Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Motorina proasta sau vreun senzor stricat?

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motorina proasta sau vreun senzor stricat?

    Am plecat la mare vineri si am alimentat de la OMW cu motorina Euro 5, pe autostrada am observat ca la un moment dat numai trecea de 2500 de turatii, dar fara sa mi se aprinda nimik in bord.Am oprit-o si am repornit-o si nu a mai facut.Precizez ca a mai facut asa o data acum 2 saptamani pe accelasi drum si nu stiu de ce tot face, ca i-am facut schimburile toate la timp si la filtre cam la 5000 de km.
    Eu ma gandesc la urmatoarele chestii care ar putea fii:
    1.catalizatorul sa se infunde
    2.motorina proasta
    3.Vreun senzor, dar totusi nu cred ca daca era imi arata in bord ceva

    Masina e un E-klasse din 2003 w211 E270, iar injectoarele, turbina, debitmetru, pompa inalte si alte piese nu au mai mult de 30.000 de km.Va multumesc

    Si toba scoatea un sunet mult mai gros la accelerarea

  • #2
    Originally posted by al3x82 View Post
    Am plecat la mare vineri si am alimentat de la OMW cu motorina Euro 5, pe autostrada am observat ca la un moment dat numai trecea de 2500 de turatii, dar fara sa mi se aprinda nimik in bord.Am oprit-o si am repornit-o si nu a mai facut.Precizez ca a mai facut asa o data acum 2 saptamani pe accelasi drum si nu stiu de ce tot face, ca i-am facut schimburile toate la timp si la filtre cam la 5000 de km.
    Eu ma gandesc la urmatoarele chestii care ar putea fii:
    1.catalizatorul sa se infunde
    2.motorina proasta
    3.Vreun senzor, dar totusi nu cred ca daca era imi arata in bord ceva

    Masina e un E-klasse din 2003 w211 E270, iar injectoarele, turbina, debitmetru, pompa inalte si alte piese nu au mai mult de 30.000 de km.Va multumesc

    Si toba scoatea un sunet mult mai gros la accelerarea
    salut. uitate la postul meu. presupun ca sunt aceleasi simtome.
    e un furtun fisurat. cazul cel mai fericit. am auzit deja cateva W211 cu aceeasi problema.
    Asta e cazul fericit. Pret ~100 ron fara manopera.
    Se pare ca datorita stilului de mers din ro (bara la bara) arderile nu sunt complete si se infunda filtru de particule. INcearca sa mergi cu ea turata la 3700 -3800 de ture cam 5 km. se pare ca aici e cea mai completa ardere. Poate mai invie catalizatorul. Asta e cazul cel mai nefericit. Catalizatorul ~1000 Euro.
    Simtomele la mine apareau cand masina avea nevoie de putere (depasiri, panta, etc) in rest ea mergea si cu 140 dar la drum intins si in timp.
    SorinocoMan

    Comment


    • #3
      O problema oarecum asemanatoare am si eu la M C180 an '95. Nu merge rotund, are relantiu instabil (chiar 500 de rotatii si mai putin, da sa moara) nu mai are aceeasi putere si se simte la rulaj
      A mers perfect dar acuma nu stiu ce are, i-am schimbat benzina si tot asa face.... Sa fie vreo bujie?

      Comment


      • #4
        Originally posted by al3x82 View Post

        Masina e un E-klasse din 2003 w211 E270
        Pai in primul rand ai motor euro 3 si tu bagi motorina euro 5 daca faci asta de mult eu stiu ca se cam duce debimetru si inca ceva..cel putin asa mi s-a intamplat la un passat dupa ce am bagat doar o data din greseala euro 5 .

        Comment


        • #5
          Originally posted by zidezi View Post
          Pai in primul rand ai motor euro 3 si tu bagi motorina euro 5 daca faci asta de mult eu stiu ca se cam duce debimetru si inca ceva..cel putin asa mi s-a intamplat la un passat dupa ce am bagat doar o data din greseala euro 5 .
          Eu nu vad o legatura intre stricarea debitmetrului si calitatea motorinei. Insa vad legatura intre praful care e pe strazi si stricarea debitmetrului.

          On topic. Daca fenomenul se repeta se impune o diagnoza.

          Comment


          • #6
            Da o fuga pina la un baiat cu tester si afli destul de repede ce are.Probabil debitmetru da dovada de imbatrinire sau cel mai probabil ai o npierdere de vpresiune pe la un furtun fisurat(taiat).Bafta!!

            Comment


            • #7
              Salut

              Salut
              exact aceleasi simptome le-am avut si eu,am fost la tester cu ea-iti recomand sa faci acelasi lucru- si mie mi-au spus multi ca poate fi una ca poate fi alta... s-a dovedit a fi senzorul de presiune supraalimentare-ca si la tine pe bord nu dadea nici o eroare!!
              L-am schimbat -235 RON masina merge ca ceasul - nu mai scoate nici fum negru!!
              fa-i o testare!!
              bafta si sa ne tii la curent cu rezultatul




              Originally posted by al3x82 View Post
              Am plecat la mare vineri si am alimentat de la OMW cu motorina Euro 5, pe autostrada am observat ca la un moment dat numai trecea de 2500 de turatii, dar fara sa mi se aprinda nimik in bord.Am oprit-o si am repornit-o si nu a mai facut.Precizez ca a mai facut asa o data acum 2 saptamani pe accelasi drum si nu stiu de ce tot face, ca i-am facut schimburile toate la timp si la filtre cam la 5000 de km.
              Eu ma gandesc la urmatoarele chestii care ar putea fii:
              1.catalizatorul sa se infunde
              2.motorina proasta
              3.Vreun senzor, dar totusi nu cred ca daca era imi arata in bord ceva

              Masina e un E-klasse din 2003 w211 E270, iar injectoarele, turbina, debitmetru, pompa inalte si alte piese nu au mai mult de 30.000 de km.Va multumesc

              Si toba scoatea un sunet mult mai gros la accelerarea

              Comment


              • #8
                sper a ai rezolvat!...de nu verifica si furtunul la turbo! am avut aceeasi situatie, am fost la tester, au zis...turbina, 2000 euro, dar nu au ridicat macar putin capota sa vada ca de dusese furtunul de la turbo.Am vazut eu asta si chiar nu ma pricep si cu 100 ron am rezolvat problema dupa ce mi-am facut 1000 de draci !!!! vericica furtunele de la turbo. poate ai noroc 100 ron nu e acelasi lucru cu turbo nou sau chiar cu debitmetru, e undeva pe la 900-1000 ron.

                Comment


                • #9
                  Eu am rezolvat repede dupa ce clapeta de acceleratie a fost curatata cu spray special. Bafta !

                  Comment


                  • #10
                    s-a rezolvat cu motorina de la Rompetrol pusa peste ce mai ramasese si nu a mai facut, dar acum cat a fost cald, cand imi pornea la rece, scoatea mult fum timp, de 1 min si pe urma isi revenea.Nu am reusit sa ajung la tester, ca acum numai face, ca e prea frig, dar poate aveti voi vre-o idee de ce scotea fum (turbina are 20.000 km, pompa e schimbata si are cam la fel,debitmetru e schimbat si el(40000 km), iar injectorele au 10.000 maxim + schimbat catalizatorul cu unu sport )

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF