doar diferenta de temperatura ai masina nu seif.

            Comment


            • #7
              E posibil sa ai probleme si la senzorul din capatul rampei, vezi poate iesi doar cu inlocuirea oring-urilor
              Toate cele bune.
              Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

              Comment


              • #8
                revin: ecranul de bord este clar acum,dar la apa si carburant licare,apoi isi revine,ramane aprins SRS........

                Comment


                • #9
                  Originally posted by euhxt View Post
                  revin: ecranul de bord este clar acum,dar la apa si carburant licare,apoi isi revine,ramane aprins SRS........
                  E bine ca revii, dar regulamentul l-ai citit? Te rog sa o faci!

                  https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                  Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                  Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by SirDeadline View Post
                    Eu zic ca daca era spart radiatorul de incalzire, sau daca avea scurgeri pe la garnituri, etc in habitaclu, se observa deja, in sensul ca ar fi obsega rvat in primul rand ca dispare apa de la racire, se aburesc geamuri constant si undeva trebuia sa fie umezeala, deobicei pe mocheta din masina..
                    Caloriferul nu se gauteste sa curga abundent, se formeaza un por si pe acolo pulverizeaza apa, nu are timp sa se ude nimic ca se evapora repede. In cazurile cand sunt pierderi masive de apa, nu intra in masina. Caloriferul de caldura si cel de la AC (CLIMA) sunt montate ambele intr-o cutie aflata sub bord, care acea cutie are niste scurgeri de apa (vezi vara pe unde curge apa de la aer). Patrunderea apei in masina se face din alte motive: canale de scurgere a apei infundate, gauri in caroserie, usi sau geamuri neetanse.
                    Last edited by nora-marian; 01-17-2013, 06:27 AM.
                    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                    Onorez comenzi si in Bucuresti
                    Tel. 0736375626 Marian

                    Comment


                    • #11
                      Ieri dimineata nu a mai vrut deloc sa porneasca,am impins-o in 10 m a pornit,plecat spre bucuresti la service acolo au descoperit ca ,supapele de la injectoare,5 buc,bosh,2.300 lei,pornesste la sfert,2 din injectoare dateau pe retur, rezolvat problema,acum a mai ramas pompa de servodirectie,display-ul din mijloc nu se mai aprinde,au verificat sigurantele si au spus ca saptamana viitoare tot atunci rezolv prob cu moduilul de franare ca are 537.000 km,nu maerita sa risc ,schimb si lichidul de frana,senzorul de temperatura din exterior (arata 385 grade C)

                      Comment


                      • #12
                        Revenit.Pompa de servo cel mai ieftin la SH, 500 de lei,senzorul temperatura 50 lei,si 200 lei resoftat si schimbat lichidul de frana la SBC,astea sunt preturile care le-am gasit,multumesc

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF