Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Limitare la accelerare brusca!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Limitare la accelerare brusca!

    Va salut pe toti, sunt nou pe forum, deci nu stiu daca am postat unde trebuie.
    Am o problema cu e200-le meu kompressor...la relanti daca o turez brusc nu se duce mai mult de 4000-4500 iar in mers daca o calc brusc sa fac o depasire sa zicem nu vrea...parca ar limita ceva, trebuie s-o iau treptat...mentionez ca am achizitionat-o recent, a stat pe dreapta un an in italia apoi inca un an in romania...ma gandeam sa schimb filtrele, uleiul dar mai astept putin sa vad cum e cu taxa auto...

  • #2
    Pe loc , scoasa din viteza motorul ete limitat 4000 de ture dar in sarcina trebuie sa urce pana la 6500 fara problem. Nu iti apare nimica in bord ?
    Cu S-ul nu te pui.

    Comment


    • #3
      Foarte posibil sa fie dus/pe duca debimetrul, in mers urca peste 3000 rpm. Daca urca, verifica daca iti cupleaza kompressorul, ridici capota si accelerand manual o sa-l vezi daca cupleaza, daca nu cupleaza iti recomand sa scoti imediat mufa de alimentare ce se gaseste intr-o clema pe motor deasupra lui pentru a nu arde centralina, e posibil sa se fii dus ca si la mine bobina.
      Filtrele si uleiul ar fii bine sa le schimbi, iti recomand ca de fiecare data, odata cu uleiul sa schimbi si filtrul de aer si automat cel de ulei daca nu vrei sa schimbi debimetrul prea des .
      Last edited by catalynv; 01-03-2013, 14:49 PM.

      Comment


      • #4
        Compresorul cupleaza! In prima faza o sa incerc sa curat debitmetrul...cu ce?

        Comment


        • #5
          Hmmm..., debitmetrul e un senzor foarte sensibil, nu stiu cum ai putea sa-l cureti, eu cand am avut probleme cu el, masina nu mai urca peste 3000rpm in mers, ca pe loc oricum nu o face, intra in alarma. Atunci cand o turezi si cupleaza kompressorul se umfla tubul care duce aer la motor, acolo langa acceleratie se vede bine, sa nu ai vrun tub ceva desprins/crapat. Filtrul de aer cum se prezinta, clapeta aia ce e pe capacul la filtru functioneaza, tubul ala conectat la ea, ala cu sarma aia pe el e prins bine.
          La tine pot fii destule chestii, pompa benzina/filtru si altele, dor deocamdata incepe cu verificat tuburile, daca-s ok si zici ca a stat 2 ani pe dreapta, schimba filtrul de benzina ca nu costa mult, poate e infundat.
          Debitmetrul e foarte sensibil si daca e el buba nu ti se va accelera peste 3000 in mers, si nu vei simti nici o diferenta cu el in circuit sau nu, scoate-i mufa si vezi daca sunt diferente.
          Din ce an e modelul tau, nu ai nici o eroare in bord?

          Comment


          • #6
            Este din 1999 fara computer de bord. Unde se afla filtrul de benzina?

            Comment


            • #7
              Filtrul de benzina se afla sub masina stanga spate langa pompa de benzina, ai o masca de plastic, sub ea se afla pompa si filtrul, cam in dreptul gaurii pentru cric.

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF