Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

probleme stropitori parbriz W211 an 2008

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme stropitori parbriz W211 an 2008

    Buna seara!
    Va rog, am nevoie de putin ajutor, de le cei care stiu !
    La masina recent cumparata, un w211 an 2008, imi lipseau furtunasele care faceau legatura intre cele 2 stropitori pt parbriz, erau doar duzele de stropit din capota si furtunul gros care probabil vine de la borcanul cu lichid de parbriz!....
    Am incercat sa fac conexiunile respective, cu niste furtunase cumparate din comert, dar in momentul in care actionam stropitorile, furtunasele respective sareau din duzele de stropit cu presiune. Dupa cateva incercari, tot nu am reusit sa le fixez.

    Acum am cumparat , 2-nd hand, furtunasele respective, cu alte duze cu tot, si cu un furtun gros care merge sigur spre borcanul cu lichid de stropit + un cablu electric cu 2 fire, care ,, e in plus,, la prima vedere.

    Ce nedumerire am: duzele ,,noi,, au fiecare o legatura electrica, 2 fire care intra in ele, iar cele vechi nu aveau, locul respectiv e capsulat cu ceva albastru.

    Intrebarea mea e: cum e de fapt sistemul conceput, duzele merg cu comanda electrica sau nu? ce rol au cele 2 fire electrice? m-am uitat la mine, nu apare niciunde vre-un capat de cablu electric care s-ar lega la cablul respectiv. Sant mai multe modele? E asa mare presiunea in respectivul circuit de-mi arunca acele furtunase afara?

    Va rog frumos , cine stie, dati-mi o mana de ajutor!
    Multumesc frumos!

    PS: sper ca ati inteles despre ce e vorba, nu m-am incalcit prea tare in explicatii....sa incurc mai mult...

  • #2
    Rolul pe care il au firele ii ca alea sunt diuze cu incalzire si masina ta nu cred ca are legatura din fabrica pentru incalzire numa diuze simple.

    Comment


    • #3
      Asa m-am gandit si eu, alta logica n-ar fi, ar fi prea complicat sa fie o comanda electrica.
      Ce diferenta am mai observat, e ca duzele mele ,,originale,, au 2 fante prin care iese lichidul de parbriz, iar cele 2 duze ,,noi,, au 2 tevi micute cu acelasi rol.

      Comment


      • #4
        Da pentru ca alea se incalzesc si is de cupru, poti sa le montezi linistit nu au nici o legatura cat ca nu merge incalzirea, se pot face dar numai la reprezentanta se leaga cu siguranta separata pe instalatia electrica de la incalzirea in oglinzi si pornesc concomitent de la -4 grade parca.

        Comment


        • #5
          Multumesc pt informatii !

          Comment


          • #6
            Cel mai bine ar fi sa postezi seria de sasiu pentru verificare in EPC sa vedem daca masina a fost prevazuta cu duze incalzite sau incalzire direct in vasul spalatorului. E greu de crezut ca nu a avut macar una din cele doua optiuni si inclin sa cred ca daca nu aveai duze incalzite atunci aveai rezistenta direct in vas, dar nu bag mana in foc.
            Presiunea e intr-adevar maricica acolo pentru a spritzui pe gaurile alea mici, dar poate erau infundate si de aia le arunca afara. In timp ce actionai spalarea nu dadea nici o picatura pe gauri?
            Momentan sunt la serviciu, dar poate iti spune unul din colegi daca ai incalzire pe vas sau duze.
            Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

            Comment


            • #7
              Salut, firele alea nu cred nici de cum ca sunt pentru incalzire care mai mult ca sigur se face in rezervorul pentru lichid spalare parbriz prin serpentina, firele au rolul de a actiona comanda pentru stergator in momentul in care actionezi pompa si trece apa prin orificii si se stropeste parbrizul. Presiunea e destul de mare si daca gaurile sunt infundate chiar si furtunele originale sar. Bafta.

              Comment


              • #8
                Firele alea chiar sunt de la incalzirea duzelor.
                Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                Comment


                • #9
                  Chiar exista sistemul acesta implementat pe duze.Nu este pt a incalzi apa ci este pt a preveni inghetul apei in acele orificii.Teoretic cele care au incalzitor in bazinul de apa pt spalator ar trebui sa aibe si acest sistem anti inghet al duzelor.Aceste sisteme vin doar pt tarile 'friguroase' dar sunt optionale duzele acestea din cate am inteles.

                  Comment


                  • #10
                    La modelul lui, cel putin, cand apesi prima treapta pe maneta pornesc stargatoarele si apoi a doua treapta tisneste apa. Deci firele sunt sigur pentru incalzit si nicidecum pentru pornit stergatoarele fiindca ele pornesc oricum inainte sa tasneasca apa.
                    Last edited by cristi_fulger; 12-20-2012, 23:16 PM.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF