Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

problema contact e270 2004

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • problema contact e270 2004

    Salutare sunt nou pe forum si am si eu o problema cu masina:
    contactul a inceput sa faca probleme,puneam prima treapta si la a doua sarea direct si pornea nu mai puteam sa astept sa se stinga martorii.
    Daca a mai patit cineva asa ceva va rog insistent sa-mi dati niste sfaturi cum ar fi:
    -pret tot contactul(chei,contact si ce mai contine)
    -daca se poate schimba doar partea mecanica a lui
    -cum se desface bordul in zona contactului
    si orice sfat care credeti ca ar fi util.

    Multumesc anticipat si stima tuturor.
    Last edited by cutaresku; 12-31-2012, 12:51 PM.

  • #2
    Daca reusesti sa-l demontezi, vezi ce are. un fir cu izolatie arsa etc.
    Abia apoi ia decizia sa bagi bani.
    Cred ca este vorba de o mica uzura la corpul ansamblului de contacte. Se poate remedia cu o umplutura de tipul 2 in unul. Negru pentreu metale si asemanatoare.

    Comment


    • #3
      Originally posted by epurare_coco View Post
      Daca reusesti sa-l demontezi, vezi ce are. un fir cu izolatie arsa etc.
      Abia apoi ia decizia sa bagi bani.
      Cred ca este vorba de o mica uzura la corpul ansamblului de contacte. Se poate remedia cu o umplutura de tipul 2 in unul. Negru pentreu metale si asemanatoare.
      Asta era si ideea sa nu dau direct cu banii(400-500e)si sa pot sa remediez problema singur.Mi-ar fi de ajutor sa gasesc pe cineva care a mai desfacut contactul sa-mi dea cateva sfaturi.

      Multumesc de raspuns si mai astept sfaturi.

      Regulament

      1. Reguli generale de postare
      1.1. Limba română
      Forumul se adresează vorbitorilor de limba română. Toate subiectele și mesajele trebuie să fie scrise în limba română și textul trebuie să fie cât mai îngrijit:
      Literă mare la început de propoziție. Semne de punctuație se folosesc de fiecare dată când este nevoie.
      Un singur spațiu după fiecare semn de punctuație (nu înainte).
      Fără prescurtări, cu excepția celor clasice: dvs., dl., șamd, etc. - cred că ar trebui să mai completăm lista dacă ne mai vin idei
      Folosirea diacriticelor nu este obligatorie, însă nu se acceptă înlocuirea lor cu alte grupuri de literă de genul sh în loc ș, tz în loc de ț sau alte combinații.
      Nu se acceptă scuze pentru nerespectarea acestor reguli. Nu contează cât ești de grăbit sau cât ești de obișnuit să scrii prescurtat.

      Până la urmă dorim să fim o comunitate a oamenilor posesori și/sau pasionați de Mercedes Benz, nu o adunătură de analfabeți.

      Echipa de moderatori încearcă să corecteze și să editeze pe cât posibil.
      Last edited by Zeus; 01-01-2013, 16:34 PM. Reason: Majuscula, citeste regulamentul.

      Comment


      • #4
        Contactul se desface prin partea de jos a volanului, sunt niste capace din plastic cu niste suruburi ornamentale tot din plastic si niste cleme. Dupa desfacerea suruburilor trage de capac ca trebuie sa iasa, bagi capul sub bord in zona cheii si vezi mai departe. Parerea mea este ca ai oxidate niste mufe pe acolo si-ti face figuri, inarmeazate cu un spray pentru curatat contacte electrice. Mecanismul cheii se strica atunci cand agata cheia in rasucire. Sau poate asa ai cumparat masina care a lucrat un "istet de electrician" si a facut cateva modificari.
        Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
        Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
        Onorez comenzi si in Bucuresti
        Tel. 0736375626 Marian

        Comment


        • #5
          Eis w211 e270 cdi

          La multi ani!

          Vorbim despre EIS (electronic ignition swich/sistem)!
          Cu permisiunea administratorilor forumului voi posta un link, ca sa vezi macar partial desfacut un EIS...

          Ca sa ajungi la el si la EZS (fiind mecanismul care blocheaza coloana de directie ai de desfacut o gramada. Inclusiv panoul cu ceasuri de bord.
          Eu am vazut destule EIS desfacute si la cat de complexe sunt ca si constructie ma indoiesc ca vei reusi sa il dregi singur. ATENTIE!!!!
          Vezi ca in urma unor inventii/ improvizatii rezultatul poate fi nedorit:
          poate sa nu iti mai porneasca masina, poate sa nu iti mai recunoasca cheia!
          Mai mult de atat, sfatul meu este sa gasesti in zona la tine un electronist care a mai lucrat la imperecheri SMART KEY/EIS/EZS/ECU -(ELECTRONIC CONTROL UNIT).
          Trebuie sa intelegi ca specialistii de la MERCEDES au cautat sa realizeze un sistem antifurt oarecum infailibil.
          Asa ca ai cel putin 2 variante:
          Cumperi urmatorul set complet si il inlocuiesti cu totul.
          CHEIE/EIS/EZS/ECU -ATENTIE -ECU pe care il cumperi trebuie sa aiba acelasi cod MB sau BOSCH cu al tau. Toate acestea ca si set costa cam 500-550 euro. Toate aceste componente au in comun date de imobilizare de aceea functioneaza doar impreuna.
          Aceasta prima varianta te scoate la o manopera mai subtire insa are un singur neajuns.
          Ai o singura cheie si ma intreb ce faci daca pierzi cheia sau se defecteaza si nu mai pot fi citite datele de pe ea?
          Cealata varianta este sa cumperi doar EIS/EZS si sa fie imperecheate cu cheile pe care le ai tu.
          Asta ar fi cea mai safe varianta. EIS/EZS cred ca le poti lua cu aprox. 300 euro.
          Cat o sa te coste imperecherea lor, depinde strict de electronistul pe care il gasesti.
          Imi doresc sa te fi luminat macar partial asupra ceia ce se numeste imobilizare MERCEDES...

          Daca mai ai ceva nelamuriri poti sa ma contactezi la nr.
          0749562999
          Cu respect, Cristian C.

          Comment


          • #6
            Originally posted by nora-marian View Post
            Contactul se desface prin partea de jos a volanului, sunt niste capace din plastic cu niste suruburi ornamentale tot din plastic si niste cleme. Dupa desfacerea suruburilor trage de capac ca trebuie sa iasa, bagi capul sub bord in zona cheii si vezi mai departe. Parerea mea este ca ai oxidate niste mufe pe acolo si-ti face figuri, inarmeazate cu un spray pentru curatat contacte electrice. Mecanismul cheii se strica atunci cand agata cheia in rasucire. Sau poate asa ai cumparat masina care a lucrat un "istet de electrician" si a facut cateva modificari.
            Multumesc de raspuns,zilele astea o sa desfac pe acolo sa vad de ce dau.

            Comment


            • #7
              Originally posted by cristian C. View Post
              La multi ani!

              Vorbim despre EIS (electronic ignition swich/sistem)!
              Cu permisiunea administratorilor forumului voi posta un link, ca sa vezi macar partial desfacut un EIS...

              Ca sa ajungi la el si la EZS (fiind mecanismul care blocheaza coloana de directie ai de desfacut o gramada. Inclusiv panoul cu ceasuri de bord.
              Eu am vazut destule EIS desfacute si la cat de complexe sunt ca si constructie ma indoiesc ca vei reusi sa il dregi singur. ATENTIE!!!!
              Vezi ca in urma unor inventii/ improvizatii rezultatul poate fi nedorit:
              poate sa nu iti mai porneasca masina, poate sa nu iti mai recunoasca cheia!
              Mai mult de atat, sfatul meu este sa gasesti in zona la tine un electronist care a mai lucrat la imperecheri SMART KEY/EIS/EZS/ECU -(ELECTRONIC CONTROL UNIT).
              Trebuie sa intelegi ca specialistii de la MERCEDES au cautat sa realizeze un sistem antifurt oarecum infailibil.
              Asa ca ai cel putin 2 variante:
              Cumperi urmatorul set complet si il inlocuiesti cu totul.
              CHEIE/EIS/EZS/ECU -ATENTIE -ECU pe care il cumperi trebuie sa aiba acelasi cod MB sau BOSCH cu al tau. Toate acestea ca si set costa cam 500-550 euro. Toate aceste componente au in comun date de imobilizare de aceea functioneaza doar impreuna.
              Aceasta prima varianta te scoate la o manopera mai subtire insa are un singur neajuns.
              Ai o singura cheie si ma intreb ce faci daca pierzi cheia sau se defecteaza si nu mai pot fi citite datele de pe ea?
              Cealata varianta este sa cumperi doar EIS/EZS si sa fie imperecheate cu cheile pe care le ai tu.
              Asta ar fi cea mai safe varianta. EIS/EZS cred ca le poti lua cu aprox. 300 euro.
              Cat o sa te coste imperecherea lor, depinde strict de electronistul pe care il gasesti.
              Imi doresc sa te fi luminat macar partial asupra ceia ce se numeste imobilizare MERCEDES...

              Daca mai ai ceva nelamuriri poti sa ma contactezi la nr.
              0749562999
              Cu respect, Cristian C.

              Multumesc si tie de raspuns(vad ca te pricepi),o sa incerc zilele aste sa desfac acolo si sa vad ce rezolv.

              stima!

              Comment


              • #8
                atentie mare ! "umblatul" prin contact aduce de cele mai multe ori probleme nedorite cum ar fi nerecunoasterea cheii etc ..

                Comment


                • #9
                  Originally posted by answers View Post
                  atentie mare ! "umblatul" prin contact aduce de cele mai multe ori probleme nedorite cum ar fi nerecunoasterea cheii etc ..
                  Asta stiu si sincer imi este putina teama,dar mai bn riscu asta decat sa dau banii pe toata unitatea .
                  Mai am o intrebare.Se potriveste si de la alte modele?

                  Stima!

                  Comment


                  • #10
                    Cind te plictisesti de umblat la el, iei doar un contact de la dezmembrari, poate fi si fara chei. Apoi ii soptim citeva vorbe si se rezolva. Important este sa nu prea umblii in el ca se pot pierde ceva date. Sau........ ma rog poti umbla dar dupa aceea trebuie sa se munceasca mai mult la obtinere unor setari CAN B C D sau mai mult, in fine tote astea ar insemna niste cheltuili in plus.

                    Dar nui rau sa umblii fiindca acolo este technica din 2004 si se gaseste la dezmembrari pe toate gardurile, fiindca sintem in 2013 ( de fapt asta este cheia secretului).

                    Toata chestia este sa calatoresti in timp. (daca as putea sa ma intorc in timp cu technica si cunostinta din ziua de azi in anii 80 as fii un savant) dar in ziua de azi nu pot fi decit un biet gainar care mai cirpeste din cind in cind cite un hirb care nu vrea sa ajunga la reprezentanta.

                    Asa ca nu te speria, sint multe variante de remediat. Totul e o chestiune de timp.
                    Originally posted by ionutz8772 View Post
                    Multumesc si tie de raspuns(vad ca te pricepi),o sa incerc zilele aste sa desfac acolo si sa vad ce rezolv.

                    stima!
                    Last edited by Mercedes-cdi; 01-02-2013, 22:24 PM.

                    Comment


                    • #11
                      De regula nu prea se potriveste, dar daca te straduiesti, mai sint si exceptii, pentru mine unul, se potriveste indiferent de la orice w211,cel putin, fie benzina sau motorina (se transfera niste treburi cu piese si merge)/ ca sa nu mai vorbesc si de alte modele cum ar fi w203 din 2004 in sus/ si mai sint si altele..........

                      Originally posted by ionutz8772 View Post
                      Asta stiu si sincer imi este putina teama,dar mai bn riscu asta decat sa dau banii pe toata unitatea .
                      Mai am o intrebare.Se potriveste si de la alte modele?

                      Stima!
                      Last edited by Mercedes-cdi; 01-02-2013, 22:39 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                        Cind te plictisesti de umblat la el, iei doar un contact de la dezmembrari, poate fi si fara chei. Apoi ii soptim citeva vorbe si se rezolva. Important este sa nu prea umblii in el ca se pot pierde ceva date. Sau........ ma rog poti umbla dar dupa aceea trebuie sa se munceasca mai mult la obtinere unor setari CAN B C D sau mai mult, in fine tote astea ar insemna niste cheltuili in plus.

                        Dar nui rau sa umblii fiindca acolo este technica din 2004 si se gaseste la dezmembrari pe toate gardurile, fiindca sintem in 2013 ( de fapt asta este cheia secretului).

                        Toata chestia este sa calatoresti in timp. (daca as putea sa ma intorc in timp cu technica si cunostinta din ziua de azi in anii 80 as fii un savant) dar in ziua de azi nu pot fi decit un biet gainar care mai cirpeste din cind in cind cite un hirb care nu vrea sa ajunga la reprezentanta.

                        Asa ca nu te speria, sint multe variante de remediat. Totul e o chestiune de timp.

                        Asta e si ideea ca nu vreau sa ajung la reprezentanta.
                        Am sunat la un singur om cu dezmembrari si mia zis ca imi da asta cu totu(chei,contact si nu stiu exact ce mai are)la vreo 500 de euro,daca se poate sa schimb doar contactul fara chei si mai stiu eu ce o sa incerc sa mai sun si la altii.Daca te pricepi sa-l faci zimi te rog cat m-ar costa.

                        Multumesc de raspuns.

                        Comment


                        • #13
                          EIS w211

                          Salut!

                          Am contactul (EIS) pentru w 211 din 2004. Ma poti contacta sa discutam detalii cum ar fi pret, eventual si reprogramarea lui...
                          Cu respect,
                          Cristian C.
                          tel. 0749562999

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by cristian C. View Post
                            Salut!

                            Am contactul (EIS) pentru w 211 din 2004. Ma poti contacta sa discutam detalii cum ar fi pret, eventual si reprogramarea lui...
                            Cu respect,
                            Cristian C.
                            tel. 0749562999
                            Buna dimineata!
                            Ma intereseaza pretul EIS si ce implica sa-l schimb.

                            Stima!

                            Comment


                            • #15
                              CONTACT EIS w211

                              Salut!
                              Pretul contactului este de 150 euro fix.
                              Imperecherea componentelor 100 euro. Se ofera 6 luni garantie.
                              Imi poti trimite printr-un serviciu de curierat contactul,cheia si mecanismul de blocare a coloanei de pe volan ESL (electronic steering look).
                              In aceeasi zi le pot trimite inapoi pe curier.
                              Stiu ca aceasta nu este sectiunea dedicata vanzari piese, dar userul este nou si a intrebat in acest topic...
                              Scuze!
                              Cu respect,
                              Cristian C.
                              Last edited by cristian C.; 01-04-2013, 14:31 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF