Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

mercedes E270 cutie automata defecta

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mercedes E270 cutie automata defecta

    salutare ...sa incepem cu inceputul in urma cu 2 sap miam cumparat un mercedes E270 177 cp.mod 2003 175.000km...am mers cu masina in jur de 300de km dupa care stateam la un semafor asteptand culoarea verde la un moment dat sa facut verde si am dat sa plec dar nimik motorul nu se mai tura si masina intepenita nu se misca am oprit motorul lam repornit si am plecat k si cum nu sar fi intamplat nimik am mers cam 100m dupa care la o intersesctie iarasi problema de la semafor dar de data asta dupa ce am opriit si am repornit motorul nu a mai plecat.nimik nici inainte nici inapoi.am sunat la o firma da tractari ma luat pe platforma si mia dusoo la un service dar din pacate baieti nu lucreaza decat dupa sarbatori craciun si anul nou incep munca pe 5 ianuarie ...dar a doaua zi mam dus la masina am pornito si iaar am plecat ca si cum nu sar fi intamplat nimik dar pentru scurt timp ca la un km iar din nou aceiasi problema nu se tureaza si nu pleaca de pe lok dar asta numai in treptele R si D ca in P si N se tureaza.daca ati patit sau stiti despre ce e vb ajutatima cu un ras. va rog .VA MULTUMESC!!!

    Ai sodomizat limba romana, amice. Ia de citeste regulile casei, ulterior ceri ceva.
    Last edited by cutaresku; 12-27-2012, 18:32 PM.

  • #2
    Inainte de toate fii atent la ortografie , ca se supara moderatorii pe tine, acum am vazut ca locatie: AACHEN, dar totusi zic sa incerci sa vorbesti cu colegul AUTOMATICUL. Imi pare rau de necazul tau,toate cele bune.
    Last edited by willy28zgz; 12-27-2012, 18:19 PM.

    Comment


    • #3
      ok dar iti dai seama ca nu imi mai arde de ortografie in ce sit. is

      Comment


      • #4
        Originally posted by rapceanu View Post
        ok dar iti dai seama ca nu imi mai arde de ortografie in ce sit. is
        O luna pauza, ca sa iti revii. Daca nu, prelungim.

        https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

        Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
        Va rugam sa le schimbati din User Settings.

        Comment


        • #5
          Originally posted by rapceanu View Post
          salutare ...sa incepem cu inceputul in urma cu 2 sap miam cumparat un mercedes E270 177 cp.mod 2003 175.000km...am mers cu masina in jur de 300de km dupa care stateam la un semafor asteptand culoarea verde la un moment dat sa facut verde si am dat sa plec dar nimik motorul nu se mai tura si masina intepenita nu se misca am oprit motorul lam repornit si am plecat k si cum nu sar fi intamplat nimik am mers cam 100m dupa care la o intersesctie iarasi problema de la semafor dar de data asta dupa ce am opriit si am repornit motorul nu a mai plecat.nimik nici inainte nici inapoi.am sunat la o firma da tractari ma luat pe platforma si mia dusoo la un service dar din pacate baieti nu lucreaza decat dupa sarbatori craciun si anul nou incep munca pe 5 ianuarie ...dar a doaua zi mam dus la masina am pornito si iaar am plecat ca si cum nu sar fi intamplat nimik dar pentru scurt timp ca la un km iar din nou aceiasi problema nu se tureaza si nu pleaca de pe lok dar asta numai in treptele R si D ca in P si N se tureaza.daca ati patit sau stiti despre ce e vb ajutatima cu un ras. va rog .VA MULTUMESC!!!

          Ai sodomizat limba romana, amice. Ia de citeste regulile casei, ulterior ceri ceva.
          Buna seara, pentru inceput verifica vasul de antigel al motorului , uita-te cu o lanterna in interiorul vasului , vezi daca se vad urme de ulei in vas , daca se vad inseamna ca este spart radiatorul de racire al cutiei si intra ulei de cutie in antigel si invers, daca nu se vad urme de antigel asta nu inseamna ca ai scapat , trebuie demontata baia de ulei a cutiei si vazut ce este in ea , span , antigel sau amandoua .
          Mai trebuie si un tester sa vezi ce coduri sunt memorate pe motor si cutie , pentru a stii ce este de facut in continuare .
          De regula la modelul de fata , necesita inlocuirea radiatorului de apa al motorului , converterul, setul de garnituri , setul de discuri , uleiul , filtru si blocul hidraulic daca este neaparat necesar.
          Asta fiind varianta cea mai grava , acum in functie de diagnoza , se pot evita unele aspecte.
          Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
          TEL 0722623721.

          Comment

          Working...
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF