Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

probleme la alimentare motorina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme la alimentare motorina

    Buna ziua!
    De o luna am achizionat un Mercedes e 270 cdi si sunt foarte multumit de cum se comporta.
    Zilele trecute insa am avut o problema la alimentarea cu motorina si vreau sa mentionez ca rezervorul nu este plin.
    Nu m--a lasat sa alimentez mai mult de 12-15 l, clapeta de la pistonul de alimentare a sarit inapoi ca si cand ar fi plin rezervorul.
    Astept sugestii.
    Last edited by cutaresku; 12-28-2012, 09:56 AM.

  • #2
    Cand se alimenteaza cu "mana", din cauza presiunii monentane, se face un fel de spuma si se blocheaza alimentarea. Deci (este valabil si la benzina), te opresti un pic si reiei operatiunea FARA A ACTIONA TOTAL manerul pistolului de alimentare. Lasa-l la jumate cursa.

    Comment


    • #3
      La unele pompe cu "teava groasa sau prea scurta" pentru w 211 ma chinuia si pe mine la alimentat, in special la OMV/Petrom, cred ca nu se apasa de tot clapeta si de aici vine problema. De vreo 2 ani alimentez de la MOL sau rareori cand uit de motorina, la tara, bag de la Rompetrol, la acestea din urma nu am patit niciodata sa nu pot alimenta, cand se opreste prima data nu mai intra numai 6-7 litri chinuiti...

      Comment


      • #4
        Mersi!
        Mentionez ca mi sa intamplat numai cand am alimentat la mol.
        Mi s--a spus ca ar trebui sa aerisesc rezervorul apasand pe un buton?
        Last edited by cutaresku; 12-28-2012, 09:55 AM.

        Comment


        • #5
          La Audi imi stoca o eroare calculatorul daca insistam sa pun combustibil dupa ce sarea clapeta pompei. Am fost indrumat sa alimentez doar pana sare acea clapeta.
          N-am insa o explicatie privind imposibilitatea de a alimenta in conditiile in care rezervorul nu e plin...
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #6
            Asa am patit si eu la w202...deci masina nu are nici o treaba,am schimbat pompa si a mers

            Comment


            • #7
              Mersi pentru sfaturi dar totusi cred ca este ceva problema la alimentare pentru ca azi am observatca mi sa scurs motorina pe caroserie lateral sub locul de alimentare. mentionez ca capacul a fost bine pozitionat insa langa el in dreapta jos este o supapa neagra si parca de acolo sa scurs.ma puteti ajuta pentru ce este supapa aceea.oare ceva aerisire si la mine sa infundat?

              Comment


              • #8
                Originally posted by olahf View Post
                Mersi pentru sfaturi dar totusi cred ca este ceva problema la alimentare pentru ca azi am observatca mi sa scurs motorina pe caroserie lateral sub locul de alimentare. mentionez ca capacul a fost bine pozitionat insa langa el in dreapta jos este o supapa neagra si parca de acolo sa scurs.ma puteti ajuta pentru ce este supapa aceea.oare ceva aerisire si la mine sa infundat?
                Salut. Supapa accea este pentru a se scurge motorina care ramana acolo. Daca bagi motorina si pistolul nu se opreste si da peste, atunci toata motorina ce se aduna acolo dedesupt de buson se scurge pe aceea supata.
                O seara placuta
                Chiar si un ceas defect poate sa arate de doua ori pe zi ora exacta.

                Comment


                • #9
                  Motorina, apa de ploaie, apa dupa ce o speli etc. referitor la acea 'supapa'.Treaba cu alimentatul o patesc si eu la w202 cand nu bag bine pistolul de la pompa, adica trebuie sa il bat tot(cat permite).Referitor la motorina care cade pe jos e de la furtunul ce cauciuc care face legatura intre umplere si rezervor, la mine era crapat si cand faceam plinul pierdeam cel putin un litru pe acolo.Ridici masina pe cric la roata cu gura de umplere si o sa vezi un racord de cauciuc, vezi sa nu fie crapat.
                  Last edited by gmihai24; 12-29-2012, 21:28 PM.

                  Comment


                  • #10
                    motorina nu sa scurs pe jos sub masina ci pe lateral pe caroserie a fost o pata.asta sa intamplat astazi dupa ce am ajuns acasa si am parcurs 50- km.
                    inainte am alimentat si totul a mers normal,chiar saptamana trecuta am facut plinul si a fost ok.mie nu mi se pare normal ca dintro data dupa 15l alimentat sa se opreasca.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by olahf View Post
                      motorina nu sa scurs pe jos sub masina ci pe lateral pe caroserie a fost o pata.asta sa intamplat astazi dupa ce am ajuns acasa si am parcurs 50- km.
                      inainte am alimentat si totul a mers normal,chiar saptamana trecuta am facut plinul si a fost ok.mie nu mi se pare normal ca dintro data dupa 15l alimentat sa se opreasca.
                      In primul rand incearca sa scrii cu litera mare la inceputul propozitiei ca o sa se ia moderatori de tine. In al doilea rand cand mai bagi motorina incearca sa tii "pistolul" acela de la pompa bagat mai putin in rezervor si impinge putin de el in jos ca "varful" lui sa stea mai ridicat. O seara placuta
                      Chiar si un ceas defect poate sa arate de doua ori pe zi ora exacta.

                      Comment


                      • #12
                        Ok.mersi pentru sfaturi o sa incerc.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by olahf View Post
                          Ok.mersi pentru sfaturi o sa incerc.
                          Cu placere. Sper sa reusesti asa.
                          Chiar si un ceas defect poate sa arate de doua ori pe zi ora exacta.

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF